Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?
Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D
Kommentit (762)
Loopin korvatulpat. Herään öisin kissani metelöintiin, joten toivon, että korvatulpista on apua. Tavallisista vaahtomuovitulpista naisten malli on liian suuri korviini, mutta näissä silikonitulpissa on vaahtopäät 4 eri koossa, eli toivon mukaan pienin olisi itselleni sopiva.
Kirjoja, ostan hirveästi kirjoja, harvoin mitään muuta.
Metallihydridi-akkuja pari kappaletta. Vaihdoin toisen laitteeseen (OCR laser skanneri ja myös sanakirja vuodelta 2003) ja toinen jäi varaosaksi seuraavaan vaihtoon, ehkä 4-5 vuoden päästä. Vanha laite, mutta kätevämpi painettua tekstiä lukiessa kun mitä nykyisin on markkinoilla, niin pidän sitä edelleen kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Loopin korvatulpat. Herään öisin kissani metelöintiin, joten toivon, että korvatulpista on apua. Tavallisista vaahtomuovitulpista naisten malli on liian suuri korviini, mutta näissä silikonitulpissa on vaahtopäät 4 eri koossa, eli toivon mukaan pienin olisi itselleni sopiva.
Ne on hirveän huonot, eikä hiljennä ääntä juuri ollenkaan. Ne on lähinnä taustamelun vaimentamiseen tarkoitettu, ei niillä hiljaisuutta saavuta. Enkä mä ainakaan pysty nukkumaan sellaiset möykyt korvissa. Itse olen todennut parhaaksi korvakitin, sen silikonin joka on tarkoitettu mm. uidessa korvien suojaamiseen, vaikka sitä ei suositellakkaan muka pitkäaikaiseen käyttöön. Se on
muotoiltavissa itselle sopivaksi ja kuitenkin kaikista hellävaraisin korvakäytävälle, mut miinuspuolena aamuisin märät korvat, kun se ei hengitä ollenkaan, että ei voi suositella sitäkään.
Kirjan. Fantasia - Lajit, ilmiö ja yhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on hirveän huonot, eikä hiljennä ääntä juuri ollenkaan. Ne on lähinnä taustamelun vaimentamiseen tarkoitettu, ei niillä hiljaisuutta saavuta. Enkä mä ainakaan pysty nukkumaan sellaiset möykyt korvissa. Itse olen todennut parhaaksi korvakitin, sen silikonin joka on tarkoitettu mm. uidessa korvien suojaamiseen, vaikka sitä ei suositellakkaan muka pitkäaikaiseen käyttöön. Se on
muotoiltavissa itselle sopivaksi ja kuitenkin kaikista hellävaraisin korvakäytävälle, mut miinuspuolena aamuisin märät korvat, kun se ei hengitä ollenkaan, että ei voi suositella sitäkään.
Kiitos kokemuksesi jakamisesta! Ja ei-suosittelemisen arvoisesta suosituksesta 😅
Helmiä ja muita korutarvikkeita.
Nanson neuleen, Marimekon silkkisen paitapuseron.
Jääkaappiin ulko sisä lämpömittarin, jonka pitäisi näyttää jääkaapin lämpötila reaali aikaisena. Laite toimi ehkä pari kuukautta, sitten hajosi. Patterin vaihto ei auttanut. En suosittele. Ei ollut edes halpa.
Just tilasin radioscanneriin paremman ilmailualueen antennin.
Kirjan antikvariaatista.
Piikit kenkiin ja paidan lemppariputiikista.
Myös koiralle papanaa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen esim. vastamelunappeja.
Vierailija kirjoitti:
Jääkaappiin ulko sisä lämpömittarin, jonka pitäisi näyttää jääkaapin lämpötila reaali aikaisena. Laite toimi ehkä pari kuukautta, sitten hajosi. Patterin vaihto ei auttanut. En suosittele. Ei ollut edes halpa.
Takuun kautta vaihtoon?
Hugo Bossin leningin