Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksipartnereiden määrällä väliä

Vierailija
24.02.2021 |

Onko sinulle väliä sillä, että monenko kanssa kumppanisi on harrastanut seksiä menneisyydessään. (Olettaen luonnollisesti, ettei tästä ole jäänyt mitään pysyvää, kuten parantumattomia sairauksia). Ja katsotko tarpeelliseksi kysyä asiasta.

Entä oletko itse kohdannut muita ihmisiä, joille tämä on oikeasti kynnyskysymys, esim on vaatinut kertomaan seksipartnereittesi määrän ja esim jättänyt sinut vain sen takia, että olet harrastanut seksiä hänen mielestään liian monen kanssa.

Kommentit (242)

Vierailija
1/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole kysynyt eikä minulta ole kysytty. Minulle ei seksikumppaneiden määrällä ole väliä ellei niissä ole ollut jotain laitonta kuten seksin ostamista alaikäiseltä. Enemmän minua kiinnostaisi, onko mies pettänyt parisuhteessa ollessaan. Uskoisin, ettei hän minun kanssaan toimisi toisin.

Vierailija
2/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä merkitystä.

Tiedäthän, että on niitä joiden kanssa pidetään huvia ja hauskaa esim. pikkujouluissa ja sitten on sitä parempaa avioliittomateriaalia.

Ei ihminen muutu. Jos harrastaa seksiä periaatteessa milloin ja missä vaan kenen kanssa vaan niin sehän on jo elämäntapa, eikä se muutu avioliitossakaan.

Minä tiedän, koska olen itse sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ja en.

Kysymysmerkit???

Vierailija
4/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta yksi kaveri (miespuolinen) kysyi asiaa vaikkei meillä mitään sutinaa tai muutakaan ollut. Kun kerroin luvun (yhden käden sormilla laskettavissa oleva määrä) ilmoitti, ettei voisi ikinä seurustella kanssani kun olen ollut niin monen kanssa. Oltiin kuitenkin jo parikymppisiä.....

Vierailija
5/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat asioita joita en halua kumppanistani tietää. Kukaan paitsi ensimmäinen kumppanini joskus 18-vuotiaana ei ole kysynyt asiaa. Silloin olin kokematon niin ei tullut mitään ongelmaa asiasta. Nykyistä määrää en kehtaisi kertoa, mutta ei sitä ole onneksi kysyttykään. Yhden kaverin ex tenttasi kaverilta tätä, hän oli kyllä överimustasukkainen ja neuroottinen ihminen eikä siitä suhteesta sitten tullut mitään.

Vierailija
6/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella on merkitystä. Joka toisin väittää, valehtelee.

Vierailija
7/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aihetta sivuten. Kun tietyn uskontokunnan edustaja räjäyttää itsensä ja muutaman muun tuonpuoleiseen, niin häntä marttyyrina odottaa paratiisissa 72 neitsyttä. En ymmärrä, itse haluaisin että minua odottaisi paratiisissa 12 kokenutta kurtisaania, kun kerran siellä on tarkoitus ikuisuus olla.

Vierailija
8/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. En ole kysynyt määriä keltään suoraan, mutta moni nainen on paljastanut rivien välistä ihan tarpeeksi. Nykyisellä tapailukumppanillani on ollut luultavasti vähemmän seksikumppaneita kuin minulla. Ensimmäistä kertaa näin päin.

M32

Vierailija
9/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä merkitystä.

Tiedäthän, että on niitä joiden kanssa pidetään huvia ja hauskaa esim. pikkujouluissa ja sitten on sitä parempaa avioliittomateriaalia.

Ei ihminen muutu. Jos harrastaa seksiä periaatteessa milloin ja missä vaan kenen kanssa vaan niin sehän on jo elämäntapa, eikä se muutu avioliitossakaan.

Oletko nyt parisuhteessa? Jos olet, niin löysitkö kokemattoman miehen puolisoksesi?

Vierailija
10/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikella on merkitystä. Joka toisin väittää, valehtelee.

Joillekin on, toisille ei. Parasta olisi, että samoin ajattelevat menevät yhteen niin asiasta ei joudu kellekään ongelmia. Itse olen tiukkapipoinen, mutta katson, että on jokaisen henkilökohtainen asia miten vehkeitään jakaa.

Vierailija
11/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä merkitystä.

Itse olen sellainen, että harrastan sinkkuna irtoseksiä, toki en milloin ja missä vaan tai kenen tahansa kanssa, mutta parisuhteessa vain oman kumppanin kanssa. Ei me kaikki lortotkaan olla samanlaisia, älä heijastele omaa toimintaasi muihin.

Vierailija
12/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään väliä.

Vierailija
13/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä, jos ajattelee että miehet haluavat naisia ja seksiä, niin jos sitten ei ole paljon kumppaneita ollut, niin mikä on vialla?

Vierailija
14/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä väliä

mies53v

Vierailija
15/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä väliä. Taivaan porteilla Pietarin kanssa räknätään montako tuli hoideltua, millä tyylillä ja minkä tasoisia. Niistä sitten saa pisteitä, samoin kuin tilin saldosta kuolinhetkellä, ja nämä pisteet määrää, että mille levelille pääset taivaassa.

Vierailija
16/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä on väliä?

Vierailija
17/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aihetta sivuten. Kun tietyn uskontokunnan edustaja räjäyttää itsensä ja muutaman muun tuonpuoleiseen, niin häntä marttyyrina odottaa paratiisissa 72 neitsyttä. En ymmärrä, itse haluaisin että minua odottaisi paratiisissa 12 kokenutta kurtisaania, kun kerran siellä on tarkoitus ikuisuus olla.

Minun uskonnossa se menee niin, että paratiisissa saat käyttöösi huippuunsa viritetyn kopion kaikista niistä, joita olet elämäsi aikana kuksinut, joten kannattaa kasvattaa tulevaa taivashaaremia sen minkä ehtii.

Iso D taitaa olla saman lahkon miehiä, ei hellitä tahtia edes loppumetreillään.

Vierailija
18/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Menetän vain jotenkin halut sellaista ihmistä kohtaan seurustelumielessä. En tiedä, ehkä se liittyy jotenkin siihen että haluan olla haluttu, tai johonkin alitajuiseen laskutoimitukseen aivoissa, mikä varoittaa tulevasta? Jos kerta ihmisellä on ollut tajuttomasti kumppaneita, niin miksi minä olisin viimeinen?

Vierailija
19/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihmetyttänyt kun käy itse kerran kuussa kahvilla baarissa ja sitten on tuttava mukana joka tuntee aivan kaikki asiakkaat, kahdesta ihan erilaisesta baarista vieläpä :D

Eikä ollut baarialalla töissä. Kai sitä joillain on varaa vähän enemmän, nykyhinnoilla on juomat jääneet vähiin.

Vierailija
20/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä merkitystä.

Tästä olen kyllä eri mieltä, että ihminen ei pysty muuttumaan. Sillä esimerkiksi minulla itselläni oli nuoruudessa muutaman vuoden jakso, jolloin elin varsin villiä elämää, ja harrastin seksiä monien kanssa. Mutta sitten vaan kyllästyin ja nyt olen elänyt jo useamman vuoden ajan hyvin toisenlaista elämää.

En kadu menneisyyttäni, koska en noin periaatteessa näe, että seksissä sinänsä olisi mitään pahaa (kunhan siihen ei liity pakottamista, pettämistä yms kyseenalaisia asioita), mutta en myöskään koe, että tuo muutaman vuoden jakso määrittelisi minut pysyvästi. (Vaikka epäilen, että on ihmisiä, joiden mielestä asia on niin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi