Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää puhdista meikkejä illalla, ja ihoni on parempi kuin koskaan!

Vierailija
23.02.2021 |

Miksi kaikki naistenlehdet kilvan korostavat puhdistuksen merkitystä ihonhoidossa? Vuosikausia olen ohjeita noudattanut, ja naamani näyttää aina laikukkaalta ja kärsineeltä, ja minulla on kaikenlaisia tulehduksia (ruusufinni, akne, märkärupi), nystyjä, kuivia läikkiä, kiiltoa ja punoitusta.

Mutta nyt, vain viikossa, ihostani on tullut tasainen, sileä, jo aamulla herätessä kaunis, tiivis ja hehkeä. Kun lopetin meikinpoistamisen illalla! Nyt en välttämättä enää edes tarvitse meikkivoidetta. Tähän saakka olen joka aamu vain levittänyt pesemättömälle naamalle meikkivoidetta, ja se on levittynytkin paremmin ilman edellisillan ja aamun puhdistus- ja kosteutusrumbaa. Samoin ripsarin olen nyt laittanut vanhan päälle. Vanha on tosin karissut yön aikana pois.

Ainakin omalla kohdallani puhdistuskultti on siis valetta. Kasvojeni iho voi nyt paljon paremmin, kun annan sen olla. Puhdistus on huuhaata. Iho osaa itse puhdistaa itsensä näemmä, kun tulehduksiakaan ei enää ole.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muut ihmiset vaan näkevät kasvojesi olevan epäpuhtaat, kun niille kerääntyy useiden päivien meikit ja lisää päälle vaan. hyi. On eri asia vältellä miljoonan puhdistustuotteen rituaaleja, joita en kannata itsekään, ja jättää ihan vesipesukin pois.

Päinvastoin. Olen saanut kommentteja, että oletko ollut lomalla tai saanut jotain hoitoja, kun näytät niin hyvältä.

Meikkihän karisee iholta päivän mittaan joka tapauksessa. Eri asia, jos käyttää kiinnityssuihkeita ja muita systeemeitä. En harrasta mitään Kardashian-meikkejä.

Miksi haluat vängätä vastaan asiassa, josta et voi tietää? Et näe minua etkä tunne minua. Mistä se tarve vängätä tulee?

ap

Vierailija
22/26 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap. Sama juttu mulla, oon atoopikko. En siis meikkaa mutta sama juttu että muut tietää aina paremmin sun asiat. Ne joilla ei oo atooppista ihoa itsellään ovat aina antamassa vinkkejä  ja tietämässä mikä auttaa. Tosi ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:tä pidetään varmaan provona, mutta itse asiassa minä olen saanut myös aikanaan ihoni kuntoon ihan vaan jättämällä puhdistusrutiinit minimiin. En nyt mitenkään hirveästi lätrännyt meikeillä, mutta käytin kuitenkin, ja aloin vaan "porsastellen" jättämään ne naamalle iltaisin ja aamulla sitten vain siistin tilannetta.

Iho parani eikä sen jälkeen ole koskaan (vuosiin) ollut mitään ongelmaa. Edelleenkään en pese naamaani joka ilta, itse asiassa en puhdista erikseen naamaani kuin harvoin. Se peseytyy siinä sen minkä peseytyy kun pesen hiukset. Kevyt kuorinta /kunnon puhdistus ehkä 2 krt kuukaudessa.

Ja ihan olen kaikin puolin siisti ihminen asiantuntijatehtävissä. :D Olen vaan huomannut että liika puhdistaminen ei tee hyvää kasvojen ohuelle iholle.

Nyt minä kyllä haluan tietää, miksi te kuvittelette että puhutaanpa mistä aiheesta tahansa, lopussa täytyy ilmoittaa että toimitte asiantuntijatehtävissä?

Että olette oikeassa asiassa kuin asiassa kun olette ASIANTUNTIJAtehtävissä?????

Ikäänkuin lopullinen sinetti ko. aiheeseen. Ugh - asiantuntija on puhunut.

Vierailija
24/26 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit naamassa on vaan tosi inhottava nukkua. Eikä ripsiä sa yhtä freesiks jos jättää ne pesemättä.

Vierailija
25/26 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä ap. Sama juttu mulla, oon atoopikko. En siis meikkaa mutta sama juttu että muut tietää aina paremmin sun asiat. Ne joilla ei oo atooppista ihoa itsellään ovat aina antamassa vinkkejä  ja tietämässä mikä auttaa. Tosi ärsyttävää.

Just näin!

Mulla on kuiva iho muualla vartalossa, mutta kosmetologin mukaan (kasvoissa) sekaiho. Ei vaan sekaihon hoitotuotteet ja -tavat ole sopineet.

ap

Vierailija
26/26 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:tä pidetään varmaan provona, mutta itse asiassa minä olen saanut myös aikanaan ihoni kuntoon ihan vaan jättämällä puhdistusrutiinit minimiin. En nyt mitenkään hirveästi lätrännyt meikeillä, mutta käytin kuitenkin, ja aloin vaan "porsastellen" jättämään ne naamalle iltaisin ja aamulla sitten vain siistin tilannetta.

Iho parani eikä sen jälkeen ole koskaan (vuosiin) ollut mitään ongelmaa. Edelleenkään en pese naamaani joka ilta, itse asiassa en puhdista erikseen naamaani kuin harvoin. Se peseytyy siinä sen minkä peseytyy kun pesen hiukset. Kevyt kuorinta /kunnon puhdistus ehkä 2 krt kuukaudessa.

Ja ihan olen kaikin puolin siisti ihminen asiantuntijatehtävissä. :D Olen vaan huomannut että liika puhdistaminen ei tee hyvää kasvojen ohuelle iholle.

Nyt minä kyllä haluan tietää, miksi te kuvittelette että puhutaanpa mistä aiheesta tahansa, lopussa täytyy ilmoittaa että toimitte asiantuntijatehtävissä?

Että olette oikeassa asiassa kuin asiassa kun olette ASIANTUNTIJAtehtävissä?????

Ikäänkuin lopullinen sinetti ko. aiheeseen. Ugh - asiantuntija on puhunut.

Lähinnä hän kai tässä yhteydessä tarkoitti tekevänsä siistiä sisätyötä, jossa oletetaan, että ollaan edustavia. Eikä ole mikään metsäkoneenkuljettaja tai puisto-osaston työntekijä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän