Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko pakkautua kauppaan juuri perjantai-iltana?

Vierailija
26.02.2021 |

Mikseivät ihmiset voi hoitaa ostoksiaan enemmän vaikkapa torstaina tai lauantaina? Ei ole mitään syytä käydä juuri perjantaina vaikka kuinka olisi aiemmin ollut tapana.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miksi et itse käynyt aiemmin?

Vierailija
2/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikilla on niin kiireinen asiantuntijatyö ettei muuten ehdi millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen viimeiset viisi vuotta käynyt hoitamassa loppuviikon ostokset pääosin torstaisin. Nyt olosuhteiden pakosta olen käynyt viime parina perjantaina. Ihme hullunmylly.

Ap

Vierailija
4/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen viimeiset viisi vuotta käynyt hoitamassa loppuviikon ostokset pääosin torstaisin. Nyt olosuhteiden pakosta olen käynyt viime parina perjantaina. Ihme hullunmylly.

Ap

Niin eli voit ehkä ymmärtää että monilla muillakin se kaupassakäyntiaika saattaa olla juuri se olosuhteiden pakosta tullut aika. Eivät ihmiset vain huvikseen mene tiettyyn aikaan kauppaan vaan silloin kun se on heidän aikatauluilleen sopivinta. Eli silloin kun kaupoissa on paljon väkeä, se on aika joka on hyvin monelle se omien aikataulujen mukaan paras aika käydä.

Vierailija
5/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kauppaan on mentävä silloin kun ehtii, jotta paskapaperit ja makaryllit eivät pääse loppumaan!

Vierailija
6/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea ihmetyttää ja kummastuttaa iäkkäät mummot, jotka kaupassa perjantai-iltana.

Ap

Vierailija
7/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua häiritsee, jos et käy kaupassa perjantaisin? 

Vierailija
8/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kaikkea ihmetyttää ja kummastuttaa iäkkäät mummot, jotka kaupassa perjantai-iltana.

Ap

Niiltä on talkkuna päässyt juuri loppumaan.

Vierailija
9/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaupoissa nyt sattuu olemaan asiakkaita jokaisena viikonpäivänä ja kellon aikana, asiakkaiden iästä riippumatta.

Jos näin ei olisi, pian kaupan ovessa olisi lappu, suljettu, kauppa ei kannata.

Vierailija
10/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että Suomi on vapaa maa missä saa liikkua ihan mikä päivä tahansa ja käydä kaupassa milloin tarvitsee jotakin. Hieno maa. Meillä on myös pyhiä asioita paljon ja kulttuuria sekä historiaa. Perjantaisin on ihanaa myös syödä ulkona päivällä tai illalla ja harrastaa liikuntaa. Lauantaina on paras päivä syödä ulkona tietysti ja tehdä käsitöitä ja harrastaa ulkoilua.Lauantaina voi myös pitää synttäreitä ja polttareita sekä ompelukursseja.Voi kutoa sukkia ja tehdä ruokaa.

Vierailija
11/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lauantaipäivä on aina ollut kaikkein ruuhkaisin, silloin ei kannata kauppaan lähteä, perjantai-iltana on aiemmin ollut kivan väljää mutta tiedä nyt kuinka nämä korona-uutiset taas vaikuttavat. Eilen oli ainakin kauppa tupaten täynnä, joten ajateltiin että kokeillaan josko tänä iltana olisi väljempää.

Vierailija
12/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule AP, mä käyn just silloin kaupassa kun ehdin ja koen tarpeelliseksi samoin iäkkäät vanhempani käyvät juuri silloin kun haluavat ja muilta aktiviteeteiltaan joutavat. Mitäs jos sinä AP kävisit vain aamulla? Ei tarttis muiden katsella sun rumaa päätä.

Vierailija
13/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina työpäivän jälkeen ostetaan juhlajuomat ruokaa herkkuja ja olutta.Lauantaina pidetään siivousta ja bileet sekä hoidetaan asioita.Joka päivä työtä juhlaa ja hyvää ruokaa.

Vierailija
14/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut aina tautitilanteen vaikeutuessa ihmisten haahuilevan entistä enemmän muiden nenän eteen.

Vierailija
15/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai lauantai on mummujen shoppailupäivä ja kampaajalla käynnit sekä päivällä syödään valoisaan aikaan tietysti herkkuruokia.

Vierailija
16/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy torstaina kaupassa, koska mulla on silloin omien töiden lisäksi iltatyöt. Perjantaina siis.

Vierailija
17/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania LIIVATE karkkeja syödään koko perjantai ja lauantai ja 🥓🍻🍾🍷🥩🐟🐽🐷🐖 possuja !!! Nam.

Vierailija
18/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla et lauantaina UHRATAAN PARI SIKAA .

Vierailija
19/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkoraiskaajat vihaa sikoja.Kun ne jää kiinni ne pitää laittaa sikalaan töihin ilman palkkaa.

Vierailija
20/21 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha mummo ja käyn kaupassa juuri silloin kun huvittaa. En kysy kenenkään mielipidettä amen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän