Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies ja nainen olla "vain" ystäviä?

Vierailija
26.02.2021 |

Kyllä minusta raja menee jo siinä, että ei sentään saunota yhdessä. En hyväksyisi, että mieheni ilmoittaisi, että lähden saunomaan "Lissun" kanssa illaksi?!?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/f897b7b7-51ce-4dff-93f0-091959d13747

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on miespuolinen kaveri. En tunne lainkaan seksuaalista vetoa, ja tietää, että mulla on mies. Mutta meillä vaan on hauskaa yhdessä.

Mutta tunteeko hän sinuun seksuaalista vetoa?

Luuletko, että rupean sellaista kysymään? Tällä miehellä on muitakin naispuolisia kavereita, joista kaikilla, jotka tunnen, on miehet.

Jossain vaiheessa mies suuttuu kun saakkaan sinulta p*ldeä.

En ymmärrä tuota logiikkaa.

Vierailija
42/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Naisen puolelta ehkä, mutta harvoin miehen puolelta. Karua mutta totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että jos mies ja nainen ovat ystäviä, niin lähes aina kuulee, että he ovat olleet ainakin kerran sängyssä, eli en usko että pystyy olevaan vain ystäviä koko ystävyyssuhteen ajan. Ei ole vielä ainakaan tullut vastaan sellaista ystävyyssuhdetta, jossa ei olisi "kokeiltu" ainakin kerran.

Vierailija
44/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16:

se että kaikilla naisystävillä on miehet, ei takaa mitään. Ketä ne ovat ne petturinaiset tai - miehet, jotka hajottavat parisuhteensa, ellei juurikin ne ”ystävät” keskenään?

Tuollaisilla ei ole alun alkaen ollut ihan puhtaat jauhot pussissa. Mutta minä en tunne mitään ystävyyttä enempää.

Vierailija
45/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37100 kirjoitti:

Olen huomannut, että jos mies ja nainen ovat ystäviä, niin lähes aina kuulee, että he ovat olleet ainakin kerran sängyssä, eli en usko että pystyy olevaan vain ystäviä koko ystävyyssuhteen ajan. Ei ole vielä ainakaan tullut vastaan sellaista ystävyyssuhdetta, jossa ei olisi "kokeiltu" ainakin kerran.

Minun paras ystäväni on mies ja todellakaan ei ole koskaan ”kokeiltu”. Sen sijaan olen ”kokeillut” seksiä yhden naispuoleisen ystäväni kanssa ja olemme edelleen ystäviä. Mitä sitten?

Vierailija
46/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se usein alkaa ystävyydestä. Suhde. 

Siksi "vanhat kaverit" on ihan ok, uudet ei. 

Vierailija
47/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät juorut ja kommentit alkavat etenkin jos molemmat ovat hyvännäköisiä (tai jompikumpi). Silloin ajattelevat että nainen on joku itseään jakava hutsu tai että nainen on vaan hänen kanssaan kun on kova flirtti päällä ym. tosiasiassa ystävyyssuhde toisen kanssa voi olla ihan samanlainen kuin mies miehen kanssa tai nainen naisen kanssa. Moni ei vain tätä tajua. 

Vierailija
48/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten videolla nädään/kuullaan, naiset luulee miestä kaveriksi, joka ehkä kiinnostunut myös seksuaalisesti. Miehet myöntävät naureskellen olevansa kaveruuden lisäksi kiinnostuneita naisesta myös seksin toivossa.

Kaveruus- kortti, seksiin portti!

Vierailija
49/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on miespuolinen kaveri. En tunne lainkaan seksuaalista vetoa, ja tietää, että mulla on mies. Mutta meillä vaan on hauskaa yhdessä.

Luuletko, että rupean sellaista kysymään? Tällä miehellä on muitakin naispuolisia kavereita, joista kaikilla, jotka tunnen, on miehet.

Moni mies kokee keskustelutaidon yhdeksi valtikseen naisten iskemisessä. Jos näin ei tapahdu ja ajautuu naisen kaveriksi, kokee mies tulleensa hyväksikäytetyksi ja suuttuu tai vähintään katoaa naisen elämästä.

Vierailija
50/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi olla vain ystäviä. Miten joku edes luulee muuta?

Siis naiset voi, miehet ei noin tiivistelmänä.

Vierailija
51/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37100 kirjoitti:

Minun paras ystäväni on mies ja todellakaan ei ole koskaan ”kokeiltu”. Sen sijaan olen ”kokeillut” seksiä yhden naispuoleisen ystäväni kanssa ja olemme edelleen ystäviä. Mitä sitten?

Kyse oli omista havainnoistani, missä on erittäin harvinaista että mies ja nainen ovat kokoajan pelkästään ystäviä. Se on hienoa, jos pystyy olemaan hyviä ystäviä ilman muita tunteita. Se vain tuppaa olemaan aika harvinaista.

Vierailija
52/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ystäviäni nussi. En tee muutenkaan mitään, mikä häiritsisi puolisoani. Onneksi myös puoliso tajuaa tämän.

Vierailija
53/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten en taida ymmärtää paljon muutakaan M36

Vierailija
54/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37100 kirjoitti:

Joo, mulla ne sellaset aidot ystävyydet naisten kanssa on joko sellasia että on vaan viestitelty netissä eikä tavattu koskaan, eikä koskaan tavatakaan ja välimatka pitkä. Tai sitten alussa on ollut jotain sutinayritystä joka sitten yleensä naisen puolelta tyrmätty ja olen sitten tyytynyt kaverilliseen kohtalooni. M40

Vierailija
55/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se harvinaista. Niissä se mies on ollut oikeasti hyvä mies, ja ilmeisen rakastunut vaimoonsa yhä, pitkän liiton jälkeenkin.

Tunnen kaksi tämmöistä miestä. Heillä ei tosin ole mitään haluakaan tavata kahden, nähdään siis harrastuksissa.

Eikä ulkonäkö liity asiaan yhtään, vaikka olen tavannut vaimotkin ja tiedän että olen paljon nätimpi ja nuorempi, heille on vain se oma vaimo seksuaalisesti kiinnostava.

Eikä ole luulo, ollaan tunnettu vuosikymmen, nuo miehet ovat ehtaa.

Vierailija
56/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä liirum laarum sanaseppoja puhumassa naiselle ”kaveruudesta”, uskoo ken tahtoo.

Mikä sellainen mies- tai naisystävä on, jota ei omalle puolisolle näytetä?

Ja onhan näitä pettäjäpersoonia heissäkin, jotka aivan tarkoituksella tutustuttavat ”salapanonsa” puolisolleen yhteisen ystävyyden merkeissä.

Vierailija
57/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mies ja nainen eivät voisi olla vain ystäviä? Olen mies ja minulla on aina ollut useita naispuoleisia ystäviä. Joidenkin kanssa käyn saunomassa ja mökillä, joidenkin kanssa en. Jotkut ystävistäni ovat sinkkuja ja jotkut varattuja, eikä ystävyys ole ikinä ollut millekään osapuolelle mikään ongelma. Ikinä ei ole tullut minkäänlaisia seksuaalisia ajatuksia näistä ystävistäni. Ei edes sinkkuaikoina.

Vaimollani on miespuoleisia ystäviä, eikä se ole minulle mikään ongelma, jos hän lähtee mökille/saunomaan näiden ystävien kanssa. Enemmän ongelmia on tullut näiden miesten puolisoiden taholta. Yksi näistä miehistä laittoi naisystävänsä kiertoon, kun ystävyys oli naiselle liian iso ongelma.

Ihan yhtälailla se mies/vaimo voi pettää sinua omansukupuolisensa kanssakin. Kyttäättekö sitäkin onko joku ystävä liian homon/lesbon oloinen?

Onko tämä epävarmuutenne vain sitä, että tiedätte, että ette voisi itse olla pettämättä puolisoanne, jos teillä olisi vastakkaista sukupuolta oleva kaveri? Ja nyt luulette, että puolisonne on samanlainen kuin sinäkin?

Vierailija
58/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten en taida ymmärtää paljon muutakaan M36

Jos mulla on kaveri, jota kohtaan en tunne mitään seksuaalista, niin silloin se ei vaikuta avioliittooni. Olen aina ollut hyvin uskollinen.

Vierailija
59/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä väliä? Pitääkö aina päästä panemaan kaikkia joita kohtaan tuntee seksuaalista vetoa, vai voisiko koittaa vaikka pidättäytyä?

Kuka puhui panemiseen pääsemisestä?

Jos tuntee seksuaalisesta vetovoimaa toiseen ei koe häntä puhtaasi kaverina.

Silti toki voi käyttäytyä kuin vain kaveri.

En ole samaa mieltä tästä. On itsellänikin viehättäviä vastakkaisen sukupuolen kavereita, mutta ei silti kävisi mielessäni, että vakavissani voisin mennä sänkyyn heidän kanssaan.

Vierailija
60/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37100 kirjoitti:

Joo, mulla ne sellaset aidot ystävyydet naisten kanssa on joko sellasia että on vaan viestitelty netissä eikä tavattu koskaan, eikä koskaan tavatakaan ja välimatka pitkä. Tai sitten alussa on ollut jotain sutinayritystä joka sitten yleensä naisen puolelta tyrmätty ja olen sitten tyytynyt kaverilliseen kohtalooni. M40

Miksi alapeukutatte, koska olen mies? Minähän vain vahvistin ylläolevan lausunnon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi