Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko menehtyä yksinäsi rauhassa vai kunnon rytinällä viimeisenä näkynäsi kunnon ilotulitus- atomipommi tai kaikkinielevä tsunami?

Vierailija
26.02.2021 |

Itse kokisin lohdulliseksi tietyn ryhmätunnelman. Syöksyvä lentokone on oma kuolinunelmani, yhdessä valmistauduttaisiin tuonpuoleiseen ja tärähdyksen jälkeen oltaisiin kaikki samassa tilassa. Kukaan ei olisi vastuussa tai muuta, ei syyttelyä ja muuta vaan vahva me-henki.
Monesti ryhmä onnettomuuksissa ihmisen rujot vaisto pääsee pinnalle kuten laivanuppoamisissa mutta lentokoneessa ollaan kuin yhtä suurta perhettä kun kilpailtava pelastumismahdolliauuksia ei ole.
Varmasti syntyy kuppikuntia myös sielläkin mutta myös täysin tuntemattomia pidetään käsistä tai halataan kiinni tarrautuen vääjäämättömän törmäyksen lähestyessä. Ei kitumista, ei kitumista, matkalla jo valmiiksi niin moni pikku asiakin hoidettu ja siisti lähtö. Nimi vaan hautalaattaan kotimaassa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rauha tuntuisi tärkeältä. Huovisen romaanissa mies kyllästyy juomaan päivittäisen rommipullonsa ja sitten raittiina kyllästyy kuivakkaan elämään. Lähtee kukkulalle ja muotoilee päähänsä paperimassasta kuvun jossa on reikä dynamiitille. Mies laittaa sytytyslangan palamaan ja alkaa lukemaan Hesaria. Hyvin rauhallista jopa seesteistä siellä kukkulalla, tietenkin se rauha kohta järkkyy pamahdukseen mutta sitä ennen on rauhaisaa.

Vierailija
2/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkinen ja välitön kuolema olisi kyllä ihanne. Joten valitsisin ydinpommin/meteorin lähietäisyydeltä. Ei olisi odottamisen piinaa tai mahdollisuutta jäädä kitumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin yhdensuuntaisen matkan etelänavalle.

Vierailija
4/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi kuolla ap?

Vierailija
5/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n kysymys on sellainen, että siihen ei meinaa omat halut mitään.

Tuota tilannetta kun ei pysty itse valitsemaan.

Vierailija
6/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkkinen ja välitön kuolema olisi kyllä ihanne. Joten valitsisin ydinpommin/meteorin lähietäisyydeltä. Ei olisi odottamisen piinaa tai mahdollisuutta jäädä kitumaan.

Hiroshimassa on muuri osa joka ennen reunusti toria. Siihen on syntynyt varjokuvia ihmisistä jotka höyrystyivät siinä ajassa joka valolta meni parin metrin etenemiseen heidän kehostaan muurille, sekunnin miljasosassa elävästä ihmisestä höyryksi joka puhaltuu ydinräjähdyksen tuulessa. Se on äkkilähtö!

Itse Vanhemmiten olen alkanut toivomaan ydinräjähdystä ja ilolla katselen maailman tilanteen kehittymistä. Asuinpaikkanikin voisi sopia iskualueekai joten eleln toivossa!

Ap tapaan myös lomalle lähdössä on aina se toi be varsinaisesta toiviomatkasta siinä lentokoneessa!

Että lentäisi kuin sielut entisaikaan lentokoneen siiviin tuonpuoleisiin.

Vierailija
7/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on kuitenkin itse valinnut.

Vierailija
8/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan 100v täytettyäni mennä jonain iltana nukkumaan ja olla vain heräämättä aamulla.

Vierailija
9/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on kuitenkin itse valinnut.

Liittyykö se apn kysymykseen?

Vierailija
10/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kuolla metsässä, suuren hongan alla istuskellen, ehkä kaunis vaara - , tai järvimaisema silmien edessä. Joku ystävä tai läheinen pitäisi kädestä eikä panikoisi vaan juteltaisiin mukavia.

Vierailija
11/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova rytinä ja joukkokuolema

Vierailija
12/12 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää junaraiteella olisi ok. Samoin sairaalassa kuoleminen kovissa mömmöissä.