Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vanhempi, joka tykkää välillä leikkimielisesti "kiusata" lasta hauskuuttakseen itseään?

Vierailija
26.02.2021 |

Minä olen perinyt tämän piirteen varmaan mummoltani ja isältäni. Minusta vain on kiva kujeilla, ja mikäs sen parempi kohde kujeille ja sellaselle pienelle "kiusaamiselle" (ei pahantahtoiselle, vaan hyväntahtoiselle) kuin oma lapsi.

Oma lapsi on tietysti tähän tottunut jo pienestä kun olen aina ollut tällainen äiti, joku tiukkapipoinen curlingvanhempi voi olla kauhuissaan tällaisesta.
Tai ihmiset kun ovat vain niin erilaisia, niin joku voi käsittää tämän aloitukseni aivan erilailla, mitä tarkoitan. Mutta kenties ne joissa virtaa leikkisää karjalaisverta, tämän ymmärtävät? Kyse ei siis ole mistään pahasta asiasta, vaan ihan normaalista, jotkut vanhemmat vain ovat tämmöisiä kuin minäkin.

Vanhemmuus voi olla myös hauskaa, lasten kanssa ei tarvitse leikkiä, mutta lasten kustannuksella voi joskus pilailla. :D Ja huom, eivät ne siitä säry, usein alkavat itsekin nauraa.

Teiniin esim on vaikea joskus saada kontaktia, ellei sitä jotenkin ärsytä kunnes havahtuu.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, juuri sellainen. 😂

Vierailija
2/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v**** taas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun oman lapsen kustannuksells on niin kiva pilailla. Mietitkö ikinä, miltä tuntuu jos muut pilailee sun kustannuksella. "Vedetään taas Mirkkua höplästä ja katsotaan, miten hassulta se taas näyttää."

Vierailija
4/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa

Vierailija
5/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen aloitus, toivottavasti provo. Vain hyvin ajattelematon empatiakyvytön vanhempi toimisi noin. Mutta tiedän tuollaisia olevan, ehkä aikaisemmin enemmänkin, nykyisin enemmän tietoa, joka ohjaa pois tuollaisesta.

Vierailija
6/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet vanhempi, joka selvästi kaipaa itse kiusatuksi tulemista. Kato ihan vaan läpällä. Pomo ja puoliso sekä työkaverit vois vaikka huolehtia siitä, jos lapset ei osaa.

Ekaksi vähän huomion hakua ärsyttämällä ja sitten päälle naurua. Pilkan kohteeksi vois ottaa vaikka sun ulkonäön, hassut tavat, älykkyyden puuttuminen jne. Mutta kaikki on hyvässä hengessä ja kuka nyt leikistä suuttuu?

Vierailija
7/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tarkoitat leikillä kiusaamisella? Riippuu ihan siitä.

Musta oli pienenä esim. tosi hauskaa kun iskä aina leikillään kamppas mut maahan :D Niin, että piti siis käsillä musta kiinni, etten kaatunut lujaa. Kamppas monta kertaa putkeen ja lopulta vaan nauroin niin etten enää päässyt maasta ylös. :')

Vierailija
8/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta,et oo tosissas!

Oletko varma,ettei se lapsi illan kähmeessä sängyssään itke niitä sun pilojasi!

Kaikki nämä. viisivuotiaalta kysytään ootko tyttö vai poika,onko sulla tyttö/poikaystävää sun muut ilkeydet,hyi olkoon

Onneksi et sentään kertonut "kepposiasi"

(juutuubin pränkit on ihan hirveitä,ja niissähän "hassutellaan" lasten kustannuksella)

Vierailija
9/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaako muut sinua samalla tavalla? Hyväksytkö vastaavan käytöksen vaikkapa puolisoltasi sinua kohtaan? Käsi sydämellä?

Miksi saat nautintoa oman lapsen kiusaamisesta? Oletko heille katkera tai kateellinen?

Vierailija
10/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuista päätellen tosikot valtasivat ketjun.

Vierailija
11/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että kasvatat parhaillaan koulukiusaajaa.

Vierailija
12/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikkiin läheisiin perhesuhteisiin kuuluu sellanen että voi vähän kujeilla rakkaiden kustannuksella. 

En ymmärrä perheitä joissa ollaan kaiken aikaa korrekteja ja kylmiä, eikä rakkaus näy mitenkään. 

Isosiskona kujeilen usein myös siskoni kustannuksella, ja hän kyllä on siihen tottunut jo pienestä, se on rakkautta.

Moni näkyy ottaneen tämän aloituksen nyt kuin kyse olisi siitä että haukun ja hakkaan lastani yms, vaikka tuosta kyllä pitäisi ymmärtää ettei ole sellaisesta kyse.

ap

Vierailija
13/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihulluko se siellä huutelee?

Vierailija
14/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuista päätellen tosikot valtasivat ketjun.

Ivan! Mun mielestä ei ainakaan ole hauskaa kiusata OMAA lasta jotta saa HUVIA.

Katsois aivotonta tv-viihdettä tissejämissejäexiäputoilemassarannoilla

Vierailija
15/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään jekkuja, mutta ketään ei kiusata siksi että isommilla olisi hauskaa. hauskuuden kuuluu olla kaikista hauskaa. skin pitää ymmärtää, että aina ei kaikista hauskuus ole hauskaa. Silloin lopetetaan leikki.

Tänään olen mm. työntänyt narua teinin huoneen oven avaimen reiästä sisälle. Oli kuulemma hauskaa.

Vierailija
16/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikkiin läheisiin perhesuhteisiin kuuluu sellanen että voi vähän kujeilla rakkaiden kustannuksella. 

En ymmärrä perheitä joissa ollaan kaiken aikaa korrekteja ja kylmiä, eikä rakkaus näy mitenkään. 

Isosiskona kujeilen usein myös siskoni kustannuksella, ja hän kyllä on siihen tottunut jo pienestä, se on rakkautta.

Moni näkyy ottaneen tämän aloituksen nyt kuin kyse olisi siitä että haukun ja hakkaan lastani yms, vaikka tuosta kyllä pitäisi ymmärtää ettei ole sellaisesta kyse.

ap

Aikuisten ystävien välinen leikkimielinen ja hyväntahtoinen kettuilu on okei, mutta lapsi ei tätä vielä osaa käsitellä. Todennäköisesti oppii, että pienempiä/heikompia kiusataan ja alistetaan. Nuorilla ei ole samaa empatiakykyä kuin aikuisilla.

Vierailija
17/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastani kehutaan jokapuolella hyväkäytöksisemmäksi mitä ovat tavanneet, naapureista opettajiin. On jo lukiossa eikä ole koskaan ollut itsekäs ja ilkeä kenellekään. Lempeä ja hauska, ihana ihminen on. Sekä myös fiksu, toisin kuin äitinsä. :D 

Myös siskontyttöni on minulle rakas, ja hän on tottunut myös siihen että täti jekuttaa, sillä on aivan sama luonne. Nautitaan siitä kun vedetään toisiamme höplästä ja ärsytetään. Ihanaa minusta, rakastan perhettäni.

ap

Vierailija
18/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on iso ero, nauratko lapselle vai lapsen kanssa. Meillä on tosi hauskaa ilman että ketään tarvitsee kiusata.

Vierailija
19/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastani kehutaan jokapuolella hyväkäytöksisemmäksi mitä ovat tavanneet, naapureista opettajiin. On jo lukiossa eikä ole koskaan ollut itsekäs ja ilkeä kenellekään. Lempeä ja hauska, ihana ihminen on. Sekä myös fiksu, toisin kuin äitinsä. :D 

Myös siskontyttöni on minulle rakas, ja hän on tottunut myös siihen että täti jekuttaa, sillä on aivan sama luonne. Nautitaan siitä kun vedetään toisiamme höplästä ja ärsytetään. Ihanaa minusta, rakastan perhettäni.

ap

Se nyt ei kerro vielä yhtään mitään jos osaa aikuisille esittää.

Vierailija
20/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minulla on just tommonen vanhempi ja voin sanoa että vituttaahan se vaan. Kyllä meihin teineihin saa yhteyden muutenkin kuin ärsyttämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän