Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: suurin kalu, joka on ollut sisällänne?

elämystarja
23.02.2021 |

Kertokaa tuntemuksia, oliko suomalainen, pystyittekö ollenkaan lopettamaan jne? Ei ole parempaa onnea kuin iso kalu sisälläni!

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intissä oli aikoinaan yksi hevosen kullinen kaveri. Hänen kullinsa oli löysänä samaa kokoa kun mun 20cm on kovana. Kaverit ihmetteli, että miksi hänellä parikymppisellä oli jo lapsi ja naimisissa. Minusta se oli  aika itsestään selvää, joku nainen plokannut aarteen itselleen ja sitonut parisuhteeseen. Itselle kävi ihan samoin.

Jos hevosen kullinen onnistuu pysymään sinkkuna, niin ehtii siinä päästä melkoiseen määrään naisia upottamaan sen elämänsä aikana.

Mitä parisuhde estää nussimasta muita, krisillinen ajattelu vahvoilla.

Ei kai se estä, mutta onko tarvetta, jos parisuhde hyvä. Ellei se ole, niin kannattaa erota.

Vierailija
162/164 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intissä oli aikoinaan yksi hevosen kullinen kaveri. Hänen kullinsa oli löysänä samaa kokoa kun mun 20cm on kovana. Kaverit ihmetteli, että miksi hänellä parikymppisellä oli jo lapsi ja naimisissa. Minusta se oli  aika itsestään selvää, joku nainen plokannut aarteen itselleen ja sitonut parisuhteeseen. Itselle kävi ihan samoin.

Jos hevosen kullinen onnistuu pysymään sinkkuna, niin ehtii siinä päästä melkoiseen määrään naisia upottamaan sen elämänsä aikana.

Mitä parisuhde estää nussimasta muita, krisillinen ajattelu vahvoilla.

Ei kai se estä, mutta onko tarvetta, jos parisuhde hyvä. Ellei se ole, niin kannattaa erota.

Samaa mieltä. Nuorena naimisiin rakkaudesta ja hyvän sekin takia. Ei ole ollut tarvetta käydä vieraissa, koska kotona saanut kaiken tarvittavan aina. Jos parisuhde ja parisuhde seksi olisi hiipunut olisin eronnut ja etsinyt uuden minua haluavan ja rakastavan. Itse asiassa mennessäni parikymppisenä naimisiin oletin että näin saattaisi käydä, mutta otan riskin ja katson tämän kortin loppuun. Riski ei realisoitunut, vaikka kaikki muut niin väittivätkin. Jälkeenpäin ajateltuna onnittelen itseäni, että luotin omaan mutuun. Itselleni tunteet ja samoilla aivokäyrillä yhtyminen olleet tärkeintä ja taanneet suurimman nautinnon. Fyysisyydellä on vain mahdollistettu tämä. Siksi vieraissa käyminen olisi ollut vain toisella runkkaamista ilman todellista nautintoa.Itselleni minua haluavan naisen tyydyttäminen ja himosta sekaisin saattaminen on seksin ydin ja merkitys. Ilman tunteita se olisi mahdotonta tai kuin kolea syysaamu verrattuna oikeaan nautinnoliseen seksiin. En ole koskaan ymmärtänyt  monien miesten himoa tyydyttää itseään naisella, ilman naiselle tuotettua nautintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena sain todella isoa, sen kanssa touhuttiin ehkä viikon ajan. Vaikka olenkin viettänyt melko villiä seksi elämää niin ei ole sattunut toista yhtä isoa kohdallani. Joskus tilasin todella ison dildon, mutta eihän se aitoa tietenkään korvaa. Eikä sekään mahdu ihan suorilta sisään, joutuu pienemmällä ensin lämmittelemään. Mutta kieltämättä haaveilen kyllä että joskus saisin vielä todella isoa... N42

Vierailija
164/164 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran palstamiestä, ja palstamiehillä on tietysti suurimmat. Tämäkin kapistus oli yli 35 senttiä pitkä ja paksu kuin kokispullo. Jatkuvasti kivikova, ja tuntui pillun puolella kohdun sisällä asti ja anaalissa se työntyi ohutsuolen tuntumaan asti. Suuhun otto oli vaikeaa, mutta pitkälle ruokatorveen se upposi.