Naiset: suurin kalu, joka on ollut sisällänne?
Kertokaa tuntemuksia, oliko suomalainen, pystyittekö ollenkaan lopettamaan jne? Ei ole parempaa onnea kuin iso kalu sisälläni!
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Täällä joillain on nyt mittasuhteet hakusessa, 25 cm olisi käsivarren pituinen. Sellaista ei kukaan nainen tai mies haluaisi sisällään eikä kyllä saisikaan. Sairasta.
25cm on yksi maailman pisimmistä kulleista, jiten onnea vaan
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä miehellä oon 25 cm pitkä ja halkaisijaltaan noin 6 cm . Hän on entinen mieheni työkaveri ja oli kylässä meillä joimme alkoholia ja jossainvaiheessa aloimme pelata räsypokkaa ja tietenk7n minä hävisin , jatkoimme kuitenkin peliä ja miehet kävivät minua suutelemassa ja myös hieroivat tissejäni sekä piillua . Kun miehillä kalut seisoivat niin minä mittasin kullit ja sain vieraaltamme nuo mitat ja mieheltäni 18 / 4 senttiä .miehethän veivät minut sänkyyn naitavaksi , ensin nai mieheni ja heti perään vieraamme , kyllä siinä oli tekeminen että mies sai kalunsa pilluuni mutta hitaasti se pilluuni meni ja loppunainnin aikana huomasin että se jättikalu oli kokonaan pillussani kyllähän tuommoinen jätti sattui mutta kun olin senverran humalassa että nautinto oli tärkeämpi kuin kipu , miehet naivat minua paljaalla ja oli niin ihanaa etten päästänyt vierastamme kotiinsa vaan hän sai jäädä koko viikonlopuksi meille . Kyllä oli maana
Ei hyvää päivää, taas tämä pilkkuvirhe-satusetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joillain on nyt mittasuhteet hakusessa, 25 cm olisi käsivarren pituinen. Sellaista ei kukaan nainen tai mies haluaisi sisällään eikä kyllä saisikaan. Sairasta.
25cm on yksi maailman pisimmistä kulleista, jiten onnea vaan
Kyllä niitä on. Itsellä paksu 20cm kulli ja ne hevosen kullimiehet on erikseen. Eivät vaan ilmoittaudu kun saavat naista tai naisia muutenkin.
Yhdellä miehellä oon 25 cm pitkä ja halkaisijaltaan noin 6 cm . Hän on entinen mieheni työkaveri ja oli kylässä meillä joimme alkoholia ja jossainvaiheessa aloimme pelata räsypokkaa ja tietenk7n minä hävisin , jatkoimme kuitenkin peliä ja miehet kävivät minua suutelemassa ja myös hieroivat tissejäni sekä piillua . Kun miehillä kalut seisoivat niin minä mittasin kullit ja sain vieraaltamme nuo mitat ja mieheltäni 18 / 4 senttiä .miehethän veivät minut sänkyyn naitavaksi , ensin nai mieheni ja heti perään vieraamme , kyllä siinä oli tekeminen että mies sai kalunsa pilluuni mutta hitaasti se pilluuni meni ja loppunainnin aikana huomasin että se jättikalu oli kokonaan pillussani kyllähän tuommoinen jätti sattui mutta kun olin senverran humalassa että nautinto oli tärkeämpi kuin kipu , miehet naivat minua paljaalla ja oli niin ihanaa etten päästänyt vierastamme kotiinsa vaan hän sai jäädä koko viikonlopuksi meille . Kyllä oli maanantai aamuna pillu kipeänä eikä oikein saanut jalkojani yhteen . Mies käy meillä joskus niinkin kun mieheni ei ole kotona . Kyllä iso kalu tuntuu tosi hyvälle johonkin nakkiin verrattuna tuntuu ihanalle kun pilluni on täynnä kullia .