Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 150€/2 viikkoa mielestäsi paljon yhden ihmisen ruokaostoksiin?

Vierailija
24.02.2021 |

Tähän kuuluu myös jonkun verran käyttötavaraa ja parilla kympillä koiralle tarvikkeita. Monipuolisesti kasviksia, hedelmiä ja lihaa ja kalaakin. Herkkujakin. Myös pakastemarjoja aamun tuorepuuroon. Joitakin tuotteita, esimerkiksi puurohiutaleita ja maustekurkkua, mitkä kestää yli 2 viikkoa. Syön aamupalan, töissä kylmän lounaan, päivällisen ja pienen iltapalan.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Elän tuolla ja joudun silti karsimaan monesta ruuasta mitä haluaisin syödä.

Vierailija
2/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, itselläni menee vähintään tuo yhdessä viikossa.

Vierailija
4/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo paljon.

Vierailija
5/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus sellainen kurssi varhaiskasvatuksen opinnoissa, että " paljonko on paljon". Jäi esimerkki sieltä, että on niin suhteellista. jos kysyy suomalaiselta onko paljon pakkasta jos on 6 astetta, ja jos samaa kysyy espanjalaiselta niin eroa on.

Joten siis minulle tuo olisi mutta olen kyllä hintatietoinen ja jos minulla olisi enemmän rahaa, niin ruoka olisi viimeinen mistä säästäisin.  Monipuoliseen ja laadukkaaseen ruokaan saa menemään rahaa.

Vierailija
6/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Mulla menee tuo viikossa. Tai siihen olen laskenut. Ruoka, lemmikin ruoka plus hygienia.

Vierailija
7/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee 300 € kuussa ja esim meidän viisi henkisellä perheellä 1500 € kuukaudessa.

Vierailija
8/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli joskus sellainen kurssi varhaiskasvatuksen opinnoissa, että " paljonko on paljon". Jäi esimerkki sieltä, että on niin suhteellista. jos kysyy suomalaiselta onko paljon pakkasta jos on 6 astetta, ja jos samaa kysyy espanjalaiselta niin eroa on.

Joten siis minulle tuo olisi mutta olen kyllä hintatietoinen ja jos minulla olisi enemmän rahaa, niin ruoka olisi viimeinen mistä säästäisin.  Monipuoliseen ja laadukkaaseen ruokaan saa menemään rahaa.

Vierailija
9/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yläkanttiin, itsellä riittää 100-120e/2vko.

Painoindeksisi kertoo parhaiten onko tuo liikaa vai liian vähän juuri sinun kohdalla.

Vierailija
10/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän yläkanttiin, itsellä riittää 100-120e/2vko.

Painoindeksisi kertoo parhaiten onko tuo liikaa vai liian vähän juuri sinun kohdalla.

Ei todellakaan kerro. Laadukas ruoka maksaa enemmän kuin höttö.

Vierailija
11/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole paljon.

Vierailija
12/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 75 euroa viikko. No ei kai se nyt paljon ole mutta moni varmaan joutuu elämään tuonkin alle.

Vierailija
13/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeinko tarvii kurssin tietääkseen että elämässä kaikki on suhteellista. Hitsi.

Vierailija
14/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuossa aloituksessa laskettu mukaan työpaikkalounas vai tuleeko se tuohon päälle?

Vierailija
15/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja 50e riittää kyllä minulla viikon ruokiin jos vähän suunnittelee. ja syön kaikki ateriat kotona eli ei mitään työravintolan lounaita jne.

Vierailija
16/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee neljässä viikossa tuon verran.

Vierailija
17/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomiota tuohon iltapalaan, ei kai aikuiset syö sellaisia? Pikkulapsille yleensä annetaan ilta ja välipaloja. Jätä se pois niin rasva palaa hyvin nukkessasi ja rahaa säästyy.

Vierailija
18/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omaani vertaan niin on. Menee tuon verran kuukaudessa ruokaan rahaa.

Vierailija
19/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sitä syödä vaikka eurolla päivässä jos oikein suunnittelisi ja söisi sitä halvinta paskaa.

Vierailija
20/49 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin huomiota tuohon iltapalaan, ei kai aikuiset syö sellaisia? Pikkulapsille yleensä annetaan ilta ja välipaloja. Jätä se pois niin rasva palaa hyvin nukkessasi ja rahaa säästyy.

Itse asiassa kun vähän ikääntyy, voi jättää sen aamupalankin pois.