Mitä näitä nyt on: Kola-Olli, Pensselisetä, Pähkinä-Miikka.. listataan yhden "hitin" julkkiksia
Listataan ja peukutetaan yhdestä asiasta hetkeksi kuuluisuuteen singahtaneita taviksia!
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainittiinko jo se ilmapallo-isä?
Mistä hänet pitäisi tuntea?
On mainittu 3-4 kertaa.
Oli 2-v. lapsen kanssa Hulluilla Päivillä, pyysi Hullari-ilmapallon lainaksi "että näkee missä lapsi kulkee väenpaljoudessa" ja lähtivät pallon kanssa kotiin. Vartija haki pallon takaisin, isä kuvasi tapahtuman kännykällä ja julkaisi somessa/iltalehdessä tms. Ja toki haukkui Stockan.
Vierailija kirjoitti:
Mäpäs aloitan listaamaan raskaamman sarjan julkkiksista, julkkiksista joiden nimistä on tullut arjen verbejä!
Esimerkkejä:
Jörniä
Sipilöidä
keksikääs lisää
Husuttaa
Tv-uutisissa haastateltu risteilymatkustaja Janis Petke
Vierailija kirjoitti:
Ternimaito-Jutta (jos joku vielä muistaa sen ternimaito verkostomarkkinointivedätyksen)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jutta_Larm
Jutta o.s. Virtanen, ent. Kolhi, ent. Jussila, ent. Gustafsberg, nyk. Larm.
Eli viides sukunimi menossa hänellä. Kun vaihtaa vähän väliä nimeä, eivät kaikki tajua yhdistää vanhoihin hölmöilyihin.
Joo, en tiennyt, että hänellä on ihan noin montaa sukunimeä ollut. Kuinkahan monta kertaa hän kerkeää vielä nimeään vaihtamaan? Tuleekohan kaikki nimet kuolinilmoitukseen ja hautakiveen?
Pysäkki-Valtteri!
Onko kukaan nähnyt pysäkki-Valtteria?
No ei se mitään, ei nähnyt se bussikuskikaan...
Vierailija kirjoitti:
Kola-Olli on jo poistunut keskuudestamme.
Hyvä. Pedarit saakin lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Pysäkki-Valtteri!
Onko kukaan nähnyt pysäkki-Valtteria?
No ei se mitään, ei nähnyt se bussikuskikaan...
Eikö Pysäkki-Valtteri jätetty pysäkille kahteen kertaan? Olen muistelevinani, että ensimmäisen pysäkki-gaten jälkeen olisi ollut jotain uutta häslinkiä, jossa Valtsu oli mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ternimaito-Jutta (jos joku vielä muistaa sen ternimaito verkostomarkkinointivedätyksen)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jutta_Larm
Jutta o.s. Virtanen, ent. Kolhi, ent. Jussila, ent. Gustafsberg, nyk. Larm.
Tuleekohan kaikki nimet kuolinilmoitukseen ja hautakiveen?
Ai että mä repesin :D
Enpä mainitse. Kyseessä sellainen joka palaa milloin vaan takaisin. Potentiaalia on. On vain itse pysynyt takavasemmalla!
Vierailija kirjoitti:
MehuJanne
toikin on kuollut.
Cola ollli oli hlvetin hyvä. Kaikki oli vamisteltu viiimeisen päälle ja oikein televisioon päästiin ja sitten tulee se mitä kukaan ei olisi osannut odottaaaa: "liia hapokasta, ei pysty".
Vierailija kirjoitti:
EU vaaliehdokkaita
siinä tehtiin asiat selväksi.
Onko nuo ihan oikeita nimityksiä joillekin julkisuuteen ponnahtaneille? Ei ihmekään etteivät pysyneet siellä tai itse ainakaan en ole koskaan kuullut. Kuulostavat incel miehiltä tai joltain perähikiän pojilta
Aika monet realitysarjoihin osallistuneet tavikset ovat sen hetken "julkkiksia", kun se sarja näytetään TV:ssa. Sen jälkeen jäävät suurelta yleisöltä unohduksiin.
Myös moni missi on missivuotensa jälkeen jättäytynyt pois julkisuudesta.