Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?
Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D
Kommentit (762)
Makitan akkuja Kärkkäiseltä 4Ah 49€ kpl!
Vierailija kirjoitti:
Makitan akkuja Kärkkäiseltä 4Ah 49€ kpl!
Oli kyllä hyvä ostos!
Luomiväriä. Kaupassa ei ole enää tarvitsemaani.
Ekologisuus plussaa.
Viimeksi ostin verkkokaupasta USB hubin
Ostin kuulokkeisiin uudet korvatyynyt Amazonilta, hintaansa nähden loistava ostos, ja lähetyksen seurantakin oli järjestetty. Mutta Suomen viranomaiset, tulli oli repinyt pienen kirjepaketin auki ja lähetys lojui tullissa 2kk. Mikä helvetti tätä yhteiskuntaa vaivaa?.
Siemeniä tilasin (ovat aika kalliita nykyisin) ja samaan aikaan ison paketin mausteita. Jos vaikka joutuu riisillä ja makaronilla elämään, niin mausteilla saa vaihtelua.
Käsilaukun ja 10v-kalenterin jo muutama kk sitten.Hajuvettä haluaisin ostaa myös,en vaan ole löytänyt omaa merkkiäni.
Kuukauden sisään olen tilannut mm. kaksi kirjaa, uudet vesivärit ja öljyvärit, kalligrafiatusseja (aika paljon), valkoisia tusseja, patalappuja, palapelin, luontaistuotteita, kosmetiikkaa.
Suurimman osan shoppailusta hoidan nykyisin netissä, on jäänyt koronan takia vähän ylimääräistä kun ei ole päässyt mihinkään niin olen sitten ostellut erilaisia harrastustarvikkeita kotiin.
Peten koiratarvikkeesta ostin kissahiekkaa ja kissanruokaa. Meillä ei ole kauppaa lähellä ja kissoilla on oltava oma kotivara.
Puuterin ja luomiväriä. Ei löydy marketista haluamiani.
Vaatteita en yleensä tilaile netistä, mutta nyt korona-aikana tuli tilattua tovi sitten farkut, kun löytyi edullisesti prikulleen samanlaiset kuin mitä edelliset on olleet, eli tiesin kokoni. Vagabondin kenkiä uskallan tilata netistä, koska niiden koon tiedän aina pitävän kutinsa. Parfyymin tilasin joululahjaksi itselleni, kyseistä minun "signature scentiä" ei saa kaupoista.
Kevätkeleille sopiva ulkoilutakki ja samaan tilaukseen lisäsin perussukkia.
Digitaalisen kuumemittarin ja kylmägeeliä.