Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joiden mies ei ole käsistään kätevä? Kuka korjaa tai rakentaa jotain jos täytyy?

Vierailija
26.02.2021 |

Oma mies ei ole yhtään kätevä, osaa kyllä vaihtaa lampun tai pystyttää teltan, mutta muuten ei osaa juuri mitään kätevää ja se harmittaa / ärsyttää tosi paljon. Haluaisin kesäksi valaistun terassin ja mies sanoo vain, että ei hän osaa sellaista tehdä, vaikka näytän Pinterestistä kuvia. Kaikki täytää aina tilata jostain tai hommata joku rakentamaan ja se maksaa rahaa, vaikka voisi säästää tekemällä itse.

Muita kädettömien miesten vaimoja?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on miehistä, jotka eivät osaa rakentaa. Jotenkin neitimäisiä, ovat myös henkisesti heikompia. Käsistään kätevät miehet muutenkin ryhtyvät aina hommiin, huvitti tai ei. Tietynlaista päättäväisyyttä heillä on enemmän...

Vierailija
42/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli ajatustyöläinen ja kädetön käytännön töissä. Aina palkattiin henkilö tai tuttu mies teki. Menee se niinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on miehistä, jotka eivät osaa rakentaa. Jotenkin neitimäisiä, ovat myös henkisesti heikompia. Käsistään kätevät miehet muutenkin ryhtyvät aina hommiin, huvitti tai ei. Tietynlaista päättäväisyyttä heillä on enemmän...

Mitäs sinä olet rakentanut?

Onnistuuko mattojen kutominen? Ai eikö? Olet täysin epänainen ja roskaa. 

Vierailija
44/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se oli sen tasa-arvon kanssa.

Ai niin, kaikista vanhoillisimpia ovat papit ja naiset.

Vierailija
45/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin epänainen ja roskaa, kun kaikki käsityöt onnistuvat? Puutarhanhoito, korkeatasoinen osaaminen ruuanlaitossa, laaja osaaminen käsitöistä ja siivouspuolelta, onnistuu keskikokoiset remontit hoitaa itse, teen autoon itse pienimuotoiset huoltotoimenpiteet. On kyllä kamalaa olla roskaa, epänainen ja osaamaton. Voi ei! :( Taisi osua arkaan paikkaan neitimiehellä... Älä laita enää sanoja suuhuni, sinä ällöttävä mieslapsi.

Vierailija
46/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saa sentään teltan pystyyn :)

Vierailija
47/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin epänainen ja roskaa, kun kaikki käsityöt onnistuvat? Puutarhanhoito, korkeatasoinen osaaminen ruuanlaitossa, laaja osaaminen käsitöistä ja siivouspuolelta, onnistuu keskikokoiset remontit hoitaa itse, teen autoon itse pienimuotoiset huoltotoimenpiteet. On kyllä kamalaa olla roskaa, epänainen ja osaamaton. Voi ei! :( Taisi osua arkaan paikkaan neitimiehellä... Älä laita enää sanoja suuhuni, sinä ällöttävä mieslapsi.

sössöönsöö , sepelipillu 

Vierailija
48/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihannetilanne olisi juuri se, että palkataan joku ammattilainen rakentamaan ja mennään itse siksi aikaa muualle viettämään kivaa aikaa yhdessä joko kahdestaan tai perheen kanssa.

Vierailija
49/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on täysin kädetön tuollaisissa hommissa, mutta onneksi tienaa sentään hyvin niin voimme hyvillä mielin maksaa ammattilaiselle ;)

Itse olen ihan yhtä kädetön, käsityöt ja remonttihommat on aivan kauhistus ja jälki näyttää 5-vuotiaan tuotokselta.

Ajatustyöt sopii meille.