Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa sekskumppaneita este parisuhteelle.

Vierailija
25.02.2021 |

Niinhän sitä naisia pelotellaan, että jos sinulla on liikaa seksipartnerita, niin et kelpaa kellekään parisuhteeseen.

Uskotko tämän pitävän paikkansa ? Ja jos olet itse, tai tunnet jonkun naisen, jolla on ollut seksiä huomattavan monen kanssa, niin onko asia estänyt parisuhteita.

Kommentit (1004)

Vierailija
981/1004 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi turn of. En pidä pesästä pesään lentävistä. Jos itsellä ollut 3 ja kuulisin että kumppanilla yli 60 se olisi siinä. Ei vain olisi samat arvot jakava. Jokainen tyylillään.

Vierailija
982/1004 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun määrä ei lisäänny parisuhteen aikana niin sillä ei ole väliä eikä se kiinnosta minua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1004 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kyseessä mies tai nainen niin ei kiinnostaisi. Kyllä elämässä jotain arvoja pitää olla.

Vierailija
984/1004 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua puhkinussittua eukkoa.

Tuli vaan mieleen, että yleensä kommentti on: "ei se järvi soutamalla kulu"..

Ja joo...olen mies.

Mutta voi saastua, pysyvästikin, jopa kuolettavasti.

Vierailija
985/1004 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää keskustelut on huvittavia. Tiedän erään daamin joka on pannut varmaan satoja miehiä elämänsä aikana. Muutaman on valinnut kumppanikseen ja nämä kaikki ovat olleet sellaisia tohvelisankareita joita sitten on daami vuosien varrella pettänyt monesti ja lopulta jättänyt. Ja mikä erikoisinta, nämä miehet ovat aina tienneet tästä touhusta ja silti halunneet pitää naisen. Eli sanoisin kokemuksen syvällä rinta äänellä että kyllä, kyllä ne kaikkia naineet naiset saavat itselleen miehen kuin miehen. Siis tämä nainen saisi varmaan minunkin miehen sänkyyn jos vain haluaisi. Kaunis kun on ja luonne ns. Ihana niin kyllä hän se ne miehet saa jos joku

Vierailija
986/1004 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes haluaisi sellaista miestä, joka heti alkuun utelee seksikumppaneiden määrää ja jonka mielestä hänen lukumäärällä ei ole mitään merkitystä.

Naiset kiteytettynä

987/1004 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ryhtyisi suhteeseen naisen kanssa, jolla on hyvin vähän tai ei lainkaan seksikokemuksia. Kertoo se jostakin, jos ei seksi ole ollut tärkeässä osassa aiempaa elämää. Minun tapauksessani siitä, että en voi olla alkuunkaan varma, miten seksuaalinen tämä henkilö on. Eli mieluummin paljon seksikumppaneita kuin vähän.

Totta. Jos aletaan selvittää ruuanlaittotaitoja, niin mies todennäköisesti etsii itselleen kodinhoitajaa eikä kumppania parisuhteeseen 😅

N47

Vierailija
988/1004 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on täysin selvää että vaimoksi kelpaa vain neitsyt. En ole uskovainen ja se hankaloittaa neitsyt vaimon löytämistä mutta yritän nauttia elämästä yksinäni ja jos en ikinä parisuhdetta löydä niin se olkoon kohtaloni. En silti sano että kaikkien pitäisi odottaa seksielämän aloittamista kunnes löytävät "sen oikean". Mielestäni on hyvä että ihmisillä on vapaus valita millaista elämää elävät, seksittömyys on ollut siinä mielessä minun valintani että vaikken mikään naistenmies ole niin en myöskään ole prostituoitujen palveluita käyttänyt vaikka sellaista minulle on suositeltu. Joskus kyllä satuttaa kun ihmiset haukkuvat "runkkariksi" tai naiset suuttuvat kuullessaan että kelpuutan ainoastaan neitsyen kumppanikseni ja sen jälkeen nälvivät ja kertovat kuinka en ikinä tule ketään löytämään vaikka ennen asian paljastamista olen ollut mukava tyyppi jonka ovat kuvitelleet olevan heidän friend zonellaan. Minä hyväksyn että ihmiset panevat, mutta kaikki eivät hyväksy minun panemattomuuttani.

Vierailija
989/1004 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että vaimolla on ollut seksikumppaneita ei ole este. Mutta hän väittää nolla koska on uskovainen. Se on valetta ja se tekee kipeää.

Vierailija
990/1004 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisin sanonut este.. Olen ex pelimies.

En ole ikinä laskenut paljon naisia on kaikkiaan ollut, mutta jtn kertoo se että tyhjensin puhelimen muistia. Niin mulla oli siellä mm Anni nimisiä naisia 18kpl.

Sit tapasin tän nykyisen vaimoni. En ole kertaakaan edes katsonut toista naista sen jälkeen.. siellä ei vaan voi olla mitään parempaa mulle kuin mun nykyisellä naisella.

Vierailija
991/1004 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Jos nainen on persettä antanut paljon , ei se ole tulevaisuudessakaan antamatta, monille.

Vierailija
992/1004 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä minulle. Pidän seksiä intiiminä rakkaudenosoituksena enkä minään vähäpätöisenä toimituksena. Jotkut tuntuvat kohtelevan seksiä kuin vieraiden kättelykierrosta juhlissa, kun taas itse pidän seksiä suuressa arvossa. Olen tämän suhteen aika ehdoton eli yksikin yhden illan suhde tai muu ihme suhde (FWB tai mikä lie kirjainyhdistelmä) on liikaa. Pari aiempaa suhdetta hyväksyn, mutta sarjaseurustelu kielii joistain ongelmista myös. Olen itse 27-vuotias ja minulla on yksi aiempi kahdeksan vuoden parisuhde takana. Mieluusti odottaisin vaikka avioliittoon, jos tämä on naiselle tärkeää. Itse en ole uskonnollinen niin minulle riittää, että olemme sitoutuneet. Arvokysymys tämä lopulta on.

Asiaa voi tarkastella myös evoluutiobiologisesta näkökulmasta. Tämä on se kaksinaismoralismi, jota naiset eivät usein kykene tajuamaan, että miten mies panee ympäriinsä, mutta haluaa silti siveellisen naisen. Kyse on vain hahmontunnistuksesta (engl. pattern recognition). Aiempi käytös ennustaa tulevaa käytöstä, joten kevytkenkäinen nainen tulee todennäköisemmin pettämään sinua. Tämä altistaa miehen kasvaneeseen isyyspetokseksen vaaraan. Naisilla vastaavaa ongelmaa ei ole, kun hän on tietysti aina varma lapsen äitiydestä. Kyseessä on siis vain alitajuntainen ja alkukantainen liskoaivoreaktio, joka parantaa miehen mahdollisuutta jatkaa sukua.

Kaksinaismoralismiako? Ehkä. Mutta monet naiset haluavat itseään pidemmän, vahvemman ja varakkaamman miehen. Jokaisella saa olla standardeja ja sukupuolet hakevat ehkä eri asioita suhteelta. Monille tuntemilleni miehille seksuaalihistorialla on merkitystä, vaikkeivat tosiaan ole yhtä puritaaneja kuin minä. Nykyään tätä ei jostain syystä saisi sanoa ääneen.

Vierailija
993/1004 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väliä minulle. Pidän seksiä intiiminä rakkaudenosoituksena enkä minään vähäpätöisenä toimituksena. Jotkut tuntuvat kohtelevan seksiä kuin vieraiden kättelykierrosta juhlissa, kun taas itse pidän seksiä suuressa arvossa. Olen tämän suhteen aika ehdoton eli yksikin yhden illan suhde tai muu ihme suhde (FWB tai mikä lie kirjainyhdistelmä) on liikaa. Pari aiempaa suhdetta hyväksyn, mutta sarjaseurustelu kielii joistain ongelmista myös. Olen itse 27-vuotias ja minulla on yksi aiempi kahdeksan vuoden parisuhde takana. Mieluusti odottaisin vaikka avioliittoon, jos tämä on naiselle tärkeää. Itse en ole uskonnollinen niin minulle riittää, että olemme sitoutuneet. Arvokysymys tämä lopulta on.

