Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alusvaatteiden vilautus?

Monde
26.02.2021 |

Valitsetteko naiset koskaan tarkoituksella tai vahingossa alusvaatteet vilautuksen toivossa, tai pelossa? Toisinaan tuntuu, että esim. myyjät asiakkaita palvellessaan tai hyllyjä täyttäessään tulee vilauttaneeksi pikkareita tarkoituksella tai vahingossa. Vahingon ymmärtää jos on jotakin liukasta materiaalia olevat pikkarit ja kumartuessa vyötäröltä vilahtaa, tai on kireät housut jalassa että pitsit kuultaa läpi 😉

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää Cubus tai Gina Tricot- iässä, vastaan silti. Myönnän, että alusasut tulee kieltämättä valittua jopa arjessa tarkemmin. Ehkä siltä varulta, JOS vilahtaa. Mutta vastaus on juu; kyllä

Vierailija
2/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää Cubus tai Gina Tricot- iässä, vastaan silti. Myönnän, että alusasut tulee kieltämättä valittua jopa arjessa tarkemmin. Ehkä siltä varulta, JOS vilahtaa. Mutta vastaus on juu; kyllä

Tykkään tavastasi ajatella. Tietenkin sitä kai haluaa näyttää hyvältä, vaikkei olisi tarkoituskaan näyttää... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tavastasi ajatella. Tietenkin sitä kai haluaa näyttää hyvältä, vaikkei olisi tarkoituskaan näyttää... 

Näin etätyöläisenä: pukeutuminen alkaa A:lla

Vierailija
4/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, toikin on hieno tapa miettiä juttuja! Ja kiitos tiedosta - sait hyvät perjantaivibat aikaan tälle etätyöläiselle. :) 

Vierailija
5/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, toikin on hieno tapa miettiä juttuja! Ja kiitos tiedosta - sait hyvät perjantaivibat aikaan tälle etätyöläiselle. :) 

Eipä kestä

Vierailija
6/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kestä

No hei, itseään pitää miettiä ennen kaikkea! Mut kiitos. 

Vierailija
7/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksestani ehkä saa sen käsityksen, että joskus itsekkyys ei ole hyve

Vierailija
8/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä annoit tuon käsityksen ihan tarkoituksella, kuka tietää. Mikä tarkoituksellisuus tietenkin tekee ajattelustasi kiinnostavaa. 

Vierailija
9/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä annoit tuon käsityksen ihan tarkoituksella, kuka tietää. Mikä tarkoituksellisuus tietenkin tekee ajattelustasi kiinnostavaa. 

No mutta!!! Eikös pukeutuminen ala A:lla

Vierailija
10/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on vai joskus ollut mielessä, kun olin pukua ostamassa ja siinä viehkeä myyjätär vähän mittaili ja toi vaatteita sovitukseen, niin siinä touhutessaan minulta ei jäänyt pikkareiden rajat huomaamatta ja kivasti vielä vilahti selän puolelta..olikohan vahingossa vai tarkoituksella? Ja vanhempi nainen tekee asiat tietyllä varmuudella 😉

Vierailija
11/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monde kirjoitti:

Asia on vai joskus ollut mielessä, kun olin pukua ostamassa ja siinä viehkeä myyjätär vähän mittaili ja toi vaatteita sovitukseen, niin siinä touhutessaan minulta ei jäänyt pikkareiden rajat huomaamatta ja kivasti vielä vilahti selän puolelta..olikohan vahingossa vai tarkoituksella? Ja vanhempi nainen tekee asiat tietyllä varmuudella 😉

Viehkeä myyjäyär ja vanhempi nainen. Eri henkilöt?

Vierailija
12/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tämä myyjätär ei ollut mikään teini, muttei kovin vanhakaan, mutta olen vain laittanut merkille, kuinka eri tavalla vanhempi nainen sen tekee..

Vierailija
13/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monde kirjoitti:

Kyllä. Tämä myyjätär ei ollut mikään teini, muttei kovin vanhakaan, mutta olen vain laittanut merkille, kuinka eri tavalla vanhempi nainen sen tekee..

Siis minkä? Lahkeiden käännön lyhennystä varten? Se taphtuu iän tuomalla kokemuksella

Vierailija
14/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että joskus tarkoituksella. Kesällä eräällä tosi tyylikkäällä daamilla n. 30, oli mikrohame ja korkkarit. Prismassa pakastealtaan luona katsahti ympärilleen ja kun näki vain minut m45, kumartui ottamaan jäätelön ihan pohjalta. Oli laittanut pitsistringit sievän peppuvaon peittämään. Vaikka eihän sellainen narustringi mitään peitä vaan korostaa.

Sain ihanan hymyn kaupan päälle ja minä iskin silmää ymmärrykseksi. Valitettavasti minulla oli seuralainen muualla Prisman käytävillä, muutenhan olisin alkanut jutella hänen kanssaan.

Vierailija
15/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että joskus tarkoituksella. Kesällä eräällä tosi tyylikkäällä daamilla n. 30, oli mikrohame ja korkkarit. Prismassa pakastealtaan luona katsahti ympärilleen ja kun näki vain minut m45, kumartui ottamaan jäätelön ihan pohjalta. Oli laittanut pitsistringit sievän peppuvaon peittämään. Vaikka eihän sellainen narustringi mitään peitä vaan korostaa.

Sain ihanan hymyn kaupan päälle ja minä iskin silmää ymmärrykseksi. Valitettavasti minulla oli seuralainen muualla Prisman käytävillä, muutenhan olisin alkanut jutella hänen kanssaan.

Noista saa ihan hirveesti energiaa päivään ja viikkon ja ja ja 

Vierailija
16/73 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilahtaminen on kivaa, mutta oman puolison laittautuminen rivosti minua varten parempaa.

Vierailija
17/73 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripariskunnan naisen kyläilyt jääneet hyvin muistiin,jokaisen kyläilyn jälkeen oli itselläni tarkkaan tiedossa pikkuhousujen väri ja malli.Kenelläkään muulla en ole vastaavaa jatkuvaa toimintaa havainnut. Ps ei ollut puuvillaiset sloggit.

Vierailija
18/73 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M -77 kirjoitti:

Kaveripariskunnan naisen kyläilyt jääneet hyvin muistiin,jokaisen kyläilyn jälkeen oli itselläni tarkkaan tiedossa pikkuhousujen väri ja malli.Kenelläkään muulla en ole vastaavaa jatkuvaa toimintaa havainnut. Ps ei ollut puuvillaiset sloggit.

Viitsitkö todekin olla kämpillä suu auki pöydän päässä istumassa ja kyttäämässä akkojen juoruja??

Vierailija
19/73 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kouvolas?

Vierailija
20/73 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

56u kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kouvolas?

Kouvostoliitossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme