Mies hidas lähtijä. Menee hermot!!
Nytkin piti olla lähdössä varttia vaille 8 niin tuo juo vielä kahvia.. No sanoi, että 8 lähdetään niin kello jo yli senkin. Menee hermo, että mies ei ikinä kerkeä sovittuun aikaan lähteä. Onko muilla kokemusta hitaista lähtijöistä? Ja minulla ei ole ajokorttia niin pitkille matkoille joudun odottamaan miestä. Mistä tuollainen hiimailu ja hidas lähteminen kertoo? Itsekin olen rauhallinen ja tarvin aikaa aamulla, mutta siksi herään hyvissä ajoin ja pysyn silti aikataulussa. Menee hermo tähän. Puhumattakaan siitä, että mies hakee minut vaikka juna-asemalta. Hän on valehtelematta kymmenestä kerrasta yhdeksän myöhässä siitäkin vaikka tietää monelta saavun.
Kommentit (60)
Miehesi on piiloetelämaalainen.
Sinuna alkaisin valehdella hänelle esim. junan saapumisajan.
Vierailija kirjoitti:
Hanki ajokortti.
Näin. Tää on ihan perusjuttu. Ei miesten varaan voi laskea.
Itse keksisin jonkun keinon, etten olisi riippuvainen miehestä ainakaan jokapäiväisissä lähdöissä.
En tykkäisi enkä kestäisi olla riippuvainen tuollaisesta epäluotettavasta ihmisestä.
säädä kellot "omaan" aikaasi ja eikun menoks
joo tai ala kulkea taksilla,se on kuukaudessa aika iso siivu talousrahoista ja kun ukko herää ainaiseen sopan syöntiin niin sanot vaan että mitäs et lähde ajoissa
No ei kyllä omatkaan hermot kestäisi tuollaista. Olette varmaan keskustellut asiasta?
Hyvä idea alkaa sanoa junan saapumisaika esim. varttia aikaisemmaksi, samoin sanot aamulla tavoittelemasi lähtöajan esimerkiksi puolella tunnilla aikaisemmaksi?
Tätä tehdään oikeasti esim. kielikursseilla italialaisille ja espanjalaisille vaihtareille, jotta eivät olisi aina myöhässä kaikesta. :D
Mun mies ihan samanlainen. Ei olla ikinä ajoissa missään, eikä häntä se haittaa. Lentokentälläkin ollaan yleensä vasta minuuttia ennen kuin laukkkudrop menee kiinni. Ehditään kyllä lennolle, mutta sitä ennen on stressattu, juostu ja hikoiltu. Ollaan myös livahdettu kaverin häihin seremonian jo alettua kirkon sivuovesta yms. Muuten ihan hyvä mies, mutta tämä krooninen ajan arvioiminen väärin on vaan ihan perkeleen ärsyttävää.
En ymmärrä mistä tulee sanonta että naisia muka joutuu aina odottamaan! En tunne yhtäkään naista jota joutuisi odottamaan, sen sijaan miehet on aina myöhässä! Omakin mies menee jumalauta aina paskalle istumaan kun ollaan jo myöhässä ja siellä se sitten puoli tuntia istuu katsomassa puhelinta! PRKL! Ja aina myöhässä töistä ja kauhea huuto että missä mun avaimet, silmälasit, oon jo myöhässä... vaikka on istunut ensin tunnin paskalla, syönyt aamupalaa toisen tunnin ja seissyt suihkussa vielä puoli tuntia, niin aina muiden vika että itse on myöhässä!
Minä aloin samassa tilanteessa kulkea bussilla. Mies vaan naureskeli kun itse stressasin että olen myöhässä töistä. Minun työnihän on vaan jotain pikku puuhailua, niin ei haittaa vaikka olisin myöhässä. Miehellä itsellään on tietenkin liukuva työaika...
Mun mies on aina hyvin ajoissa, siis etuajassa ja joudun välillä sanomaan, että äläs hosu, joudutaan odottamaan tosi kauan autossa, itse olen tosi täsmällinen. Esim. kotijuhliin nyt ei kehtaa ähkiä klo 12.30 jos kutsu on kello 13 alkaen. Siellä voi olla emännällä vaikka vielä laittautuminen kesken.
Hänellä taas on kaveri, joka on aina puolesta tunnista tuntiin myöhässä ja käyvät kuntosalilla. No eihän semmoisesta mitään tule. Toinen etuajassa ja toinen myöhässä.
Mieheni kyllästyi odottamaan, ei se hänenkään aikansa niin loputonta ole, vaan on yhtä sun toista tekemistä ja menemistä. Kun Ossin piti saapua kello 12, mieheni alkoi valehdella että tapaaminen on kello 11. No nyt kumpikin tulee salille hyvällä tuurilla n. 11.30.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mistä tulee sanonta että naisia muka joutuu aina odottamaan! En tunne yhtäkään naista jota joutuisi odottamaan, sen sijaan miehet on aina myöhässä! Omakin mies menee jumalauta aina paskalle istumaan kun ollaan jo myöhässä ja siellä se sitten puoli tuntia istuu katsomassa puhelinta! PRKL! Ja aina myöhässä töistä ja kauhea huuto että missä mun avaimet, silmälasit, oon jo myöhässä... vaikka on istunut ensin tunnin paskalla, syönyt aamupalaa toisen tunnin ja seissyt suihkussa vielä puoli tuntia, niin aina muiden vika että itse on myöhässä!
