Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex teki faceen julkisen seuranhaku ilmoituksen. Exän nykyinen suuttui ja erosivat. Nyt ex väittää miehelle että hänet on petetty ja tahtoo mieheni takaisin

Vierailija
26.02.2021 |

Heti alkuun että heillä ei (onneksi) yhteisiä lapsia. Mutta tosiaan ex haki itselleen netissä seuraa, sai sitä ja exän mies ei sattuneesta syystä tykännyt tästä ja he erosi.

Tästä on 2 viikkoa ja sen jälkeen ex on soitellut useita kertoja päivässä. Voiko tuolle hakea lähestymiskieltoa?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
62/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä?

Mulla on mies Matti. Matilla ex Maija. Maija oli kimpassa Kimmon kanssa. Maija teki faceen julkisen treffin hakuilmoituksen ja petti Kimmoa. Kimmo ja Maija erosivat. Nyt Maija soittelee mun miehelle Matille ja väittää että Kimmo oli se joka petti ja haluaa mun miehen Matin takaisin. Ja näitä puheluita tulee monta kertaa päivässä. Ja viestejä.

Voiko asialle tehdä mitään? Maija on sekaisin mutta nyt ei jätä mua ja mun miestä rauhaan

Ap

Maijalla ei ole kaikki muumit kanootissa.

Tai Maijalla ei ole kaikki Matit kukkarossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poliisi ei tähän puutu (ei rikos vielä), voi kai Maijasta tehdä huoli-ilmoituksen?

Maija ei nyt pärjää itsensä kanssa. Ei ole tervettä tuo luulottelu, että "tarpeeksi jankutettuani Matti heltyy ja tulee takaisin." Tuttu 2-suuntaisesta kärsivä, saa tuollaisia ahdistelukohtauksia (on muitakin syitä kuin "rakkaus") kun alkaa mennä liian lujaa.  - Uusi onnekseen tajusi heti, mistä on kysymys ja ilmeisesti myös Kimmo.

Tuo suhteen skippaaminen uuden hakemalla haetun suhteen takia vahvistaa sekodiagnoosia. Seuraava osoite on suljetulla, jossa rauhoitellaan, että pärjää taas jotenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä