Naiset: suurin kalu, joka on ollut sisällänne?
Kertokaa tuntemuksia, oliko suomalainen, pystyittekö ollenkaan lopettamaan jne? Ei ole parempaa onnea kuin iso kalu sisälläni!
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Täällä joillain on nyt mittasuhteet hakusessa, 25 cm olisi käsivarren pituinen. Sellaista ei kukaan nainen tai mies haluaisi sisällään eikä kyllä saisikaan. Sairasta.
25cm on yksi maailman pisimmistä kulleista, jiten onnea vaan
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä miehellä oon 25 cm pitkä ja halkaisijaltaan noin 6 cm . Hän on entinen mieheni työkaveri ja oli kylässä meillä joimme alkoholia ja jossainvaiheessa aloimme pelata räsypokkaa ja tietenk7n minä hävisin , jatkoimme kuitenkin peliä ja miehet kävivät minua suutelemassa ja myös hieroivat tissejäni sekä piillua . Kun miehillä kalut seisoivat niin minä mittasin kullit ja sain vieraaltamme nuo mitat ja mieheltäni 18 / 4 senttiä .miehethän veivät minut sänkyyn naitavaksi , ensin nai mieheni ja heti perään vieraamme , kyllä siinä oli tekeminen että mies sai kalunsa pilluuni mutta hitaasti se pilluuni meni ja loppunainnin aikana huomasin että se jättikalu oli kokonaan pillussani kyllähän tuommoinen jätti sattui mutta kun olin senverran humalassa että nautinto oli tärkeämpi kuin kipu , miehet naivat minua paljaalla ja oli niin ihanaa etten päästänyt vierastamme kotiinsa vaan hän sai jäädä koko viikonlopuksi meille . Kyllä oli maana
Ei hyvää päivää, taas tämä pilkkuvirhe-satusetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joillain on nyt mittasuhteet hakusessa, 25 cm olisi käsivarren pituinen. Sellaista ei kukaan nainen tai mies haluaisi sisällään eikä kyllä saisikaan. Sairasta.
Kyllä niitä on. Itsellä paksu 20cm kulli ja ne hevosen kullimiehet on erikseen. Eivät vaan ilmoittaudu kun saavat naista tai naisia muutenkin.
Jälleen näitä jotka ei osaa mitata oikein. Oikea kullin mitta otetaan painamalla viivotin häpyluuhun peniksen yläpuolelta, ei sivulta, alta tai mistään muustakaan suunnasta. Suuri osa näistä mittailijoista ottaa mitat sivulta, jolloin mitta on osittain palleissa tai sitten alapuolelta ylöspäin venyttäen.
Mutta myös monet kullit näyttävät huomattavasti pienemmältä kuin ovat koska häpyluun päällä on paljon rasvaa, jolloin senttejä uppoaa läskin alle. Paras tapa kasvattaa kullia onkin laihduttaa.
Kymmenisen vuotta sitten minäkin tapailin jonkin aikaa tuollaisen 25 cm peniksen omaavan vanhemman miehen kanssa. Liekö sama mies vai onko noin isoja paljonkin.
12cm ja kahden sormen levyinen, teki aivan ihanaa työtä, parempaa ei ole tullut vastaan myöhemmin ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen näitä jotka ei osaa mitata oikein. Oikea kullin mitta otetaan painamalla viivotin häpyluuhun peniksen yläpuolelta, ei sivulta, alta tai mistään muustakaan suunnasta. Suuri osa näistä mittailijoista ottaa mitat sivulta, jolloin mitta on osittain palleissa tai sitten alapuolelta ylöspäin venyttäen.
Mutta myös monet kullit näyttävät huomattavasti pienemmältä kuin ovat koska häpyluun päällä on paljon rasvaa, jolloin senttejä uppoaa läskin alle. Paras tapa kasvattaa kullia onkin laihduttaa.
Eivät mittaa vääärin. Otan osaa. Mitä tulee vatsarasvaan niin mulla oli viime vuonna iskämaha ja vyötäron mittaa yli 100cm. Silloinkin häpyluun kohdalta painaen mitta upposi maks 1 sentin. Eli ei kaikille ainakaan kerry kullin päälle rasvaa. Toki ei mulla ollut ylipainoa kuin 10kg ja nyt sekin on pois.
Olin ehkä 18v kun oltiin ystävä porukalla Espanjassa ja viikon puolivälissä mulle tuli ihan älytön panetus ja tuntui että on pakko saada miestä. Menin reippaana tyttönä allas valvojan kanssa juttelemaan ja lopulta päädyttiin siihen että illalla tuli meidän huoneeseen (muut tytöt ei ollut silloin siellä). Pikainen riisuminen jälkeen kun näin sen miehen kalun niin ajattelin että tuo ei mahdu sisään, se oli pitkä ja etenkin paksu. Pitkän äheltämisen jälkeen sopi sisälle ja jollain tavoin pystyi liikkumaan. Eka kerta ei tuntunut kovin hyvältä, mutta kolme iltaa oli vielä lomaa jäljellä niin rupes sujumaan paremmin ja nautin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä on. Itsellä paksu 20cm kulli ja ne hevosen kullimiehet on erikseen. Eivät vaan ilmoittaudu kun saavat naista tai naisia muutenkin.
Ei se ole ilmoittautumiseta kiinni. Ei niitä ole montaa mitattu, koska niitä ei hirveästi ole. Se on lääketieteellisestikin sen luokan anomalia, että tuskin montaa sellaista on edes suomessa.
Aikoinaan eron jälkeen vietin suht vapaata elämää seksuaalisesti. Miehiä tuli ja meni, mutta sitä isoa ei ollut osunut kohdalleni. Niinpä päätin, että pitäähän sekin kokea. Otin yhteyttä TV-chatissa erääseen mieheeen, joka kertoi olevansa poikkeuksellisen isokaluinen. Juttelimme varmaan kuukauden puhelimessa ennen kuin tapasimme ensimmäisen kerran. Mies oli kaikin puolin mukava ja asiallinen. Toisella tapaamisella päädyimme sitten harrastamaan seksiä. Vaikka mies oli kertonut mittansa, niin silti hämmästyin miten iso se todellisuudessa oli. Koko aiheutti seksiin omat rajoitteensa, vaikka mies hyvin sen huomioon ottikin. Tapasimme vielä pari kertaa, mutta kummallakaan ei ollut halua jatkaa sen pitempään. Mutta tulipahan sekin koettua, ja nyt voi muistella sitä kymmenen vuotta myöhemmin näin viisikymppisenä vaihdevuosista kärsivänä naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ilmoittautumiseta kiinni. Ei niitä ole montaa mitattu, koska niitä ei hirveästi ole. Se on lääketieteellisestikin sen luokan anomalia, että tuskin montaa sellaista on edes suomessa.
Intti ja urheilupiireissä yms miesten saunoissa tullut itsekin nähtyä. Eivät toki ole olleet seisokissa, mutta helppo arvioida kokoa, kun ovat olleet omasta isosta lepomitasta huomattavasti isompia ja paksumpi. Löysänä jo 20cm kohdilla ja ympärys jossain 14-15cm kohdilla jo siinä vaiheessa. Vaikka olisivat olleet vähän turvoksissa, niin jäätävän kokoisia niistä tullut ihan varmasti seisokissa. Näillä miehillä ollut mainekin isokaluisina, jota en ole epäillyt hetkeäkään. Onneksi itselläni ei ole tuollainen. Nykyinen kun on äärimitta vaimoni pilluun, isompaa ei mahtuisi kokonaan sisään. Se taasen on vaimonkin edellytys seksille. Koko ei ole aina eduksi. Pilluun sopiva koko on aina paras, joten siinä on kullin koon määritelmä..
Meillä isoin dildo on 20 cm pitkä ja 5 cm paksu. Sitäkin on välillä tosi vaikea saada vaimoon sisään. Mutta hyvälle kuulemma tuntuu kun sen sisään saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kertoo toisilleen, joten ei heidän tarvitse itse mainostaa.
Mieheni 12-senttinen on ainoa, siis myös isoin ja ihan riittävä.
Intissä oli aikoinaan yksi hevosen kullinen kaveri. Hänen kullinsa oli löysänä samaa kokoa kun mun 20cm on kovana. Kaverit ihmetteli, että miksi hänellä parikymppisellä oli jo lapsi ja naimisissa. Minusta se oli aika itsestään selvää, joku nainen plokannut aarteen itselleen ja sitonut parisuhteeseen. Itselle kävi ihan samoin.
Vierailija kirjoitti:
Intissä oli aikoinaan yksi hevosen kullinen kaveri. Hänen kullinsa oli löysänä samaa kokoa kun mun 20cm on kovana. Kaverit ihmetteli, että miksi hänellä parikymppisellä oli jo lapsi ja naimisissa. Minusta se oli aika itsestään selvää, joku nainen plokannut aarteen itselleen ja sitonut parisuhteeseen. Itselle kävi ihan samoin.
Jos hevosen kullinen onnistuu pysymään sinkkuna, niin ehtii siinä päästä melkoiseen määrään naisia upottamaan sen elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Nice story bro. Semmoinen tositarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nice story bro. Semmoinen tositarina.
Toisille totuus voi joskus olla liian julmaa. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hevosen kullinen onnistuu pysymään sinkkuna, niin ehtii siinä päästä melkoiseen määrään naisia upottamaan sen elämänsä aikana.
Mitä parisuhde estää nussimasta muita, krisillinen ajattelu vahvoilla.
Yhdellä miehellä oon 25 cm pitkä ja halkaisijaltaan noin 6 cm . Hän on entinen mieheni työkaveri ja oli kylässä meillä joimme alkoholia ja jossainvaiheessa aloimme pelata räsypokkaa ja tietenk7n minä hävisin , jatkoimme kuitenkin peliä ja miehet kävivät minua suutelemassa ja myös hieroivat tissejäni sekä piillua . Kun miehillä kalut seisoivat niin minä mittasin kullit ja sain vieraaltamme nuo mitat ja mieheltäni 18 / 4 senttiä .miehethän veivät minut sänkyyn naitavaksi , ensin nai mieheni ja heti perään vieraamme , kyllä siinä oli tekeminen että mies sai kalunsa pilluuni mutta hitaasti se pilluuni meni ja loppunainnin aikana huomasin että se jättikalu oli kokonaan pillussani kyllähän tuommoinen jätti sattui mutta kun olin senverran humalassa että nautinto oli tärkeämpi kuin kipu , miehet naivat minua paljaalla ja oli niin ihanaa etten päästänyt vierastamme kotiinsa vaan hän sai jäädä koko viikonlopuksi meille . Kyllä oli maanantai aamuna pillu kipeänä eikä oikein saanut jalkojani yhteen . Mies käy meillä joskus niinkin kun mieheni ei ole kotona . Kyllä iso kalu tuntuu tosi hyvälle johonkin nakkiin verrattuna tuntuu ihanalle kun pilluni on täynnä kullia .