Onko parisuhde on rasite naisille?
Mulle on kyllä muodostunut lähipiiriä seuranneena ja myös oman kokemuksen pohjalta tämä tunne.
Eronnut nainen on helpottunut ja alkaa nauttia ihan erilailla elämästään ja usein myös jää yksin asumaan.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Kolme pitkää suhdetta 3 täysin erilaista miestä. Aina parempi sinkkuna. Miehet ovat huonoja parisuhteessa.
eli jos parisuhde ei toimi on mies aina se huono parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainakaan minulle. Jaksan tätä elämää paljon paremmin parisuhteeni takia. Meillä on hyvä rakastava parisuhde enkä voisi kuvitella elämääni ilman miestäni.
N30Saatatte olla epäterveessä riippuvuussuhteessa.
Voihan sitä rakkautta noinkin rumasti nimittää.
Noinhan se sanotaan jokaisessa asiaa käsittelevässä artikkelissa. Jos joku kokee niin ettei voi elää ilman toista, niin kyse voi olla epäterveestä riippuvuussuhteesta. Koska ei terve ihminen ole riippuvainen muista.
Et taida olla koskaan ollut rakastunut?
Asioita ei kannata lukea kirjaimellisesti, vähän pitää omaa päätä käyttää. Siitä esimerkkinä tuo sanonta "en voi kuvitella elämää ilman häntä".
Vierailija kirjoitti:
Kolme pitkää suhdetta 3 täysin erilaista miestä. Aina parempi sinkkuna. Miehet ovat huonoja parisuhteessa.
Noissa kolmessa suhteessa on ollut, kuten sanoit 3 täysin erilaista miestä, mutta niissä kaikissa on ollut yksi yhteinen nimittäjä. Ehkäpä se vika löytyykin siitä yhteisestä nimittäjästä eikä niistä täysin erilaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa kolmessa suhteessa on ollut, kuten sanoit 3 täysin erilaista miestä, mutta niissä kaikissa on ollut yksi yhteinen nimittäjä. Ehkäpä se vika löytyykin siitä yhteisestä nimittäjästä eikä niistä täysin erilaisista miehistä.
se yhteinen nimittäjä on että miehet ja naiset ovat erilaisia ja haluaa parisuhteista eri asioita. Jos miehet päättäisivät parisuhteen normit olisivat ne täysin erilaisia. Mutta nyt miehet ovat vain huonoja naisten määrittelemäasä parisuhdemallissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se yhteinen nimittäjä on että miehet ja naiset ovat erilaisia ja haluaa parisuhteista eri asioita. Jos miehet päättäisivät parisuhteen normit olisivat ne täysin erilaisia. Mutta nyt miehet ovat vain huonoja naisten määrittelemäasä parisuhdemallissa.
Määritelmää sitten kehiin, niin katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen nimittäjä on tuo nainen, joka oli noiden kolmen eri miehen kanssa. Hän oli se mikä oli yhteistä noissa kaikissa kolmessa suhteessa.
Täällä pitää kaikki vääntää rautalangasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Lähes poikkeuksetta naisten työmäärä lisääntyy, kun muutetaan yhteen.
Höpsis pöpsis. Minä en ole imuroinut sen jälkeen kun muutimme yhteen 15 vuotta sitten. Tehtiin diili, että minä en imuroi eikä mies tiskaa. Kumpikin pääsi eroon siitä kotityöstä, mitä inhoaa.
Parisuhde oikean ihmisen kanssa on suunnaton voimavara ja tekee elämästä tuhat kertaa helpompaa kuin sinkkuna. Puhumattakaan kaikesta rakkaudesta, hellyydestä ja läheisyydestä.
Tämä tietysti edellyttää hieman arvostelukykyä kumppanin valinnassa -ja sellaisia rahkeita, että voi todellakin valita mieleisensä, eikä tarvitse tyytyä mihinkään.
Teillä on vielä suht lyhyt parisuhde, joten sinun kannattaa toivoa, että tilanne säilyy tuollaisena. Ihmisillä on tapana muuttua ja vaihdevuosi-ikäisestä miehestä löytyy uusia puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Lähes poikkeuksetta naisten työmäärä lisääntyy, kun muutetaan yhteen.
Höpsis pöpsis. Minä en ole imuroinut sen jälkeen kun muutimme yhteen 15 vuotta sitten. Tehtiin diili, että minä en imuroi eikä mies tiskaa. Kumpikin pääsi eroon siitä kotityöstä, mitä inhoaa.
Parisuhde oikean ihmisen kanssa on suunnaton voimavara ja tekee elämästä tuhat kertaa helpompaa kuin sinkkuna. Puhumattakaan kaikesta rakkaudesta, hellyydestä ja läheisyydestä.
Tämä tietysti edellyttää hieman arvostelukykyä kumppanin valinnassa -ja sellaisia rahkeita, että voi todellakin valita mieleisensä, eikä tarvitse tyytyä mihinkään.
Teillä on vielä suht lyhyt parisuhde, joten sinun kannattaa toivoa, että tilanne säilyy tuollaisena. Ihmisillä on tapana muuttua ja vaihdevuosi-ikäisestä miehestä löytyy uusia puolia.
Näppärästi päättelit kyseisten ihmisten iät ja parisuhteen keston omien mielleyhtymiesi kautta.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen nimittäjä on tuo nainen, joka oli noiden kolmen eri miehen kanssa. Hän oli se mikä oli yhteistä noissa kaikissa kolmessa suhteessa.
Täällä pitää kaikki vääntää rautalangasta.
Joooo se on muutens jännä juttu että miehillä pätee aina nää yhteiset nimittäjätkin että jos miehellä ei naisten kanssa joku toimi niin miehessähän se vika! Mutta eihän se toisin päin toimi ja miehissä vika! Nii notta saattans!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä varmaan on, että parisuhteessa naisenkin pitää tehdä jotain.
Nykyään nainen saa älylaitteen kautta ilmaista lisäarvoa 24 tuntia vuorokaudessa ottamalla vastaan ihailua, huumoria ja hauskuutusta miehiltä. Yli 20% myöntää käyneensä treffeillä vain ilmaisen aterian takia.
Kun tuo vaihe asioista on niin epätasa-arvoista ja helppoa, alkaa helposti pullamössöytymään ja tulee yllätyksenä, kun parisuhteessa pitää itsekin kantaa jotain kekoon.
Tuollaista huomiota saavat vain kaikista kauneimmat nuoret ja laihat naiset. Suurin osa naisista ei kuulu tuohon joukkoon. Tutkitusti rumat naiset eivät saa ollenkaan veistejä nettideittipalveluissa.
Nope, kyllä sitä huomiota saa vanhempikin nainen, tosin oon introvertti eikä mitkään ilmaiset ateriat random-tyypin kanssa rupatellessa kiinnosta. Se on se ongelma, löytää tarpeeksi fiksu ja syvällinen mies. Juntteja ja sovinisteja toki piisaa, mut kun ei jaksais treffejä vaikka maksettais. 796
Tästä on käsittääkseni ihan tutkittua tietoa, en tosin nyt jaksa alkaa kaivaa esille linkkiä aiheeseen. On kuitenkin ilmeisesti todettu, että sinkkunaiset voivat paremmin kuin parisuhteessa olevat naiset. Sinkkumiehet puolestaan voivat huonommin kuin parisuhteessa olevat. Tämän valossa miehet hyötyvät lopulta enemmän parisuhteesta kuin naiset.
Kaffepulla kirjoitti:
Sitähän se perhe-elämä on. Paskaa.
Happamia, sanoi kettu...
Ketjun otsikkoon kommentoisin, et paras tilanne on se vakaa ja turvallinen parisuhde fiksun ja mieleisen miehen kanssa. Toiseksi paras on sinkkuus ja hyvät ystävät. Huonoin on huono ja kuormittava parisuhde, joka vie lopulta elämänilon ja ystävät.
Myös minä olen syvästi rakastava ja rakastettu vuosien ja perhe-elämän jälkeenkin. Täällä kun lukee, kuinka hirveitä ihmiset ovat toisilleen, tajuan olevani hyvin onnekas.
Mulle ei ole! Mulla on hyvä mies ja onnellinen suhde. Asutaan yhdessä ja kaksi lastakin on.