Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko keski-ikäisen tavismiehen tasoa nostaa hänen hyvät kokkaustaitonsa?

Vierailija
24.02.2021 |

Uteliaat mielet tahtovat tietää.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pykälää

Vierailija
2/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta kuinka hyvä mies on laittamaan ruokaa, kunhan ei ihan käsi oo, että osaa edes itsensä perussafkalla ruokkia..

Vierailija
4/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen verran, että jos ennen oli 6, niin kokkaustaitojen kanssa olisi 6,1.

Vierailija
5/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan kiinnosta kuinka hyvä mies on laittamaan ruokaa, kunhan ei ihan käsi oo, että osaa edes itsensä perussafkalla ruokkia..

Sinä suosiolla skippaat sen option että mies joskus tarjoaisi sinulle herkullisia itsetehtyjä illallisia?

Vierailija
6/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisen tavismiehen taso on aina 0.

Vierailija
7/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, hoidan sen tontin.

Vierailija
8/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaustaito olisi plussaa mutta ei ratkaiseva tekijä. Lisäksi olisi olennaista, että mies olisi halukas tekemään ainakin minulle vegaanista ruokaa.

Oma puolisoni ei osannut laittaa ruokaa eikä osaa edelleenkään, mutta onneksi minä tykkään ruoanlaitosta.

Vierailija
9/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskee -38%. Iso muna ja panotaidot +86%.

Vierailija
10/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä suosiolla skippaat sen option että mies joskus tarjoaisi sinulle herkullisia itsetehtyjä illallisia?

Se ei ole minulla mikään vaatimus, ei mikään kynnyskysymys että no nyt haluan seurustella tuon kanssa!

Vierailija
11/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkaustaito olisi plussaa mutta ei ratkaiseva tekijä. Lisäksi olisi olennaista, että mies olisi halukas tekemään ainakin minulle vegaanista ruokaa.

Oma puolisoni ei osannut laittaa ruokaa eikä osaa edelleenkään, mutta onneksi minä tykkään ruoanlaitosta.

Kunnon kulinaristi ohittaa vegaanit suosiolla.

Vierailija
12/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistän hyvän ruuanlaittotaidon normaaliin painoon, jolloin nostaa kyllä merkittävästi miehen tasoa. Tiedän, että jotkut yrittävät perustella liikapainoaan hyvällä ruualla ja vaikka viinillä sen kanssa, mutta tämä yhdistelmä kyllä laskee tasoa.

nainen

Vierailija
13/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole minulla mikään vaatimus, ei mikään kynnyskysymys että no nyt haluan seurustella tuon kanssa!

Eipä semmoista kysyttykään.

Vierailija
14/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies herättää kiinnostusta, niin onhan tuo iso asia. Varsinkin, jos hänellä on myös halua laittaa ruokaa. Hyvillä ruuanlaittotaidoilla ei ole merkitystä, jos mies on laiska.

Vierailija
15/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä semmoista kysyttykään.

Väännetään rautalangasta sitten; joo skippaan. Osaan tehdä itse ruokani.

Vierailija
16/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä merkkaa. Oma mieheni oli ihan kädetön kun aloimme olemaan yhdessä mutta hänestä on tullut tosi gurmandi. Rakastaa hyvää ruokaa ja todellakin osaa laittaa sitä myös! Kyllä mä ilahdun siitä että pääsen välillä valmiiseen pöytään. Ja tämä kun yhdistyy vielä hyvään kuntoon niin erinomainen yhdistelmä

Vierailija
17/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä merkkaa. Oma mieheni oli ihan kädetön kun aloimme olemaan yhdessä mutta hänestä on tullut tosi gurmandi. Rakastaa hyvää ruokaa ja todellakin osaa laittaa sitä myös! Kyllä mä ilahdun siitä että pääsen välillä valmiiseen pöytään. Ja tämä kun yhdistyy vielä hyvään kuntoon niin erinomainen yhdistelmä

Mutta nimenomaan näin. Se mieshän voi vaikka suhteen aikana innostua kokkaamisesta. Ei siis vaikuta siihen, alanko seurustelemaan miehen kanssa vai en.

Vierailija
18/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ylempänä on kysymys: "Sinä suosiolla skippaat sen option että mies joskus tarjoaisi sinulle herkullisia itsetehtyjä illallisia?"

Kokkaako mies muulloin kuin vain joskus? Vai kokkaako mies tavallisesti vähemmän herkullisia illallisia? Vai annatko ymmärtää, että se, joka kokkaa miehen sijasta, ei ole hyvä kokki?

Kamalimpia kokkityyppejä on mies, joka ilmoittaa olevansa perheen paras kokki, mutta jonka kokkaus rajoittuu kesäiltojen grillaamiseen ja vain siihen grillaamiseen, koska muu työ kuuluu muille. Kuka tahansa on perheen ja naapuriston ja valtion paras kokki, jos tekee vain herkkuruokia silloin tällöin ja muut hoitavat ne vuodet muut arkiruoat.

Vierailija
19/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen tavismies <3

Ja kokkaamistaidot nostaa ehdottomasti arvostusta.

Vierailija
20/72 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kysyä oman tason nostamisesta, niin se kyllä kertoo kysyjän tasosta ihan riittävästi. Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan