Suljetaanko kuntosalit pk-seudulla
Sinne meni se viimeinen elämänlanka sitten. Yksi välillinen koronauhri lisää.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Suljetaanko myös Fitness 24/7, jonka saleilla on turvallista treenata, koska tarjolla on käsidesiä ja siivousta on tehostettu?
Yksityisiä kuntosaleja kuten f24/7 tämä uutinen juuri tarkoittaa, kunnan salit ovat olleet jo kiinni.
Kuukausi ilman kuntosalia tekee monelle itseasiassa hyvää. Lihakset saavat lepoa . Nyt voi lähteä ulos kävelemään tai hiihtämään tai viettää lepokautta ja panostaa pään kehittämiseen vaikka lukemalla kirjallisuutta.
Sohvaperunoille ja vinttikoiramaisille trikoopelleille tämä ei merkitse mitään. Joten turha kommentoida.
Kai te tajuatte, että nämä rajoitukset tulevat vain ja ainoastaan sen takin, että kuntavaalit saadaan pidettyä? Mitä väliä tavallisilla kansalaisilla, heidän terveydellään ja työpaikoillaan, tärkeintä että poliitikkojen omat intressit toteutuvat. Rajoja virusvarienttien estämiseksi ei saada kiinni, kertoo kaiken.
Duckfacet valtaa pian meidän ulkoilutiet.
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi ilman kuntosalia tekee monelle itseasiassa hyvää. Lihakset saavat lepoa . Nyt voi lähteä ulos kävelemään tai hiihtämään tai viettää lepokautta ja panostaa pään kehittämiseen vaikka lukemalla kirjallisuutta.
Niinkö? Ymmärtänet, että treenin tuoma euforia voi olla esim.alkoholismista toipuvalle elintärkeää. Kuten mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänlanka?
Kyllä teidän elämänne on pienestä kiinni, jos joku harrastus loppuu tai menee tauolle.Suomalainen sisu on pelkkä vitsi. Suurin osa on pillittäviä pikkulapsia kun kaikki ei mene omien mielihalujen mukaan
Pienestä kiinni? Mä olen menettänyt KAIKEN tän koronan takia. Työ, parisuhde, asunto, harrastukset. Kuntosalin avulla olen sentään voinut pitää selkäkipuja kurissa, nyt siis fyysinenkin terveyskin menetetään näille rajoituksille, mielenterveys meni pahaksi jo vuosi sitten. Ja ei, en voi tehdä kehonpainotreeniä.
Ja tämä kaikki muutaman kuolleen vanhuksen takia, jotka menehtyisivät 10 vuoden sisällä kuitenkin.
Tässä ei ole kyse pelkästään vanhuksista vaan koko terveydenhoidosta. Tätä on jankutettu koko vuosi, mutta vieläkään te tampiot ette ymmärrä että tarkoituksena on välttää terveydenhuollon ylikuormittuminen, koska mitä laajemmin virus leviää väestössä sitä useampi vanhus, työikäinen ja nuorikin sairastuu vakavasti vaikka suurimmalla osalla tauti edelleen onkin lievä. Että kun sairaalassa on x määrä tehohoitopaikkoja ja x määrä lääkäreitä ja hoitajia, niin heidän kantokykynsä ei ylittyisi, koska silloin joudutaan siihen ikävään tilanteeseen, missä monissa Euroopan maissa jo oltiin, että joudutaan valitsemaan kenet hoidetaan hyvin.
Paskat on!
34 teholla. Ei voi koko homma kaatua siihen nyt ykskaks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina suljetaan?
Ilmeisesti museoita ei suljeta?
Museot suljettiin jo 4 kk sitten samoin kuin käyttämäni uimahallit.
Juu. Yksityiset museot ovat olleet auki. Mietin vain, kun ostin lipun (yksityiseen) museoon maaliskuun alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Juu tämä 10kk lepoa ja 2kk treeniä osoittautuu varmasti todella toimivaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänlanka?
Kyllä teidän elämänne on pienestä kiinni, jos joku harrastus loppuu tai menee tauolle.Suomalainen sisu on pelkkä vitsi. Suurin osa on pillittäviä pikkulapsia kun kaikki ei mene omien mielihalujen mukaan
No nii-i. Ulkona voi liikkua ja kuntoilla. Keksiä jotain uutta. Ei voi olla yksi kuntosali, että elämä loppuu. Tai sitten on kyllä kaavoihin kangistunut elämä ja on aikakin tuulettaa vanhoja tapoja..
Kuinkas tuolla ulkona voi liikkua kun maa on yksi jääkentät ja edes hiekotusta ei saa? Lisää potilaita Töölön tapaturma-asemalleko haluat?
Nastakengät jalkaan ja ulkoilemaan!
Vierailija kirjoitti:
Duckfacet valtaa pian meidän ulkoilutiet.
Juoksijana on ihmeellistä ohittaa näitä hyväkuntoisen oloisia salikuntoilijoita.
Olen kuntosalin käyttäjä 2 krt viikossa. Ja syön ravintoloissa. Mutta: pidän hyvänä asiana, että nyt suljetaan kaikki pariksi viikoksi kerralla, jotta tämä saataisiin loppumaan. Vielä kannattaisi sulkea rajat. Nämä tipottaiset rajoitukset sillä täällä on joutavia. Kaikki kerralla olisi tehokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänlanka?
Pienestä kiinni? Mä olen menettänyt KAIKEN tän koronan takia. Työ, parisuhde, asunto, harrastukset. Kuntosalin avulla olen sentään voinut pitää selkäkipuja kurissa, nyt siis fyysinenkin terveyskin menetetään näille rajoituksille, mielenterveys meni pahaksi jo vuosi sitten. Ja ei, en voi tehdä kehonpainotreeniä.
Ja tämä kaikki muutaman kuolleen vanhuksen takia, jotka menehtyisivät 10 vuoden sisällä kuitenkin.
Tässä ei ole kyse pelkästään vanhuksista vaan koko terveydenhoidosta. Tätä on jankutettu koko vuosi, mutta vieläkään te tampiot ette ymmärrä että tarkoituksena on välttää terveydenhuollon ylikuormittuminen, koska mitä laajemmin virus leviää väestössä sitä useampi vanhus, työikäinen ja nuorikin sairastuu vakavasti vaikka suurimmalla osalla tauti edelleen onkin lievä. Että kun sairaalassa on x määrä tehohoitopaikkoja ja x määrä lääkäreitä ja hoitajia, niin heidän kantokykynsä ei ylittyisi, koska silloin joudutaan siihen ikävään tilanteeseen, missä monissa Euroopan maissa jo oltiin, että joudutaan valitsemaan kenet hoidetaan hyvin.
Älä puhu Pkaa. Rajat pidetty jatkuvasti auki, mitään tahtoa ei niiden sulkemiseen ollut varianttien leviessä. Muissa maissa pakolliset karanteenit valvotuissa oloissa, täällä ketään ei kiinnosta. Ruotsissa 10-20x määrä jatkuvasti sairaalassa ja teholla, silti kummasti ei ole terveydenhuolto kuormittunut. Hyvin harva terve joutuu sairaalaan, ja tällöinkin yleensä piilevää sairautta. Kuolleista 95% on yli 85v ja vähintään yksi sairaus, lopuillakin sairauksia ja huonoja elintapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Ymmärtänet, että treenin tuoma euforia voi olla esim.alkoholismista toipuvalle elintärkeää. Kuten mulle.
Minullakin ryyppääminen vaihtui voimanostoon. Nyt siis paluu entiseen
Kaalet saa yhä käydä kylpylöissä (maksutta) maksaminen olisi katos syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina suljetaan?
Ilmeisesti museoita ei suljeta?
Museot on ollu kauan jo kiinni. Amos Rex avasi uudestaan, mutta sinnekin pitää varata aika. Didrichsen käsittääkseni myös auki.
Rokotteet kapakoihin, korona kuriin
Näinkö meinaat? Ihmistuntemuksesi on kovin laaja.