Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?

Vierailija
23.02.2021 |

Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D

Kommentit (762)

Vierailija
381/762 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugo Bossin leningin

Vierailija
382/762 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loopin korvatulpat. Herään öisin kissani metelöintiin, joten toivon, että korvatulpista on apua. Tavallisista vaahtomuovitulpista naisten malli on liian suuri korviini, mutta näissä silikonitulpissa on vaahtopäät 4 eri koossa, eli toivon mukaan pienin olisi itselleni sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/762 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja, ostan hirveästi kirjoja, harvoin mitään muuta.

Vierailija
384/762 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallihydridi-akkuja pari kappaletta. Vaihdoin toisen laitteeseen (OCR laser skanneri ja myös sanakirja vuodelta 2003) ja toinen jäi varaosaksi seuraavaan vaihtoon, ehkä 4-5 vuoden päästä. Vanha laite, mutta kätevämpi painettua tekstiä lukiessa kun mitä nykyisin on markkinoilla, niin pidän sitä edelleen kunnossa.

Vierailija
385/762 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loopin korvatulpat. Herään öisin kissani metelöintiin, joten toivon, että korvatulpista on apua. Tavallisista vaahtomuovitulpista naisten malli on liian suuri korviini, mutta näissä silikonitulpissa on vaahtopäät 4 eri koossa, eli toivon mukaan pienin olisi itselleni sopiva.

Ne on hirveän huonot, eikä hiljennä ääntä juuri ollenkaan. Ne on lähinnä taustamelun vaimentamiseen tarkoitettu, ei niillä hiljaisuutta saavuta. Enkä mä ainakaan pysty nukkumaan sellaiset möykyt korvissa. Itse olen todennut parhaaksi korvakitin, sen silikonin joka on tarkoitettu mm. uidessa korvien suojaamiseen, vaikka sitä ei suositellakkaan muka pitkäaikaiseen käyttöön. Se on

muotoiltavissa itselle sopivaksi ja kuitenkin kaikista hellävaraisin korvakäytävälle, mut miinuspuolena aamuisin märät korvat, kun se ei hengitä ollenkaan, että ei voi suositella sitäkään.

Vierailija
386/762 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan. Fantasia - Lajit, ilmiö ja yhteiskunta.

Vierailija
387/762 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on hirveän huonot, eikä hiljennä ääntä juuri ollenkaan. Ne on lähinnä taustamelun vaimentamiseen tarkoitettu, ei niillä hiljaisuutta saavuta. Enkä mä ainakaan pysty nukkumaan sellaiset möykyt korvissa. Itse olen todennut parhaaksi korvakitin, sen silikonin joka on tarkoitettu mm. uidessa korvien suojaamiseen, vaikka sitä ei suositellakkaan muka pitkäaikaiseen käyttöön. Se on

muotoiltavissa itselle sopivaksi ja kuitenkin kaikista hellävaraisin korvakäytävälle, mut miinuspuolena aamuisin märät korvat, kun se ei hengitä ollenkaan, että ei voi suositella sitäkään.

Kiitos kokemuksesi jakamisesta! Ja ei-suosittelemisen arvoisesta suosituksesta 😅

Vierailija
388/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiä ja muita korutarvikkeita.

Vierailija
389/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanson neuleen, Marimekon silkkisen paitapuseron.

Vierailija
390/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikengät

Vierailija
391/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappiin ulko sisä lämpömittarin, jonka pitäisi näyttää jääkaapin lämpötila reaali aikaisena. Laite toimi ehkä pari kuukautta, sitten hajosi. Patterin vaihto ei auttanut. En suosittele. Ei ollut edes halpa.

Vierailija
392/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gamon ilmakiväärin.

Vierailija
393/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitbit Charge 5

Vierailija
394/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tilasin radioscanneriin paremman ilmailualueen antennin.

Vierailija
395/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

varavirtalähteen

Vierailija
396/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levyjä ja kirjoja!

Vierailija
397/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan antikvariaatista.

Piikit kenkiin ja paidan lemppariputiikista.

Myös koiralle papanaa.

Vierailija
398/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen esim. vastamelunappeja.

Vierailija
399/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkaappiin ulko sisä lämpömittarin, jonka pitäisi näyttää jääkaapin lämpötila reaali aikaisena. Laite toimi ehkä pari kuukautta, sitten hajosi. Patterin vaihto ei auttanut. En suosittele. Ei ollut edes halpa.

Takuun kautta vaihtoon?

Vierailija
400/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painovanne ja jumppamatto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän