Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?
Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D
Kommentit (762)
Ennakkotilasin New pokemon snap pelin
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäiseltä pitäisi juuri tilata yhdet kengät.
Boikottiin joutais tuo firma :/
Vierailija kirjoitti:
118 kiloa kissanhiekkaa.
teetko kissalle uimarannan kesäksi?
Wolt-krediittejä, jotta saisin tilattua ruokaa kotiin lounasedulla. Tuon jälkeen tilasin toki myös sen yksittäisen ruoka-annoksen kotiovelleni.
En muista, siitä on niin kauan.
Saaren Taian teepuusaippuaa ongelmaiholleni, puhdistuu ja pystyn suosittelemaan!
COS:in alennusmyynnistä kaksi mekkoa ja yhden neuletakin -50 % alennuksella. Tosi ihania kaikki, pitää vain odottaa että olisi joku järkevä tilaisuus, jossa niitä voisi käyttää. Neuletakkia olen jo tosin käyttänyt kotonakin.
Allergialääkkeitä ja aurinkosuojatuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Mzoo-unimaskeja 4 kpl Amazonilta.
Ovat muuten parhaita lajissaan. Asettuvat silmille pehmeästi, silmiä voi avata ja sulkea. Siitä huolimatta et näe mitään. Näillä saa hyvät unet.
Tietokoneen vanhaa 9-vuotiasta kollegaansa korvaamaan.
Tästä on toki yli 6kk aikaa. Huono kuluttaja olen. Tuon jälkeen tullut päivittäistavaroiden lisäksi ostettua kivijalastakin ainoastaan suksivoiteita.
3 paria college-housuja ja 3 t-paitaa, sekä lenkkarit.
Teräksisen vedensuodatuspullon ja luomiväriä.
Suosin kivijalkaliikkeitä, mutta kaikkea tarvitsemaansa ei niistä saa
Pöytäkoneen. Onneksi oli tarjolla edes jotenkun laadukas, että saa raskaat ohjelmat pyöritettyä.
Olisin , niinkuin aina ennenkin, koonnut itse, mutta koronan takia komponettiteollisuus on heikossa hapessa ja osia ei vain saa millään. Käy oikeasti sääliksi noita elektroniikkaliikeitä joiden myynti on pitkälti juuri osien varassa.
Alusvaatteita. Ei oolen aikaa lähteö kauppaan niitä sovittelemaan. Kätevämpää näin :D