Asiaa voi tarkastella myös evoluutiobiologisesta näkökulmasta. Tämä on se kaksinaismoralismi, jota naiset eivät usein kykene tajuamaan, että miten mies panee ympäriinsä, mutta haluaa silti siveellisen naisen. Kyse on vain hahmontunnistuksesta (engl.

Ihan samalla lailla naisenkin liskoaivot haluavat uskollisen kumppanin - miehen tulee kyetä huolehtimaan perheestään myös siittämisen jälkeen, eikä karata seuraavan naaraan matkaan. Jos mies paneskelee ympäriinsä, ei hän ole liskoaivoteoriasi mukaan aviomies- ja isäainesta.

Ja miten selität sen, että osa miehistä myös hyväksyy naisen toiselle miehelle tekemän jälkikasvun ja on toisen miehen lapsille isäpuoli? Ehkä kaikki eivät ajattele niin liskoaivoisesti kuin sinä. 

Vierailija
994/1004 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa toki olla näin naisen vinkkelistä myös. Et ole väärässä ja olisi hyvä, että naisilla on myös tarkat kriteerit lastensa isälle. Keskityin tässä miehiseen näkökulmaan, kun mies olen. Tutkimuksien mukaan kuitenkin miehiä kiinnostaa enemmän naisten seksuaalihistoria kuin naisia miesten. Eläinmaailmassa uros monesti tappaa vieraat pennut. Ihmisissäkin tätä julmuutta näkee siinä mielessä, että isäpuoli valitettavasti paljon todennäköisemmin pahoinpitelee tai hyväksikäyttää lapsipuoliaan.

Vierailija
995/1004 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa toki olla näin naisen vinkkelistä myös. Et ole väärässä ja olisi hyvä, että naisilla on myös tarkat kriteerit lastensa isälle. Keskityin tässä miehiseen näkökulmaan, kun mies olen. Tutkimuksien mukaan kuitenkin miehiä kiinnostaa enemmän naisten seksuaalihistoria kuin naisia miesten. Eläinmaailmassa uros monesti tappaa vieraat pennut. Ihmisissäkin tätä julmuutta näkee siinä mielessä, että isäpuoli valitettavasti paljon todennäköisemmin pahoinpitelee tai hyväksikäyttää lapsipuoliaan.

Sieltä hyvä vastaus aiemmassa viestissä ja suoraan ap:n aiheeseen. Joku silti tulee mussuttamaan vaikka pelkkiä mielipiteitä kysyttiin...

Vierailija
996/1004 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole este ollenkaan. On vain kiva jos naisella on paljon kokemusta. Omalla on ollut muita vaikka kuinka paljon ja hän on aina ollut hyvin avoin asiasta. Eihän se minulta pois ole mitä menneisyydessä on tapahtunut, ja sitä paitsi hän on tosiaan oppinut paljon sellaista, mistä nyt saan minä nauttia😉

Vierailija
997/1004 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minulle on este mihinkään tapailua vakavampaan. Nyrkkisääntönä voisi sanoa, että jos en ollut elämässä seksikumppaneita enemmän kuin ehtinyt täyttää vuosia, niin en ottaisi tosissaan.

Vierailija
998/1004 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jännä kun olisi tilastoja tästäkin asiasta. Nimittäin oletukseni / teoriani mukaan sellaisten ihmisten avioliitot kestävät varmemmin, joilla on ollut elämässään hyvin vähän seksikumppaneita. Jos on tottunut kulkemaan kukasta kukkaan, niin avioliitto joko käy sietämättömän tylsäksi ja tulee ero tai sitten päätyy pettämään.

Vierailija
999/1004 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että seksiä ei pitäisi harrastaa avioliiton ulkopuolella. Tämä on jälkiviisautta, koska nuorena en toiminut näin.

Vierailija
1000/1004 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen, että seksiä ei pitäisi harrastaa avioliiton ulkopuolella. Tämä on jälkiviisautta, koska nuorena en toiminut näin.

Sukupuolitaudit loppuisivat kokonaan, jos kaikki toimisivat näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan