Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex teki faceen julkisen seuranhaku ilmoituksen. Exän nykyinen suuttui ja erosivat. Nyt ex väittää miehelle että hänet on petetty ja tahtoo mieheni takaisin

Vierailija
26.02.2021 |

Heti alkuun että heillä ei (onneksi) yhteisiä lapsia. Mutta tosiaan ex haki itselleen netissä seuraa, sai sitä ja exän mies ei sattuneesta syystä tykännyt tästä ja he erosi.

Tästä on 2 viikkoa ja sen jälkeen ex on soitellut useita kertoja päivässä. Voiko tuolle hakea lähestymiskieltoa?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä?

Vierailija
2/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis soitteleeko se että "mua on petetty, tuu takas mun luo", vai mitä? Miksi se haki seuraa jos sillä oli jo sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä?

Mulla on mies Matti. Matilla ex Maija. Maija oli kimpassa Kimmon kanssa. Maija teki faceen julkisen treffin hakuilmoituksen ja petti Kimmoa. Kimmo ja Maija erosivat. Nyt Maija soittelee mun miehelle Matille ja väittää että Kimmo oli se joka petti ja haluaa mun miehen Matin takaisin. Ja näitä puheluita tulee monta kertaa päivässä. Ja viestejä.

Voiko asialle tehdä mitään? Maija on sekaisin mutta nyt ei jätä mua ja mun miestä rauhaan

Ap

Vierailija
4/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä?

Ap:n miehen ex yrittää kai sitä takas.

Vierailija
5/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi riittävän monesti ja lujasti sanonut että lopettaa yhteydenotot?

Vierailija
6/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä numero ja Facebook-tili. Jos tulee fyysisesti paikan päälle eikä jätä rauhaan, poliisi auttaa.

Vierailija
7/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti vois nyt laittaa estot päälle, niin Maija lopettaa soittelut ja viestittelyt.

Vierailija
8/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä. Matti voi blokata exänsä puhelinnumeron.

Vierailija
9/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis turhille soitteluille on niin helppo laittaa stoppi! Ei kukaan jaksa etsiä koko ajan uusia puhelimia ja vaihtaa liittymiä sitä mukaa, kun häirikkönumerot pannaan estoon tai mustalle listalle.

Ootteko nyt vähän uusavuttomia?

Vierailija
10/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti taitaa tykätä siitä, kun Maija ruikuttaa perään :)

Vierailija
11/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää on sun ongelma? Kai miehes on ihan aikuinen ja osaa tilanteen. Jos sen exällä on todellisuudentaju pettänyt, pitäis sen saada jotain hoitoa.

Vierailija
12/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaassa maassa saa vapaasti keskustella kenen kanssa haluaa ei kukaan voi kieltää toista puhumasta toisen kanssa kun ei ole kyse rikollisesta toimesta huumeet väkivalta varastettu tavara.

Vierailija
13/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun auta muuta kuin erota Matista jos sen ex haluu sen takas.

Vierailija
14/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis soitteleeko se että "mua on petetty, tuu takas mun luo", vai mitä? Miksi se haki seuraa jos sillä oli jo sitä?

Juurikin näin. Tää on munkin aivoille liian sekava kuvio mutta tuo 7 vuoden jälkeisen suhteen takaisin kinuminen on kyllä jotain niin raivostuttavaa. Mies on blokannut Maijan mutta se on laittanut meille jopa paperipostilla rakkauskirjeen miehelleni!

Ap

Vierailija
15/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, meillä on ikää 16 vuotta 🙈

Vierailija
16/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Opettele tekemään otsikko

2. Opettele kirjoittamaan niin, että muutkin ymmärtävät, mitä yrität sanoa

3. Niin pitkään kuin "Maija" ei sinulle soittele tai viestittele, on miehesi asia joko vastailla hänelle tai tehdä yhteydenpidosta loppu.

Vierailija
17/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus valita mitä haluaa kirjoitti:

Vapaassa maassa saa vapaasti keskustella kenen kanssa haluaa ei kukaan voi kieltää toista puhumasta toisen kanssa kun ei ole kyse rikollisesta toimesta huumeet väkivalta varastettu tavara.

Maija tais tulla lankaan. Täähän käy jännäksi.

Vierailija
18/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä?

Mulla on mies Matti. Matilla ex Maija. Maija oli kimpassa Kimmon kanssa. Maija teki faceen julkisen treffin hakuilmoituksen ja petti Kimmoa. Kimmo ja Maija erosivat. Nyt Maija soittelee mun miehelle Matille ja väittää että Kimmo oli se joka petti ja haluaa mun miehen Matin takaisin. Ja näitä puheluita tulee monta kertaa päivässä. Ja viestejä.

Voiko asialle tehdä mitään? Maija on sekaisin mutta nyt ei jätä mua ja mun miestä rauhaan

Ap

Jaaa... No Maijalla todellakin on joku Kimmon pettämisestä johtuva hermoromahdus ja hän hakee turvaa entisestä turvallisesta ihmisestä. Se treffinhaku ilmoitus ja Kimmon pettäminen oli Maijan vastaisku. Hänen psyyke romahti siitä kun Kimmo petti ja hän itse petti kostona. Maija tarvitsee lyhytterapiaa kriisin yli. Teidän täytyy nyt vaan hetki kestää. Tuollaiset kohtaukset menee ohi muutamassa kuukaudessa ja Maija masentuu sen jälkeen.

Vierailija
19/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Tää on munkin aivoille liian sekava kuvio mutta tuo 7 vuoden jälkeisen suhteen takaisin kinuminen on kyllä jotain niin raivostuttavaa. Mies on blokannut Maijan mutta se on laittanut meille jopa paperipostilla rakkauskirjeen miehelleni!

Ap

No miten se voi soitella monta kertaa päivässä, jos mies on sen blokannut? Nyt ei oikein täsmää.

Vierailija
20/63 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä?

Ap

Eikö numeron voisi blokata näin alkajaisiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi