Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kunnon kiljupunkkareita enää ole.

Vierailija
26.02.2021 |

Surullista on. Ne mehukattipänikkä kädessä palloilevat keesipäät pitäisi palauttaa katukuvaan.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä tuosta kilju-meiningistä, mutta muuten punkkareita saisi näkyä enemmän. Ovat hyvää porukkaa.

Vierailija
2/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkareiden ei tarvi enää kapinoida, koska vasemmistolainen unelma on jo toteutunut/toteutumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apiksen Tonilla oli hieno keesi, muutamalla muullakin, en enää jaksa muistaa kenellä kaikilla.

Vierailija
4/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kaipaan kiljupunkkareita. Festareilla ojassa makaavia ja Lutkun rappukäytävässä mehukattipöntöstä kiljua imeviä oikeita punkkareita.

Vierailija
5/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kymmeneen vuoteen festareilla. Onko siellä edes halpoja kiljupunkkarikopioita enää?

Vierailija
6/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legendaarisimmat kiljupunkkarit edustavat ikäluokkia 72-77. Eli syvimmän laman aikaan nuoruutensa viettäneitä, nykyisiä keski-ikäisiä. Kiljupunkkariuden kulta-aikaa olivat vuodet 1991-1996 jolloin skene todellakin oli voimissaan. Sitten ysärin lopulla oli sellanen toinen aalto mutta silloin hyvinvointisuomessa ei enää tarvinnut vetää välttämättä pelkkää kiljua joten tässä lienee kysymys lähinnä matkimisesta.

Vierailija
7/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kiljuakin koetettiin vaikka kuinka saada paremmaksi, mutta kyllähän se joka kerran ihan hirveältä maistui.

Vierailija
8/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se keesi kaljuun kasva, punkkarit jo niin vanhoja

Vierailija
9/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon 90-luvulla tuli niitä vaatteita lontoosta tai mistä nyt tulikaan kirkuvan värisiä maihareita :) Eikö niitä tosiaan enää ole missään? En ole kyllä myöskään nähnyt. 

Vierailija
10/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sillon 90-luvulla tuli niitä vaatteita lontoosta tai mistä nyt tulikaan kirkuvan värisiä maihareita :) Eikö niitä tosiaan enää ole missään? En ole kyllä myöskään nähnyt. 

ai nii ja tuli shokkivärit hiuksiin 

Vierailija
11/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä kiljuakin koetettiin vaikka kuinka saada paremmaksi, mutta kyllähän se joka kerran ihan hirveältä maistui.

appelsiinimehulla XD

Vierailija
12/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvulla syntyneet aidot kiljupunkkarikaverit on jo kuolleet. Vuosituhannen taitteessa meni monta, n 30-40 vuotiaana.

Varsinaista maksa/haimasairautta ei ehtinyt kaikille kehittyä, mutta kännissä sattui onnettomuuksia. Putoamisia, häkämyrkytys, verenmyrkytys, oksennukseen tukehtuminen ym.

Punkissa oli parasta että tehtiin itse. Tehtiin omat vaatteet itse, tehtiin oma musiikki itse, tehtiin pienlehtiä itse.

Usein alkoholikin tehtiin itse.

Luovuus kukoisti.

Vierailija
13/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljua nyt ei juo Erkkikään, mutta punkkareita pitäisi ehdottomasti olla lisää. Rentoa ja mukavaa porukkaa, eikä musakaan ole hullumman kuuloista 😊

Vierailija
14/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oikeaa "asennetta" ei enää ole...voitte kiittää nuorempia sukupolvia poser ja feikkisome-aatteineen. Melkein kaikki alt scenet ovat vähän kuolleet, porukka alkaa olla jo vanhaa..

Vierailija
15/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Mä oon siihen nykyään liian vanha ja väsynyt. Hengessä mukana. Punk never dies 💘

Vierailija
16/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vanhojen aikojen kunniaksi tehdä taas hirveän makuista Kiljua.

1 l vettä

2 d sokeria

7 g kuivahiivaa (2/3 pussia)

Vierailija
17/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 l vettä

2 d sokeria

elä tee. kai sulla on rahaa ostaa oikeaa alkoholia. viiniä vaikka ei sitä omenaviiniä

Vierailija
18/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuli Sekakäyttörock ja vei kiljupunkkarit mennessään :)

Vierailija
19/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy punkkareita ei.. Eikä hevareita!! Minne nekin ovat hävinneet?!?

Vierailija
20/60 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 l vettä

2 d sokeria

elä tee. kai sulla on rahaa ostaa oikeaa alkoholia. viiniä vaikka ei sitä omenaviiniä

Erkkikään mitään viiniä juo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi