Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies ja nainen olla "vain" ystäviä?

Vierailija
26.02.2021 |

Kyllä minusta raja menee jo siinä, että ei sentään saunota yhdessä. En hyväksyisi, että mieheni ilmoittaisi, että lähden saunomaan "Lissun" kanssa illaksi?!?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/f897b7b7-51ce-4dff-93f0-091959d13747

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voi olla kavereita, mutta kyllä se mies silti pillua haluaisi, ellei ole homo ja sen takia siinä odottaa kuin korppikotka esittäen kaveria. Näin se nyt vain on. Jotka epäilee niin tarjotkaapa "kaveri" miehelle seksiä. Heterolta ei todennäköisesti tule kieltävää vastausta. Jollei nyt ole jo suhteessa tai rakastunut johonkin toiseen ja kysyy sinulta neuvoja.

Vierailija
22/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on miespuolinen kaveri. En tunne lainkaan seksuaalista vetoa, ja tietää, että mulla on mies. Mutta meillä vaan on hauskaa yhdessä.

Mutta tunteeko hän sinuun seksuaalista vetoa?

Luuletko, että rupean sellaista kysymään? Tällä miehellä on muitakin naispuolisia kavereita, joista kaikilla, jotka tunnen, on miehet.

Sinulla on aika lapsellinen käsitys siitä että jos mies tietää naisella olevan toisen miehen hänen seksuaalinen kiinnostuksensa naiseen sillä tiedolla lakkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän, että ollaan hyviä kavereita, mutta ei sentään ihan noin hyviä "kavereita". Jokainen joka sanoo, että heitä ei haittaa niin miettikääpä sitä, että miehesi istuu saunasa kylki kyljessä mirkkulin kanssa ja huitaisevat siinä muutaman saunakaljan ja jäävät mökille yöksi?

Mikäli tämä on ok niin silloin teille ei miehenne kanssa voi olla mitään romanttista suhdetta!

:D No jo on mielipide. Minulle se olisi ihan ok. Luotan aikuiseen aviomieheeni muissakin tilanteissa. Eikö sinulle ole ok että menee jonkun miehen kanssa sitten saunomaan ja jäävät mökille? Pelkäätkö miehesi pettävän sinua muissakin tilanteissa?

Vierailija
24/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16:

se että kaikilla naisystävillä on miehet, ei takaa mitään. Ketä ne ovat ne petturinaiset tai - miehet, jotka hajottavat parisuhteensa, ellei juurikin ne ”ystävät” keskenään?

Vierailija
25/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voi olla kavereita, mutta kyllä se mies silti pillua haluaisi, ellei ole homo ja sen takia siinä odottaa kuin korppikotka esittäen kaveria. Näin se nyt vain on. Jotka epäilee niin tarjotkaapa "kaveri" miehelle seksiä. Heterolta ei todennäköisesti tule kieltävää vastausta. Jollei nyt ole jo suhteessa tai rakastunut johonkin toiseen ja kysyy sinulta neuvoja.

Aika seksistä ajatella, että kaikki miehet olisivat tuollaisia ja yleistystä miehistä.

Kunnollisia miehiä on olemassa, ei kaikki maailman miehet ole mitään kaljaa kittaavia junttisuomimiehiä, jotka eivät osaa muulla ajatella, kuin omalla peniksellään. 

Vierailija
26/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on miespuolinen kaveri. En tunne lainkaan seksuaalista vetoa, ja tietää, että mulla on mies. Mutta meillä vaan on hauskaa yhdessä.

Luuletko, että rupean sellaista kysymään? Tällä miehellä on muitakin naispuolisia kavereita, joista kaikilla, jotka tunnen, on miehet.

Käskikö kukaan kysyä? Eikö naisen intuitiosi osaa sanoa asiasta mitään?

Vierailija
27/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs pahimmista riidoista.

Eräs, vaikka Petri, kutsui vaimon eräretkelle hänen kanssaan. Kielsin jyrkästi lähtemästä jos haluaa olla suhteessa kanssani.

Tätä ennen Petri oli pari kertaa työpäivän jälkeen halunut kahville ja kertonut kuinka hankala hänen parisuhteessaan on. Lisäksi oli pikkujouluihin tuonut ainoana lahjan ja antanut sen puolisolleni.

Vaimosta he olivat vain ystäviä

Näissä tällasissa jutuissa on usein sellanen pointti, että jos tällaset Petrit hyväksyis sen, että naisen mieskin tulisi mukaan, niin silloin se on vain ystävyyttä, mutta jos kielletään miestä tulemasta niin on jotain muuta kuin ystävyyttä.

Vierailija
28/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä väliä? Pitääkö aina päästä panemaan kaikkia joita kohtaan tuntee seksuaalista vetoa, vai voisiko koittaa vaikka pidättäytyä?

Vierailija
29/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16:

se että kaikilla naisystävillä on miehet, ei takaa mitään. Ketä ne ovat ne petturinaiset tai - miehet, jotka hajottavat parisuhteensa, ellei juurikin ne ”ystävät” keskenään?

Uskoisin että pettureita ovat enemmänkin juuri ne jotka eivät usko miesten ja naisten voivan olla pelkkiä ystäviä, koska itse pettäisivät niin uskovat kaikkien muidenkin pettävän.

Vierailija
30/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo. En ole kiinnostunut miespuolisista kavereistani muuten kuin kaverimielellä. 

Vierailija
31/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä väliä? Pitääkö aina päästä panemaan kaikkia joita kohtaan tuntee seksuaalista vetoa, vai voisiko koittaa vaikka pidättäytyä?

Kuka puhui panemiseen pääsemisestä?

Jos tuntee seksuaalisesta vetovoimaa toiseen ei koe häntä puhtaasi kaverina.

Silti toki voi käyttäytyä kuin vain kaveri.

Vierailija
32/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät kunnioittaa toisiaan ja toistensa parisuhteita. Minusta soveliaisuuden raja ylittyy siinä, jos vastakkaista sukupuolta olevat ystävät menevät keskenään saunomaan. Joillekin se voi olla pelkkää saunomista joo, mutta täytyy olla idiootti jos ei käsitä miten helposti tuo aiheuttaa väärinkäsityksiä ja pahaa mieltä puolisoille.

Vierailija
33/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo. En ole kiinnostunut miespuolisista kavereistani muuten kuin kaverimielellä. 

OK, mutta tämä on vain puolet kuviosta. Nyt kysymään miespuolisilta kavereiltasi miten he sinut kokevat.

Vierailija
34/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jo!

Vierailija
35/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

19:

Miksiköhän se vaimo päätti, että ette voi olla ” ystäviä” ? Pitäiskö kysyä vaimolta, mitä mies selitellyt teidän välisestä suhteestanne? Eipä taida olla puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
36/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs pahimmista riidoista.

Eräs, vaikka Petri, kutsui vaimon eräretkelle hänen kanssaan. Kielsin jyrkästi lähtemästä jos haluaa olla suhteessa kanssani.

Tätä ennen Petri oli pari kertaa työpäivän jälkeen halunut kahville ja kertonut kuinka hankala hänen parisuhteessaan on. Lisäksi oli pikkujouluihin tuonut ainoana lahjan ja antanut sen puolisolleni.

Vaimosta he olivat vain ystäviä

Vaimosikin kyllä tietää että Petrillä oli ihan muuta mielessä kuin ystävyys.

Vierailija
37/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aika lapsellinen käsitys siitä että jos mies tietää naisella olevan toisen miehen hänen seksuaalinen kiinnostuksensa naiseen sillä tiedolla lakkaisi.

Tarkoitin, ettei sillä tiedolla ole väliä, koska ollaan kavereita, eikä muuta.

Vierailija
38/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miespuolinen ystävä, jonka olen tuntenut lapsesta asti. Ollaan kuin sisko ja veli. Luulen että tällaiset pitkäaikaiset ystävyyden ovat mahdollisia ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia. Tai sitten juuri se, ettei kumpikaan tunne vetoa toiseen. Tämä lienee harvinaista. Olen huomannut että työkavereiden kanssa tulee aina jotain jännitettä välille jos enemmän aletaan viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
39/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi, miehet ei halua naisia kavereiksi, ellei nainen ole ehdottomasti ei-pantava. Sanottu jo tuhanteen kertaan.

Vierailija
40/103 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka puhui panemiseen pääsemisestä?

Jos tuntee seksuaalisesta vetovoimaa toiseen ei koe häntä puhtaasi kaverina.

Silti toki voi käyttäytyä kuin vain kaveri.

Minä olen panseksuaali. Koen lähes kaikkia ystäviäni kohtaan myös seksuaalista vetovoimaa, vaikken heidän kanssaan mitään tekisikään koska olen varattu enkä riskeeraisia ystävyyssuhteitani seksillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi