Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?

Vierailija
23.02.2021 |

Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D

Kommentit (762)

Vierailija
401/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltani olen sellainen, että mielummin suuntaudun tulevaisuutta kohti, kuin piehtaroisin menneissä. Niimpä kerron, mitä SEURAAVAKSI aion ostaa verkkokaupasta. Valkoiset herrasmiesten nahkahansikkaat:)

Vierailija
402/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loopin korvatulpat. Herään öisin kissani metelöintiin, joten toivon, että korvatulpista on apua. Tavallisista vaahtomuovitulpista naisten malli on liian suuri korviini, mutta näissä silikonitulpissa on vaahtopäät 4 eri koossa, eli toivon mukaan pienin olisi itselleni sopiva.

Suosittelen esim. vastamelunappeja.

Nuo korvatulpat saapuivat tällä viikolla, ja olen nyt kaksi yötä niillä nukkunut. Vaimentavat ihan riittävästi, mutta valitettavasti tuo pieninkin koko painaa korvakäytävää, mitä kyljellään nukkuminen pahentaa vielä entisestään. En siis usko vastamelunappien istuvan yhtään sen paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korun. Second hand, 60 luvulta. Olen etsinyt vuosia. Heti nappasin kiinni, kun löysin

Vierailija
404/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuoksua Notinosta.

Vierailija
405/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kirjan, joita olen etsinyt jo vuosikausia. Nyt löytyi antikvaariaatista, oli pakko tilata.

Vierailija
406/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly- tai paremminkin sporttikellon

Vierailija
407/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän kielen oppikirjan tilasin viime elokuussa yhdelle venäjän yliopiston kielikeskuksen kurssille.

Vierailija
408/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kauko-ohjautuvan Dildon, Made in China, nyt jännittää, suriseeko kunnolla?

Vierailija
409/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojenpuhdistusgeelin ja korvakorut. Pitäisi käydä hakemassa mutten jaksa vielä.

Vierailija
410/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kauko-ohjautuvan Dildon, Made in China, nyt jännittää, suriseeko kunnolla?

Tiedäthän, että sitä sitten ohjataankin sieltä Kiinasta?

Vierailija
411/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolien verkkokaupasta tilasin kuorintavoiteen ja kasvoveden.

Vierailija
412/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infrapunavalohoitolaitteen.

Vierailija
413/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinasta en tilaa enää mitää kun tukevat putinin sotaretkeä ukrainaan ottamatta selkeää kielteistä kantaa ja ostamalla kaasua ja öljyä venäjältä. Ehkä antavat ruoka-apuakin.

Poistin heti wish ja aliexpress tilit ja sanoin syyksi edellämainitun.

Hankalaksi menee kun kaupassa pitää madeinchina jutut jättää ostamatta. Siellä tehdään liikaa.

Positiivista tässä se että kiinan ihmisoikeusasistkin saattavat parantua jos tarpeeksi ihan tavallisia ihmisiä länsimaissa osallistuu kiinan boikottiin.

Katsotaan tuleeko joskus tilanne sellaiseksi että sieltä haluan tilata enää mitään.

Ja viimeksi ostin kesärenkaat verkkokaupasta (made in germany)

Vierailija
414/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän, että sitä sitten ohjataankin sieltä Kiinasta?

😄

Vierailija
415/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavansiemenrouhetta, kylpysuolaa, ayurveda-ravintolisää ja suitsukkeita.

Vierailija
416/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXL kondomeja.

Vierailija
417/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatukorulta Silvanin timanttisormuksen, oikeastaan mieheni sen maksoi, mutta minä valitsin ja tein tilauksen.

Vierailija
418/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villamaton.

Eilen harrastin pitkästäaikaa verkkoshoppailua, jossa klikkailin kaikkea kivaa koriin, mutta en tilannut kuitenkaan mitään. Jotenkin ahdistunut olo erinäisistä syistä johtuen ja se piristi :D

”Tilailin” mm. Marimekon astioita ja pyyhkeitä. Ja sit mietin mitä iloa mistään tavaroista oikeastaan on (ja näin mielessäni Ukrainan maantasalle pommitetut kaupungit). Mun on alkanut tehdä mieli Marimekon mukeja mut samalla ärsyttää kun oon tämmönen tylsä trendisopuli.

Vierailija
419/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on muuten surisevasta dildosta? Itse tykkään surinasta vain vibraattorissa kohdistettuna klitorikseen. Tykkääköhän monikin lauttaa surisevan dildon sisäänsä? (Ymmärrän toki että mieltymyksiä on useita.)

Vierailija
420/762 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loopin korvatulpat. Herään öisin kissani metelöintiin, joten toivon, että korvatulpista on apua. Tavallisista vaahtomuovitulpista naisten malli on liian suuri korviini, mutta näissä silikonitulpissa on vaahtopäät 4 eri koossa, eli toivon mukaan pienin olisi itselleni sopiva.

Ne on hirveän huonot, eikä hiljennä ääntä juuri ollenkaan. Ne on lähinnä taustamelun vaimentamiseen tarkoitettu, ei niillä hiljaisuutta saavuta. Enkä mä ainakaan pysty nukkumaan sellaiset möykyt korvissa. Itse olen todennut parhaaksi korvakitin, sen silikonin joka on tarkoitettu mm. uidessa korvien suojaamiseen, vaikka sitä ei suositellakkaan muka pitkäaikaiseen käyttöön. Se on

muotoiltavissa itselle sopivaksi ja kuitenkin kaikista hellävaraisin korvakäytävälle, mut miinuspuolena aamuisin märät korvat, kun se ei hengitä ollenkaan, että ei voi suositella sitäkään.

Kiitos kokemuksesi jakamisesta! Ja ei-suosittelemisen arvoisesta suosituksesta 😅

No, maailma ei suosi pieniä korvakäytäviä 😄 Eikä varsinkaan uniongelmaisia 😭 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan