Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupungissamme on upea pieni konditoria, joka ei raaski mainostaa, koska se on niin kallista. Miten voin auttaa heitä?

Vierailija
26.02.2021 |

He ovat heittämällä kaupungin paras paikka antimiltaan, mutta sen verran syrjässä, etteivät ihmiset vahingossa sinne ajaudu. Haluaisin auttaa heitä. Miten?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v*ttu ilmiannan tän jos puodin nimeä ei ala äkkiä ilmestymään tänne.

Vierailija
62/70 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan käytä sellaisen yrityksen palveluita, joka on facebookissa.

Se on jotenkin niin noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva sitä tilaamaansa kakkua jää paikan päälle syömään.

Oletko ymmärtänyt kyseisen liikeidean oikein?

Ihanaa, että haluat tukea pienyrittäjää mutta eiköhän hän tiedä itse parhaiten, kuinka haluaa yritystään pyörittää. Itse en tykkäisi yhtään, jos joku alkaisi mainostaa yritystäni tavalla, jota en ole itse hyväksynyt. Pahimmillaan joutuu myymään asiakkaille eioota, kun tilauksia on jo riittävästi. Siten saa huonomman maineen kuin ilman mainostamista.

Olen mainosalan ammattilainen ja voin vakuuttaa että ihan turha pelko että ap:n kehuilla kysyntä räjähtää. Ei vaikuta paljon mitään. Pari ap:n kaveria korkeintaan käy.

Kaikki yrittäjät sanovat että ei ehdi päivittää somea. Ehtisi kyllä, mutta se ei kiinnosta ja vielä useammin ei osata.

Vierailija
64/70 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan käytä sellaisen yrityksen palveluita, joka on facebookissa.

Se on jotenkin niin noloa.

Miten ihmeessä pääset tänne ilman nettiliittymää?

Vierailija
65/70 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta pullaa!

Ostankin, ja se on parempaa kuin muualla! ap

Mitä tarkoittaa ap?

Juuri tänään maistoin korvapuustia, kun mieheni otti sitä. Se oli yksinkertaisesti vain parempaa kuin saman kaupungin kilpailevissa liikkeissä - itse asiassa ehkä parasta pullaa, mitä olen koskaan maistanut. Mehevää,, makoisaa. ap

Okei. Ei tarvi jatkaa kun kerran tarkoitus on kiusoitella muttei paljastaa nimeä. Ehkei ole paikkaa olemassakaan. Herätit kiinnostuksen kyllä, se oli taitavasti tehty, onneksi olkoon.

Kyllä on ihan olemassa. En osannut arvata, että niin moni lukisi tämän ketjun. Pitäisi saada samanlainen efekti tuohon mainostamiseen. ap

Moni :D Nuolien perusteella 30-40 ihmistä. Koko Suomessa.

Markkinoinnin periaate on: sata ihmistä näkee, kymmenen kiinnostuu ja yksi ostaa. Tätä pidetään hyvänä tuloksena. Kun kolminkertaistat ketjun lukijoiden määrän, autat yrittäjää saamaan yhden piirakan kaupaksi.

Vierailija
66/70 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos konditorio on oikeasti niin hyvä kuin mitä ap väittää, ei koko ketjun hyverunkkaajia kukaan kaipaa.

Vierailija
67/70 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko edes kertoa kaupungin? Koska jos se on minun kodista ajomatkan päässä niin etsin sen käsiini :D Nimittäin tykkään pullasta. Ja toisaalta tieto siitä, että se olisi jossakin Kittilässä, auttaa minut unohtamaan tämän pullahimon :/ Edes maakunta tai jotakin :D

Vierailija
68/70 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko edes kertoa kaupungin? Koska jos se on minun kodista ajomatkan päässä niin etsin sen käsiini :D Nimittäin tykkään pullasta. Ja toisaalta tieto siitä, että se olisi jossakin Kittilässä, auttaa minut unohtamaan tämän pullahimon :/ Edes maakunta tai jotakin :D

Itse en usko että kukaan osaa tehdä ylivertaista pullaa. Tai mitään muutakaan. Se on niin makuasia.

Vierailija
69/70 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko koko juttuun. Selkee provo!

Jokainen yrittäjä joka haluaa lisää asiakkaita sekä ehtii, viitsii ja osaa edes päivittää facensa.

Vierailija
70/70 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko koko juttuun. Selkee provo!

Jokainen yrittäjä joka haluaa lisää asiakkaita sekä ehtii, viitsii ja osaa edes päivittää facensa.

Ei ole kuin muutama kuukausi kun yrittäjällä meni satojen eurojen kauppa sivu suun kun facen aukioloajat oli väärin. Siis minun kohdallani, varmaan muutkin kääntyneet kiukkuisena ovelta. Tampereen keskustassa oli liike.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi