Kaupungissamme on upea pieni konditoria, joka ei raaski mainostaa, koska se on niin kallista. Miten voin auttaa heitä?
He ovat heittämällä kaupungin paras paikka antimiltaan, mutta sen verran syrjässä, etteivät ihmiset vahingossa sinne ajaudu. Haluaisin auttaa heitä. Miten?
Kommentit (70)
Jo nyt on markkinat kun yrittäjä ei mainosta ja sitten mainostusta haluava ei edes kerro, mistä yrityksestä on kyse. Kerro nyt niin mennään ostamaan pullaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa ap?
Ap tarkoittaa alkuperäistä kirjoittajaa eli sitä, joka aloitti ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa ap?
Ari-Pekka
Vierailija kirjoitti:
Jo nyt on markkinat kun yrittäjä ei mainosta ja sitten mainostusta haluava ei edes kerro, mistä yrityksestä on kyse. Kerro nyt niin mennään ostamaan pullaa!!!
Olen kertonut hänestä tässä ketjussa kaikenlaista, enkä voi tietää, haluaako hän, että kaikki löytävät ne asiat googlettamalla paikan nimen. Olen mainostanut toisaalle someen ihan puhtaasti kehuvan mainoksen paikasta paikan nimellä. Siinä ei ole tämän ketjun kuvailuja. ap
mene sinne koronassa ja altista työntekijöitä ja asiakkaita. kohta paikka saa ilmaista julkisuutta mediassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta pullaa!
Ostankin, ja se on parempaa kuin muualla! ap
Mitä tarkoittaa ap?
Juuri tänään maistoin korvapuustia, kun mieheni otti sitä. Se oli yksinkertaisesti vain parempaa kuin saman kaupungin kilpailevissa liikkeissä - itse asiassa ehkä parasta pullaa, mitä olen koskaan maistanut. Mehevää,, makoisaa. ap
Okei. Ei tarvi jatkaa kun kerran tarkoitus on kiusoitella muttei paljastaa nimeä. Ehkei ole paikkaa olemassakaan. Herätit kiinnostuksen kyllä, se oli taitavasti tehty, onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa ap?
alapää
Insta ja facebook-sivut, jonne postaa päivittäin. Toiset tykkää ,laittaa omaan someen kuvia ja kehuu. Näin se toimii nykyaikana.
Yrittäjällä pitäisi aina olla varattu työviikosta siivu myös markkinointiin. Meni juuri sillä hetkellä hyvin tai huonosti. Vähintään pitää olla tiedot ajan tasalla.
Oikeaa leipää ja pullaa tehty maitoon ??? Kermatäytekakkua mansikkaa??? Mustikkapullaa keksejä ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa ap?
Ari-Pekka
Ari-Pekka kirjottelee tänne ihan kauheesti. Välillä Ari-Pekka on tosi sekava, mutta usein ihan koherentti ja hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta pullaa!
Ostankin, ja se on parempaa kuin muualla! ap
Mitä tarkoittaa ap?
Juuri tänään maistoin korvapuustia, kun mieheni otti sitä. Se oli yksinkertaisesti vain parempaa kuin saman kaupungin kilpailevissa liikkeissä - itse asiassa ehkä parasta pullaa, mitä olen koskaan maistanut. Mehevää,, makoisaa. ap
Okei. Ei tarvi jatkaa kun kerran tarkoitus on kiusoitella muttei paljastaa nimeä. Ehkei ole paikkaa olemassakaan. Herätit kiinnostuksen kyllä, se oli taitavasti tehty, onneksi olkoon.
Kyllä on ihan olemassa. En osannut arvata, että niin moni lukisi tämän ketjun. Pitäisi saada samanlainen efekti tuohon mainostamiseen. ap
TripAdvisor, eat.fi- tai Google-arvostelu
🇺🇦🇮🇱
Hyviä vinkkejä tässä ketjussa. Tosiaan mainostamisen kalleus ei ole tässä juurisyy, vaan osaamisen tai tahdon puute. Facebook-sivulle oikeiden aukioloaikojen lisääminen auttaa jo paljon, eikä maksa mitään. Kaikki asiakkaiden suositukset paikallisryhmissä/-lehdissä/-palstoilla ja puskaradiossa auttaa.
Facebook-päivityksiä ei tarvitse tehdä jatkuvalla syötöllä, niiden näkyvyyskin on pieni. Facebook-mainontaan kannattaa laittaa rahaa, voit itse määritellä päiväbudjetin (esim. 2 €/päivä) ja kohderyhmän, kenelle mainosta näytetään. Kaupunki +10 km, sukupuoli, ikähaarukka, kiinnostuksen kohteet, you name it.
Tsemppiä täältä mainostoimistosta. Paikalliset mainostoimistot varmasti vähintään tsemppaa ja vinkkaa ilmaisia tai puoli-ilmaisia markkinointikeinoja ihan ilmaiseksi, jos kyseinen yrittäjä oikeasti haluaa lisää asiakkaita. Korona tietysti vaikuttaa myös asiakasmääriin ja painaa jokaisen mieltä.
Olen samaa mieltä muutaman muun vastaajan kanssa, että kyllä yrittäjyyteen kuuluu halu ja kyky myös mainostaa. Facen tietojen päivittäminen ei vie montaa minuuttia. En julkaistaisi paikan nimeä täällä, koska ainakin minulle tulisi yrittäjästä jotenkin osaamaton olo, vaikka pullat olisivat kuinka hyviä.
Onko Jyväskylän ”saaristokaupunginosassa”?
Vierailija kirjoitti:
Onko Jyväskylän ”saaristokaupunginosassa”?
Ei. ap
Haloo, rikö tehokkain ja eniten ihmisiä saavuttava mainonta ole ihan ilmaista nykyään...netissä oikeilla kanavilla.
Itse kehun tripadvisoriin matkoillani käymiäni hyviä ravintoloita.