Hahhah :D :D Meillä on ihan samanlaista.
Ja tuo vielä ihan tosissaan saattaa selittää, että hän aloittaa omat aamutoimensa sitten viimeisenä, koska muilla kestää kuitenkin pisimpään. Olen onnistunut kauniisti kettuilemalla saamaan hänet tajuamaan, että meillä todellakin mies on se ketä odotetaan. Kaikki muut, jopa 5v tyttö saa itsensä lähtökuntoon nopeammin.
Joskus lähdetään joihinkin juhliin kahdella autolla (thank god meillä molemmat ajaa) jotta minä voin säilyttää omat kasvoni omasta mielestäni ja mies saa perseillä mitä haluaa. Hänen äidilleen kerronkin ihan rehellisesti että Pena tulee perästä kun se jäi taas etsimään vaatteita mitä ei kertakaikkiaan osanut katsoa etukäteen valmiiksi kuten kaikki muut :) Anoppi on siihen vaan, että kuulostaa tutulta :)
En vihaa miestäni, olemme keksineet tavat händlata eri aikataulumme.
Olin jonkin aikaa puolison kanssa samassa työpaikassa sellaisissa hommissa, joissa oli pakko olla ajoissa tai koko muu tiimi joutui odottamaan. Olisi ollut järkevää tietenkin mennä samalla kyydillä. Ongelma vain oli, että puoliso ei suostunut (halunnut, viitsinyt, pitänyt tärkeänä?) olla ajoissa. Odottelin hikoillen ovensuussa kun toinen vaihtaa paitaa, käy vessassa, säätää jotain ihan höpöä viime hetkillä. Oli pakko alkaa mennä omalla autolla. Ihan helevetin typerää. Ymmärrän aapeen ärsytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen ja tunnen myös miehiä. Ei tässä suurempaa sukupuolisidonnaisuuttta liene.
Ex-mies oli myöhästelijä. Koko maailman olisi pitänyt jäädä odottamaan hengitystä pidättäen, että Hän saa itsensä valmiiksi, onhan Hän maksanut lipun, joten kyllä se lentoliikenne pysähtyy odottelemaan.
Mutta auta armias, jos Hän sattui olemaan jostain kohtalon oikusta ajoissa vaikka hammaslääkärissä. Jos aika oli annettu 10.00, Hän meni raivoamaan vastaanottovirkailijalle 10.00.15 KUINKA KEHTAATTE OLLA MYÖHÄSSÄ, EN SIEDÄ ODOTTAMISTA!!!1!!
Lisäksi jaksoi joka välissä laukoa, kuinka naisia joutuu aina odottamaan. Oli kyllä oikeastaan ihan kaikessa kaksoisstandardi -mies, ja vika oli aina kaikessa muussa, paitsi hänessä itsessään.
Isänsä oli ihan ajoissa aina, piti sanansa, eikä syytellyt omista päätöksistään, tekemisistään tai tekemättä jättämisistään ketään, joten ainakaan sieltä ei poika ollut oppia ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen ja tunnen myös miehiä. Ei tässä suurempaa sukupuolisidonnaisuuttta liene.
Minäkin tunnen molempia sukupuolia. Mutta sattumaa tai ei, pahimmat tapaukset ovat lähipiirissäni miehiä! Siis sellaiset tyypit, jotka vasta menevät suihkuun alkuperäisenä sovittuna lähtöaikana.
Naisia tunnen enemmän sellaisia, joilla on yleistä verkkaisuutta/ylihuolellisuutta ja lähtö siksi venyy tyyliin 10 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea alkaa sanoa junan saapumisaika esim. varttia aikaisemmaksi, samoin sanot aamulla tavoittelemasi lähtöajan esimerkiksi puolella tunnilla aikaisemmaksi?
Tätä tehdään oikeasti esim. kielikursseilla italialaisille ja espanjalaisille vaihtareille, jotta eivät olisi aina myöhässä kaikesta. :D
Tätä tekee myös espanjalaiset keskenään ihan yleisesti :D On täysin normaalia, että illalliselle kutsutaan vaikka kahdeksaksi, mutta isäntäpari onkin ihan hoomoilasena, jos joku todella siihen aikaan ilmestyy paikalle - eikä ruokakaan luultavasti ole lähelläkään valmista. Kunhan olettivat, että vieraat saapuvat siinä 20:30-21:00 välillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tekee myös espanjalaiset keskenään ihan yleisesti :D On täysin normaalia, että illalliselle kutsutaan vaikka kahdeksaksi, mutta isäntäpari onkin ihan hoomoilasena, jos joku todella siihen aikaan ilmestyy paikalle - eikä ruokakaan luultavasti ole lähelläkään valmista. Kunhan olettivat, että vieraat saapuvat siinä 20:30-21:00 välillä :D
Jep! :D
Kuulemma tuo systeemi toimii kielikursseilla ihan oikeasti, sanoo siskoni joka on ollut niillä opettajana. Espanjalaisille ja italialaisille sanotaan opettajia myöten puoli tuntia eri aika kuin muille.
Hanki ajokortti.