Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ajatellut miten tulet vanhana katumaan kaikkia niitä elämäsi tunteja puhelimella tai muulla ruudulla?

Vierailija
26.02.2021 |

Minulla edellisen viikon ruutuaika pompsahtaa puhelimen ruudulle aina maanantaisin, ja joka maanantai hieron naamaani. Että noin monta tuntia päivässä, mitä kaikkea kivaa olisinkaan voinut tehdä ja mitä saada aikaan, olipa se tunti tai neljä päivässä.

Mutta naaman hierominen ei ole auttanut. Sama toistuu ja toistuu.

Uskotko sitten vanhana, kun puhelimet ja tietokoneet eivät enää kiinnosta, katuvasi ruutuaikaasi?

Vai oletko ruutuajan kanssa ihan ”fine”?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu

Vierailija
22/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen miettinyt, että jos haluaisin tehdä jotain muuta, niin tekisin, ei tämä kännykkä ole minulle sen kummoisempi juttu.

Elän hyvää elämää, käyn töissä, olen perheeni kanssa hyvin paljon ja välimme ovat upeat, teemme hyvää ruokaa, syömme hyvin, ulkoilemme paljon jne. Luin lapsena ja nuorena hyvin paljon kirjoja ja nyt olen kännykällä, mutta en ollenkaan niin paljoa. Tämä on mukavaa hyvää elämää.

Ihan sama juttu. Ei kännykkä ole minulle mikään Jumala, vaan vain kännykkä. Ehkä luen vähemmän nyt kuin ennen, mutta yhteydenpito vaikka ystäviini on lisääntynyt kännykän avulla paljon. Kännykällä olen saanut lähetettyä isovanhemmille myös tuoreita kuvia lapsista ja perheemme tekemisistä, joten tämä on ollut enemmänkin hyvä kuin huono ajanviete.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus. Asioille, joita ei halua katua, on mahdollista tehdä nyt jotain. Mikä sovellus olisi ruutuajan seuraamiseen hyvä?

Vierailija
24/24 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up