Naiset: suurin kalu, joka on ollut sisällänne?
Kertokaa tuntemuksia, oliko suomalainen, pystyittekö ollenkaan lopettamaan jne? Ei ole parempaa onnea kuin iso kalu sisälläni!
Kommentit (164)
Suurin on 13 cm pitkä, lopettamaan pystyn, vaikka hyvältä tuntuukin.
Arviolta lenkkimakkaran kokoinen, en tiedä tarkempia mittoja. En koskaan kysy niitä enkä myöskään käy mittailemaan toisten varustusta. Ei multakaan kukaan onneksi kysele kuppikokoa tai muitakaan mittoja, ikää joskus joku tiedustelee.
Onko teillä muilla tapana mittailla tai kysyä mitat?
Kouluaikoina seurustelin pojan kanssa, jonka penis oli noin kouluviivoittimen pituinen ja niin paksu, etten saanut kunnolla sormiani sen ympäri. Se kovettui aivan jäykäksi ja kohosi ihan pystyyn. Pojalla seisoi täysillä melkein koko ajan, rakastelimme jatkuvasti ja hipelöimme, tyydytimme toisiamme kaiken vapaa-aikamme. En kokenut sitä liian suureksi, päinvastoin nautin suuresti ja halusin seksiä hänen kanssaan. Nautin katsella sitä, katselin usein, miten hän runkkasi hitaasti suudellessa ja hyväilin häntä. Niin sairaan maskuliinista on tuommoinen setti ja se korosti meidän luontaisia erojamme. Pehmeät, herkät rintani, hänen kova peniksensä, lihaksikas nuoren miehen rintakehä ja kostea pimppini vastakkain kuumina... Halusin tehdä kahdella kädellä ja lopulta suulla hänelle. Hän halusi aina jossain vaiheessa suuseksiä siirtyä päälleni. Nautin siitä sisälläni, nuoresta iästään huolimatta hän oli taitava seksissä. Sain ihania orgasmeja. Tunsin pojan laukeamisen, kullin nytkähtelyt selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ilmoituksen mukaa 24cm ja hirvittävän iso nuppi.
Olihan se kokemus ja täytyy sanoa että ihan eri tunne kun mieheni.
Suurin nautinto ikävä kyllä se odotus ja se kun silmät se näkivät.
Kumilla ei onnistunut joten siemensi.
Sekin oli jotain että olin ihan tajuttomassa kiimassa ja tosiaan pysyin miehen alla joten orkku tuli ja siemenet ruiskahti, tunsin sen. Ja pillu oli kipeä, hyvä että pystyi varoen käveleen.
Kaveri käytti hyväkseen kun sai paljaalla panna.
T. Pena.
Vierailija kirjoitti:
Kouluaikoina seurustelin pojan kanssa, jonka penis oli noin kouluviivoittimen pituinen ja niin paksu, etten saanut kunnolla sormiani sen ympäri. Se kovettui aivan jäykäksi ja kohosi ihan pystyyn. Pojalla seisoi täysillä melkein koko ajan, rakastelimme jatkuvasti ja hipelöimme, tyydytimme toisiamme kaiken vapaa-aikamme. En kokenut sitä liian suureksi, päinvastoin nautin suuresti ja halusin seksiä hänen kanssaan. Nautin katsella sitä, katselin usein, miten hän runkkasi hitaasti suudellessa ja hyväilin häntä. Niin sairaan maskuliinista on tuommoinen setti ja se korosti meidän luontaisia erojamme. Pehmeät, herkät rintani, hänen kova peniksensä, lihaksikas nuoren miehen rintakehä ja kostea pimppini vastakkain kuumina... Halusin tehdä kahdella kädellä ja lopulta suulla hänelle. Hän halusi aina jossain vaiheessa suuseksiä siirtyä päälleni. Nautin siitä sisälläni, nuoresta iästään huolimatta hän oli taitava seksissä. Sain ihania orgasmeja. Tunsin pojan
Tämäkin on Penalta. Helppoa tunnistaa samat kaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluaikoina seurustelin pojan kanssa, jonka penis oli noin kouluviivoittimen pituinen ja niin paksu, etten saanut kunnolla sormiani sen ympäri. Se kovettui aivan jäykäksi ja kohosi ihan pystyyn. Pojalla seisoi täysillä melkein koko ajan, rakastelimme jatkuvasti ja hipelöimme, tyydytimme toisiamme kaiken vapaa-aikamme. En kokenut sitä liian suureksi, päinvastoin nautin suuresti ja halusin seksiä hänen kanssaan. Nautin katsella sitä, katselin usein, miten hän runkkasi hitaasti suudellessa ja hyväilin häntä. Niin sairaan maskuliinista on tuommoinen setti ja se korosti meidän luontaisia erojamme. Pehmeät, herkät rintani, hänen kova peniksensä, lihaksikas nuoren miehen rintakehä ja kostea pimppini vastakkain kuumina... Halusin tehdä kahdella kädellä ja lopulta suulla hänelle. Hän halusi aina jossain vaiheessa suuseksiä siirtyä päälleni. Nautin siitä sisälläni, nuoresta iästään huolimatta hän oli tai
Tämäkin on Penalta. Helppoa tunnistaa samat kaavat.
No voi elämä! Ehkä siksi, koska olen kirjoittanut tämän johonkin muuhun ketjuun myös, ehkä kahteenkin joskus, en muista milloin, vuosia sitten kuitenkin. Äläs siinä penattele ja miksi nainen ei saa nauttia, mikä juttu tää nyt on?
Seuraavaksi odotellaan "kissanulospäästäjää" paikalle. "Penattaja" on jo linjoilla... Jeee!
Eläintarhan elefantti oli kiva kokemus
Näitä tarinoita kun lukee. Herää väkisin mieleen mikä tää tyyppi on joka kirjoittanut kaikki noi tarinat missä iso kulli. Kirjoitustyyli ja virheet paljastavat kaikki samasta näppiksestä tuleviksi.
Vierailija kirjoitti:
32 cm oli oriin lekan pituus. Viikkoon en päässyt kävelemään sen yön jälkeen, mutta kyllä kannatti
Oriin katkarapu on 32cm jos se on juuri noussut avannosta.
Sinua voi odottaa melkoinen järkytys jos joskus oikeasti näet hevosen kalu pystyssä.
Luneten pienin kuukuppi. Tai tamponi. Muuta ei ole sisällä käynytkään. T. Neitsyt
Numerolle 61: 20 tuumaa tarkoittaa yli 50 senttimetriä. Menikö sentit ja tuumat sekaisin?
26 cm ja järkyttävän paksu. Ei se kokonaan minun sisälle sopinut. Mukava se mies oli, mutta noin iso kalu teki seksistä vaikeaa ja kivuliastakin.
Vierailija kirjoitti:
Näitä tarinoita kun lukee. Herää väkisin mieleen mikä tää tyyppi on joka kirjoittanut kaikki noi tarinat missä iso kulli. Kirjoitustyyli ja virheet paljastavat kaikki samasta näppiksestä tuleviksi.
Eniten häiritsee sinuntapaiset kateelliset pienikulliset, jotka luulee, että kaikki isosta kulleista kertovat kommentit on satuja tai vähintään jonkun miehen keksimiä. Alkaa olemaan jo varsinanen vaiva saitilla. Enää puuttuu ne "naisten" kirjoitukset, jossa haukutaan isoja löysiksi, miehiä osaamattomiksi ja kehutaan osaavia pienikullisia joilla aina seisoo kovana ja kestää kauan. Niitä odotelleessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten häiritsee sinuntapaiset kateelliset pienikulliset, jotka luulee, että kaikki isosta kulleista kertovat kommentit on satuja tai vähintään jonkun miehen keksimiä. Alkaa olemaan jo varsinanen vaiva saitilla. Enää puuttuu ne "naisten" kirjoitukset, jossa haukutaan isoja löysiksi, miehiä osaamattomiksi ja kehutaan osaavia pienikullisia joilla aina seisoo kovana ja kestää kauan. Niitä odotelleessa.
Omat kokemukset isoista kulleista on juurikin se mitä kirjoitit. Puoli löysiä ovat olleet.
Tämä foorumi on ikkuna suomalaisten mielenterveyteen. Tai siis niiden muutaman.
Kyllä se on toi oman miehen kalu. Kumppaneita ei niin hirveän montaa ole kyllä ollutkaan, mutta joo 18cm se on pitkä ja taisi olla 13cm ympärysmitta. Pituutta on liikaakin minun tarpeisiini ja paksuus on ihan passeli.
Minulla yli 25 centtinen , olen 46 v . Mieheni kertoi seuraavana päivänä että , tämä mies oli pannut minua ja sen kalu oli ollut kokonaan pillussa . Aamulla ihmettelinkin kun alavatsa oli kipeä . Muistan kyllä kun mies pani minua ja muistan sen hirveän ison kullin , siis olin juurissa.
lontoossa musta mies. 31cm pitkä ja niin paksu, että sormien väliin jäi 2cm tyhjää kun otin käteen. välillä kun en halunnut, ei mennyt kuin pää vähän sisään. kun olin kiimassa, niin meni pojaan, mutta koskaan ei vatsa osunnut klittaan mistä tykkään, kun se oli niin pitkä. sit huono puoli oli se, että kun niin iso, ei voinnut panna rajusti, joten ei meinannut laueta millään. puolentunnin jäkeen kun tuli, paikat niin kipeät, että ei pariin päivään pystynyt naimaan.