Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiraihminen: joko olet vouhottanut suojelukoirakoulutuksen sähköpannoista?

Vierailija
24.02.2021 |

Puuttukaa noiden psykopaattien toimintaan jos teillä on tällaista tiedossa! Nämä eivät saa liikkua myöskään ihmisten keskuudessa! Jos on kykenevä tuollaiseen eläimille, kykeenee siihen myös toiselle ihmiselle!”
Seköpää vouhottamassa, tärkeilemässä ja sekoamassa,

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Ihminen on pahin ja kamalin olento maan päällä. Tässä nähdään taas kerran. Ahdistava mieli ja itku näistä tulee”

Se on hyvä ja ihan oikein SULLE, sähän olet ihminen. Muutu koiraksi, paska.

Vierailija
2/20 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei pitääkö vetää suoran tauluun jos tulee kadulla vastaan ja selviääkö siitä ilman rangaistusta, kun ovat kuitenkin nyt virallisesti psykopaatteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiakin siellä mukana paljon.. Niillä ehkä lapsia kotona.. Sylettää, itkettää.. Saatanan paskat.. Hyi helvetti!!!!!

Vierailija
4/20 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei pitääkö vetää suoran tauluun jos tulee kadulla vastaan ja selviääkö siitä ilman rangaistusta, kun ovat kuitenkin nyt virallisesti psykopaatteja?

Ei kannata koiran takia idiootiksi muuttua.

Vierailija
5/20 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tykkäsin kyllä kun joku vouhotti facessa. Eiköhän nuo ole sitä kun ei osaa niin täytyy oikoa.

Vierailija
6/20 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiakin siellä mukana paljon.. Niillä ehkä lapsia kotona.. Sylettää, itkettää.. Saatanan paskat.. Hyi helvetti!!!!!

Älä sekoa. Isäistä olevasi ihminen, et koura.

Vierailija
7/20 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP itse pyylevä keski-ikäinen koiria harrastava vähänkoulutettu noita-akka?

Vierailija
8/20 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miettii tuleeko aina uusi sukupolvi, joka satuttaa koiraa. Joskus luuli että sivistys oli saavuttanut maapallon. Mitä on tapahtunut.

Vierailija
9/20 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP itse pyylevä keski-ikäinen koiria harrastava vähänkoulutettu noita-akka?

En ole, olen kissaihminen, joka nauraa koirahulluille. Ihme tekopyhiä, täynnä vihaa, koska joku vihaa ...koiria? Kantsisko opetella puhumaan kuin ihmisille, eikä sille alistamalleen piskille?

Vierailija
10/20 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkalleen en tiedä mistä on kyse mutta vissiin joku hurtankoulutusvideo? Yllättävän moni koiraihminen vaahtoaa facessa aiheesta muttei julkaise tai kerro tarinan alkuperää.

Liekö koirapiirit sitten semmosta mafiaa ja cosa nostraa, että aamulla löytyy dobermannin pää sängystä jos julkaisee nimiä ja videoita..

Vierailija
11/20 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pahoinpiteletkö koiraasi?

Vierailija
12/20 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkalleen en tiedä mistä on kyse mutta vissiin joku hurtankoulutusvideo? Yllättävän moni koiraihminen vaahtoaa facessa aiheesta muttei julkaise tai kerro tarinan alkuperää.

Liekö koirapiirit sitten semmosta mafiaa ja cosa nostraa, että aamulla löytyy dobermannin pää sängystä jos julkaisee nimiä ja videoita..

Löytyy kuule ihan vaikka Ylen sivuilta tuo juttu ja monessa muussakin paikassa julkaistu linkki, joten ei kovin vaikea löytää alkuperää.

Itse olen liikkunut vuosia koiraharrastuksissa ja luultavasti nuo väkivallalla kouluttavat ovat niitä, jotka olivat väärässä jonossa kun älyä jaettiin. Tietyn tyyppistä porukkaa nuo tuollaiset muutenkin. Onneksi pystyy välttämään melko hyvin.

Vierailija
13/20 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy kuule ihan vaikka Ylen sivuilta tuo juttu ja monessa muussakin paikassa julkaistu linkki, joten ei kovin vaikea löytää alkuperää.

Itse olen liikkunut vuosia koiraharrastuksissa ja luultavasti nuo väkivallalla kouluttavat ovat niitä, jotka olivat väärässä jonossa kun älyä jaettiin. Tietyn tyyppistä porukkaa nuo tuollaiset muutenkin. Onneksi pystyy välttämään melko hyvin.

Ei minua kiinnosta niin paljoa että jaksaisin googlata. En pidä koirista. Huomioin vaan koiraihmisten somepäivityksiä, niissä puhutaan asiasta aivan kuin kaikki tietäisivät mistä kyse. Ymmärtäisin tuolla tavalla kommentoinnin jossain koiraharrastusryhmässä

Vierailija
14/20 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, pahoinpiteletkö koiraasi?

Minulla ei ole koiraa ja jos olisikin, en silti vouhottaisi tästä. Lapsena meillä oli koira.

Vierailija
15/20 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun piti sitten tehdä oma aloitus siihen toiseen ketjuun kirjoittamistasi kommenteista. Hienoa. Kerron sulle nyt kuitenkin että sinä olet tässä se vouhottaja.

Vierailija
16/20 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta niin paljoa että jaksaisin googlata. En pidä koirista. Huomioin vaan koiraihmisten somepäivityksiä, niissä puhutaan asiasta aivan kuin kaikki tietäisivät mistä kyse. Ymmärtäisin tuolla tavalla kommentoinnin jossain koiraharrastusryhmässä

Ko. aihe on ollut eilen iltapäivälehtien ja Ylen sivuilla ihan isosti esillä.

Vierailija
17/20 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus miettii tuleeko aina uusi sukupolvi, joka satuttaa koiraa. Joskus luuli että sivistys oli saavuttanut maapallon. Mitä on tapahtunut.

Ei se ole ihmisen iästä tai sukupolvesta kiinni. Joka ikäryhmästä löytyy heitä, joilla ei ole kaikki kotona.

Vierailija
18/20 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä kiinnostamattomat uutiset voi hypätä yli. Yleensä otsikosta näkee kiinnostaako ja tällainen varmaan uutisoidaan klikkiotsikkona että saadaan kaikki hörhöt lukemaan ja kommentoimaan

Vierailija
19/20 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä kiinnostamattomat uutiset voi hypätä yli. Yleensä otsikosta näkee kiinnostaako ja tällainen varmaan uutisoidaan klikkiotsikkona että saadaan kaikki hörhöt lukemaan ja kommentoimaan

Sitten ei kannata tulla vinkumaan miksi kaikki luulevat että minäkin tiedän ....

Vierailija
20/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman sadistit niitä koiria saa kouluttaa ja kukaan ei puutu asiaan. Toivottavasti nyt loppuu tämä paska ja toivottavasti karman laki toteutuu näiden sadistien kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi