Miehen ex teki faceen julkisen seuranhaku ilmoituksen. Exän nykyinen suuttui ja erosivat. Nyt ex väittää miehelle että hänet on petetty ja tahtoo mieheni takaisin
Heti alkuun että heillä ei (onneksi) yhteisiä lapsia. Mutta tosiaan ex haki itselleen netissä seuraa, sai sitä ja exän mies ei sattuneesta syystä tykännyt tästä ja he erosi.
Tästä on 2 viikkoa ja sen jälkeen ex on soitellut useita kertoja päivässä. Voiko tuolle hakea lähestymiskieltoa?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis soitteleeko se että "mua on petetty, tuu takas mun luo", vai mitä? Miksi se haki seuraa jos sillä oli jo sitä?
Juurikin näin. Tää on munkin aivoille liian sekava kuvio mutta tuo 7 vuoden jälkeisen suhteen takaisin kinuminen on kyllä jotain niin raivostuttavaa. Mies on blokannut Maijan mutta se on laittanut meille jopa paperipostilla rakkauskirjeen miehelleni!
Ap
No miten se voi soitella monta kertaa päivässä, jos mies on sen blokannut? Nyt ei oikein täsmää.
Lähettää monta paperikirjettä päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä?
Mulla on mies Matti. Matilla ex Maija. Maija oli kimpassa Kimmon kanssa. Maija teki faceen julkisen treffin hakuilmoituksen ja petti Kimmoa. Kimmo ja Maija erosivat. Nyt Maija soittelee mun miehelle Matille ja väittää että Kimmo oli se joka petti ja haluaa mun miehen Matin takaisin. Ja näitä puheluita tulee monta kertaa päivässä. Ja viestejä.
Voiko asialle tehdä mitään? Maija on sekaisin mutta nyt ei jätä mua ja mun miestä rauhaan
Ap
Eikö numeron voisi blokata näin alkajaisiksi?
Mies on jo blokannut sen.
Olikin trooolli, puhui itsensä pussiin heti.
Mies sanoo blokanneensa numeron mutta silti soittaa jostain random numeroista. On soittanut minullekin. Maija on laittanut nyt 2 kirjettä ja toisen lopussa lupasi jatkaa kirjoittelua kunnes saa Matin takaisin.
Itseä ahdistaa tilanne ja Maijan käytös nyt on varmistanut sen että ei ikinä edes harkitsisi Maija vaikka me nyt Matin kanssa erottaisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo blokanneensa numeron mutta silti soittaa jostain random numeroista. On soittanut minullekin. Maija on laittanut nyt 2 kirjettä ja toisen lopussa lupasi jatkaa kirjoittelua kunnes saa Matin takaisin.
Itseä ahdistaa tilanne ja Maijan käytös nyt on varmistanut sen että ei ikinä edes harkitsisi Maija vaikka me nyt Matin kanssa erottaisiin.
Ap
Viestit ovat hämäystä, ne panee jo keskenään, sillä Matti ja Maija ne yhteen soppii...
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Sanoo" joopa joo. Juttelee Maijan kanssa aina kun et ole kuulemassa.
Kaikki random numerotkin blokkiin, kuten sanottua niin kukaan ei jaksa etsiä uusia puhelimia ja avata uusia liittymiä, jos kaikki vaan blokataan. Nyt ei oo kunnon yritystä tässä hommassa.
Jos Matti ottaa Maijan takasin, niin säähän voisit lohduttautua Kimmon kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten Kimmo pärjäilee?
Niinpä. Kimmo raukkaahan tässä on törkeesti kohdeltu.
Mitäs Sepolla on tästä sanottavaa?
Antaa olla kun ei tuu mitään neuvoja, täytyy vaan kestää Maijaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Säähän sait jo neuvot. Estot päälle, jos Maija soittaa randomnumerosta lyötte luurin korvaan ja kirjeet heitätte lukematta roskiin. Älkää antako Maijan perseillä.
Mä just mietin, että haluaako eroa suunnitteleva ex-nainen saman miehen, jonka puhelimen jo stalkkasit viime viikolla ja exä-naisensahan kanssa se oli soitellut ja viestitellyt vaikka muuta väitti. Ja nyt satuit kuulemaan, että erosivat koska ex-nainen oli FB:ssä? Mitähän sun mies nyt ajattelee tästä jos exänsä ensin suunnittelee hänen kanssa eroa nykyisestään ja sitten tekee fb-seuranhakuilmoituksen yleisesti näkyviin?
Ehkä sä voit nyt huokaista helpotuksesta sitten, että ei se sun miestä halunnutkaan vaan ihan kavereina soitteli ja nyt etsii uutta miestä fB:stä. Huh, huoli pois! Loppuhan ei sulle kuulu eikä kiinnosta.
sethämiesh kirjoitti:
Mitäs Sepolla on tästä sanottavaa?
Seppohan on ihan onnellinen Seijan kanssa. Ei nyt sekoteta Seppoo tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä?
Mulla on mies Matti. Matilla ex Maija. Maija oli kimpassa Kimmon kanssa. Maija teki faceen julkisen treffin hakuilmoituksen ja petti Kimmoa. Kimmo ja Maija erosivat. Nyt Maija soittelee mun miehelle Matille ja väittää että Kimmo oli se joka petti ja haluaa mun miehen Matin takaisin. Ja näitä puheluita tulee monta kertaa päivässä. Ja viestejä.
Voiko asialle tehdä mitään? Maija on sekaisin mutta nyt ei jätä mua ja mun miestä rauhaan
Ap
Jaaa... No Maijalla todellakin on joku Kimmon pettämisestä johtuva hermoromahdus ja hän hakee turvaa entisestä turvallisesta ihmisestä. Se treffinhaku ilmoitus ja Kimmon pettäminen oli Maijan vastaisku. Hänen psyyke romahti siitä kun Kimmo petti ja hän itse petti kostona. Maija tarvitsee lyhytterapiaa kriisin yli. Teidän täytyy nyt vaan hetki kestää. Tuollaiset kohtaukset menee ohi muutamassa kuukaudessa ja Maija masentuu sen jälkeen.
Ei kai Kimmo edes pettänyt vaan tuli vain Maijan pettämäksi.
No voi herranen aika. Maijahan sanoo kimmon pettäneen. Kimmo on pettänyt ja Maija petti sen vuoksi Kimmoa. Sen psyyke ei kestänyt sitä että häntä petettiin ja hän petti. Ei tämä nyt kummoista psykologian ymmärtämistä tarvitse. Minäkin petän aina kun minua on petetty, itsensähän siinä vain raiskaa. Maija nyt vaan veti oikein kunnolla yli.
Vierailija kirjoitti:
Estä numero ja Facebook-tili. Jos tulee fyysisesti paikan päälle eikä jätä rauhaan, poliisi auttaa.
Ai AP estää?
Vierailija kirjoitti:
Miten Kimmo pärjäilee?
Entä Jaakko, jota ei vielä ole mainittu?
No nyt on kyllä Jeremy Kyle -tasoiset kuviot ap:lla meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyviä neuvoja tuli, ihan normaaleja neuvoja mitä häiriköille tehdään. Mikä niissä oli vikana?
Ei kai Kimmo edes pettänyt vaan tuli vain Maijan pettämäksi.