Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?
Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D
Kommentit (762)
Uuteen puhelimen suojakuoren, panssarilasin ja sellaisen popsocketin, jollaista en ole vielä koskaan aikaisemmin omistanut.
Käsintehdyt tohvelit.
Sisäkasveja Plantagenista.
121212 kirjoitti:
Ostin uuden imurin, koska me K&K-miehet (kiltit ja kunnolliset) pidämme asuntomme siisteinä.
Miele Triflex HX1 Pro on malli. Kompakti ja käytännöllinen kun ei tarvitse raahata imuria perässä koko ajan.
Melkein tonnin imuri?
No sillä kelpaa siistiä lattiat kun jompi kumpi niistä sun fwb-naisista tulee käymään.
Harvoin ostan itselleni mitään. Se oli varmaan 2019 syksyllä, kun tilasin välikausi-vaatteita lapsilleni, ostin samalla itselleni nahka-kengät alesta (oisko ollut 12,90e). Se oli lastenvaatteiden verkkokauppa, mut löytyi kokoa 37 ja minusta ne oli ihan neutraalit, mustat bootsi-tyyliset joissa pienet niitti-koristeet. Tänäänkin oli ne jalassa työmatkalla, kuten lähes joka päivä keväällä ja syksyllä, kun tarkenee jo ilman paksumpaa vuorta, mutta on niin rapaista ettei kangaskengät vielä käy. Eli hyvä ostos oli!
Kuntopyörän. Oon ollu 16 kuukautta jo etätöissä.
Aroma Sense suihkupään, on muuten aivan ihana!!!
Pitkävaikutteista melatoniinia ja Ashwagandha-jauhetta.
Tällä viikolla lisää piha- ja puutarhavarusteita, lisää karkkia, Kaukoidän herkkuja ja yksi kirja.
Joogaleggingsit.
Seuraavaksi tilaan ehkä cbd:tä ja vaaleanpunaisen teepparin.
Näillä mennään, eli sitä mitä ei kaupoista saa!
Pannumyssyn tilasin Sunnuntaina eBay myyjältä, kun Suomesta niitä on toivottoman vaikea enää ostaa.
Vanhan jo kauan sitten äidin neuloman vuorin olen vaihtanut kolme kertaa, mutta nyt kun ulkopuolen neule alkoi hapristua, niin vaihdan vuorin vielä kerran ja yritän varovasti korjata neuletta. Sitten laitan sen kaappiin ja käytän arjessa vain nyt tilaamani. Äidin kutomaa käytän jatkossa harvemmin valituissa tilanteissa.
Puhelimen ja siihen muovisuojuksen, sekä panssarilasin.
Salviaa, sieniä ja ruusunorsukierron siemeniä.