Sinä, jolla ei vieläkään ole Instassa tiliä
Etkö käsitä millaisista someilmiöistä jäät paitsi?
Kommentit (50)
Oon 17v, enkä koe tarvitsevani Instaa
En, kerrohan mitä menetän kun saan pitää oman itsenäisyyteni.
Minulla on tili Nordeassa. Se saa riittää!
Hyvä niin. Harkitsen myös FB-tilini poistoa, twitteriä ei ole. Some vie ihan liikaa aikaani.
Käsitän, ja juuri siksi tiliä ei ole.
Tänäänkin jaksat yrittää? :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Käsitän että kyseessä on kova someilmiö. Mutta kun ei kiinnosta sellainen somesisältö ollenkaan.
Ei ole instaa tai twitteria, vanha fb saa riittää. Miksi ihmeessä mun pitäisi jakaa kuvia mun tekemisistä kaiken kansan kommentoitavaksi?
Ig alkaa olla jo so last season, tiktok parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole instaa tai twitteria, vanha fb saa riittää. Miksi ihmeessä mun pitäisi jakaa kuvia mun tekemisistä kaiken kansan kommentoitavaksi?
Onko joku vielä facebookissa? Minkä ikäinen oot?
Mikä siinä on parempaa kuin facebookissa?
Lopetin jo fb:n ja instan. Elämänlaatu parani.
Mitä tekisin installa? En käytä enää edes facea.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron:
Jos harrastaisit samaa asiaa kuin minä (luova, kädentaitoihin liittyvä harrastus), toivoisin sinun jakavan kuvia omista töistäsi inspiraatioksi ja ohjeeksi. Koska sillä tavalla insta (ja Pinterest) toimii. Voisin seurata joko sinua tai nähdä inspiroivat kuvasi seuraamalla harrastukseeni liittyviä hashtageja.
Mutta jos sinulla ei ole mitään jaettavaa, et harrasta mitään kiinnostavaa, sinulla ei ole mitään osaamista mikä voisi ilahduttaa muita, niin silloin emme menetä mitään, että tuhlaat mieluummin aikasi tällä palstalla kuin jonkin kivan harrastuksen parissa.
Olen instassa mutten koe saavani sieltä mitään erityistä. Eli osaisitko avata tarkemmin mitä tarkoitat?
Pääsen katselemaan toisten tilejä ja se riittää. En siis koe jääväni mistään paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Facebookia käyttää vaan juntit.
No sittenhän se passaa minulle paremmin kuin hyvin.
En käsitä.