Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies paiskasi minut riidan yhteydessä lattialle ja mustelmia jäi

Vierailija
23.02.2021 |

Säikähdin itse mutten lähtenyt suhteesta. Nyt tästä on vähän aikaa mutta lähes joka ikinen viikonloppu riitelemme jostakin sellaisesta kuten siitä, kuinka paljon minulla oli kumppaneita ennen häntä. Hän on lukemattomien muiden ohella epäillyt mm. talonmiestä vakituiseksi panokseni, miespuoliset kollegat ovat hekin epäiltyjen listalla ja nyt mies uskoo, että pitkäaikainen seksikumppanini on edelleen kuviossa mukana. Eilinen riita lähti siitä, että mies (humalassa) karjui haluavansa ex-panon puhelinnumeron soittaakseen tälle. Numeroa ei minulla enää ole joten ei onnistunut. Mies väittää minun salailleen entisiä tapailujani ja kieltämättä olen ehkä vähemmän niistä puhunutkin kun ihan pelkät kaverimiehetkin ovat aiheuttaneet hirveitä riitoja laittaessaan viestiä/soittaessaan. Näihin kaikkiin numeroihin olen luonnollisesti laittanut estot mutta tämäkään ei kuulemma ollut hyvä asia >> riita.

Onko teidän mielestänne tällainen käytös jo sairaan puolelle menevää? Meillä on paljon hyviä päiviä ja niiden aikana mies vannoo rakastavansa. Parin hyvän päivän jälkeen sitten tulee aina joku tällainen kohtaus, jossa mies syyttää minua epärehellisyydestä (syytä ei todellakaan ole).

Olen jatkuvasti tilassa, jossa mietin tuleeko jostain sanomisestani kohta taas riitaa.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo paljon parempi, kuin nössö kilttimies. Sellaisen kanssa kuolee tylsyyteen.

Yleensä nuo on nimenomaan niitä nössöjä.

Vierailija
82/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo paljon parempi, kuin nössö kilttimies. Sellaisen kanssa kuolee tylsyyteen.

Jos nössö kilttimies ja nykyinen mieheni olisivat vaihtoehdot, en alkuunkaan valitsisi kumpoaakaan. Olisin toivonut, ettei jämä- tai ns. kilttimieskeskustelua sekoiteta tähän.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nuo on nimenomaan niitä nössöjä.

Jep. Sellaiset miehet, jotka kovaan ääneen kuuluttavat kiltteyttään ja sitä miten naiset haluavat vain jännämiehiä, ovat juuri niitä, joista kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
84/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua kuulostaa ihan mun exältä. Hänelle oli vielä ok sekin, että hän makasi kanssani, kun olin sammunut.

Mitäs kummallista tuossa nyt on?

Nyt on trolli niin heikoilla, että todella toivon ettei kukaan tartu tähän.

Trollaamiseltahan tuo yhtäkkiä kuulostaa, kun on noin provokatiivisesti ja lakonisesti kommentoitu, mutta varmaan tuossa on perimmäinen tarkoitus ollut muistuttaa, että tuossa on kuitenkin oltu parisuhteessa.

Ei siis mikään varsinainen väkisinmakaaminen.

Vierailija
85/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde HETI! Tottakai se esittää hyvää, että saa sut pidettyä, uhrina. Väkivalta pahenee ajan saatossa joten lähde jos henkes on kallis

Vierailija
86/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua kuulostaa ihan mun exältä. Hänelle oli vielä ok sekin, että hän makasi kanssani, kun olin sammunut.

Mitäs kummallista tuossa nyt on?

Nyt on trolli niin heikoilla, että todella toivon ettei kukaan tartu tähän.

Trollaamiseltahan tuo yhtäkkiä kuulostaa, kun on noin provokatiivisesti ja lakonisesti kommentoitu, mutta varmaan tuossa on perimmäinen tarkoitus ollut muistuttaa, että tuossa on kuitenkin oltu parisuhteessa.

Ei siis mikään varsinainen väkisinmakaaminen.

Tämä teema on kiistämättä tunteita herättävä ja kiistanalainen.

Jos asiaa tarkastalee puhtaasti lain kirjaimen kautta, on tulkinta yksiselitteinen:

Jopa parisuhteessa, suostumisen puuttuminen täyttää jo hyväksikäytön kriteerit.

Ennen lakimuutostahan vaadittiin vastustelua, eli AKTIIVISTA kieltäytymistä!

—> Tässä kohtaa oli laissa juurikin tällaisten sammumistapausten mentävä porsaanreikä.

Vierailija
87/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sulle yksi neuvo: lähde suhteesta. Sairaalloinen mustasukkaisuus yhdistettynä jo alkaneeseen väkivaltaan ennustaa lisävaikeuksia tulevaisuudessa.

Olin itse suhteessa jossa ensin oli kännikilahteluja, sitten omituista mustasukkaisuutta ja vainoharhaisuutta. Tämä johti oman elämäni rajoittamiseen, kontrolloitiin ja lyttäämiseen - henkiseen väkivaltaan. Kun en enää reagoinut siihen paskanjauhamiseen, alkoi fyysinen väkivalta. Oli tönimistä ja potkimista. Kun minun ei annettu nukkua, vaan potkittiin alas sängyltä, lähdin. Tajusin, että väkivalta tulisi raaistumaan ja tulisin saamaan ihan kunnolla turpaani. Tiesin, että tämä ihminen pystyy siihen kyllä.

Olen pahoillani puolestasi. Tiedän, minkälaista tuo on. Älä kestä tuollaista. Hyviäkin miehiä on. Itse olen nyt terveessä avioliitossa.

Vierailija
88/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kieltää olevansa mustasukkainen. Hän vain haluaa, että minä puhun hänelle totta. Kaikki riitamme siis lähtevät liikkeelle siitä, että hän muistelee jotain aiempaa sanomistani (esim. olen kertonut tapailleeni muutamaa eri miestä sinkkuillessani). Sitten hän keksii kysyä sitä, että miksen kertonut meillä olleen seksiä! Nythän siis olinkin valehdellut kun olin jättänyt sanomatta sen, että tapailusuhteessani oli toisinaan seksiä.

Miehen mielestä hän ei siis ole mustasukkainen mutta minä olen sairas valehtelija.

Oletko sinä miehen ensimmäinen seksikumppani?

En todellakaan.

Onko hän ihan suomalainen? Menee jo kyllä niin sairaaksi koko touhu, että epäilen tämän tarinan todellisuutta. Eli miehellä on ollut ennen sinua seksiä muiden naisten kanssa, mutta ei hyväksy sitä, että sinullakin on ollut? Oikeasti!? Mikä kynnysmatto oikein olet?

Voi kuule. Kyllä löytyy ihan suomalaisista miehistä tuollaisia. Ja on myös vastaavalla tavalla käyttäytyviä naisia. Minulla oli lyhyt suhde naiseen, joka tenttasi jatkuvasti menemisistäni ja millaisia naisia työpaikallani on jne. 

Entinen naisystäväni joskus väitti etten mene aamulla töihin (siellä ei ollut naisia), vaan "panemaan niitä huorias". Sittemmin selvisi, että hän itse oli pettänyt minua useiden eri miesten kanssa minun ollessa töissä ja jopa kotonani (hän itse ei ollut työelämässä lainkaan, joten hänellä oli päivät aikaa omille harrasteilleen). En ole koskaan pettänyt ollessani parisuhteessa, ei kuulu luonteeseeni sellainen toiminta.

Klassinen projektioharha. Kun itse pettää, projisoi omat taipumuksensa toisiin ja epäilee muita samasta.

Vierailija
89/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ystävälle tai turvatalolle. Mikäli talous sallii Lumosta löytyy hetkessä kämppä. Kunhan viimeinkin lähdet! Oma henki on kultaakin arvokkaampi. Tavarat pystyy aina ostamaan uusiksi tai hankkimaan lahjoitusten kautta esim. roskalava ryhmät sekä Torin annetaan osastot. Sinuna salaisin uudet yhteystiedot ja pistäisin sometilit piiloon/eri nimelle.

Tiedän yhden foorumin kautta tuon vessaan kuolleen naisen. Hän yritti pysyä viimeiseen asti sontakasan rinnalla. Miten häntä kiitettiin? Ampumalla. Kyseessä oli mitä ilmeisemmin joka viikkoinen riita joka lähti tällä kertaa käsistä.

Älkää jääkö odottamaan sitä viimeistä riitaa :(

Vierailija
90/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap, kuinka voit?

Luin tämän aamulla ja jäi huoli sinusta :(

91/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli itellä tollanen mies. Ja todellakin paino sanalla OLI. Ei koskaan enään.

Sairaalloisen mustasukkanen aina kun lähdin ulos. Aina piti ilmottaa missä olin (jos vaihdoin paikkaa, piti ilmottaa), ottaa kuvia missä ja kenen seurassa hengaan sekä raportoida jos näen yhteisiä tuttuja.

SAIRASTA. Välillä jätin vastaamatta ja siitähän riemu repes kun pääsin kotiin.

Hirvee tenttaaminen aivan kaikesta, kenen kanssa olin, juttelin, nauroin, koska kävin vessassa, mitä join baarissa, paljon join jne. Kävi läpi tietokonetta ja puhelintani ja kun mitään ei löytynyt, väitti että oon poistanut kaikki viestit muiden miesten/naisten kanssa.

Väitti aina vanhemmilleen että minä petän ja aloitan riidat vaikka hän se aina rupesi omia tarinoita keksimään ja väittelemään, haukkumaan, tönimään, huutamaan..Mutta hän oli mukamas uhri, minä se paha ihminen.

Kaverit lopetti luonamme käymisen koska aina oli painostava tunnelma koska mieheni epäili minun paneskelevan parhaita ystäviäni myös (kaikki miehiä plus yksi trans eli mieheksi syntynyt mutta nainen).

Rupesin loppu parina kuuna valehtelemaan niin että aina kun lähdin ulos, kävimme kavereiden kanssa ottamaan kuvia eri vaatekaupoissa ja kahviloissa ja sitten menimme baariin josta laitoin näitä kuvia exälleni että hän ei suuttuisi liikaa ja rupeaisi riehumaan, annoin hänen olettaa että olin shoppailemassa enkä baarissa. Tätä muutaman kerran tehneenä, lähdin.

Väkivaltaakin oli, mies provosoi minua aina kun tulin kaverin luota tai illan vietoista, haukkuen h*oraksi ja väittäen omiaan että olin pettänyt yms niin hän suuttui ja saattoi tulla tuhkakupista päähän tai avaria.

Luojan kiitos lähdin ja nykyään olen turvallisen ja rakastavan miehen kanssa.

Vierailija
92/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulainen teki lopulta i t s e m u r h a n, kun ei löytänyt muuta keinoa päästä väkivaltaisesta ja narsistisesta miehestään eroon. Oli hakenut avioeron miehestään ja muuttanut pois, mutta mies jatkoi vainoamista. Sukulaiselta meni fyysisen terveyden lisäksi mielenterveys ja oli useita kertoja myös suljetulla osastolla hoidossa. Siltikään meidän läheisten apu ja tuki tai viranomaisten ja sairaanhoidon toimet eivät olleet riittäviä apukeinoja.

Ennen eroa miehestään, sukulainen ei saanut lopulta edes käydä postilaatikolla miehen mustasukkaisuuden takia.

Suosittelen ap:ta vahvasti lähtemään tuollaisesta suhteesta mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, ennen kuin tapahtuu jotain vielä pahempaa. Lähteminen vaikeutuu, jos tilanne pitkittyy.

Vierailija
93/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa voisin tulla hakemaan sut turvaan kädestä pitäen :(

Vierailija
94/95 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun eksältä, lähde kun vielä voit.

Vierailija
95/95 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet tuollaisessa suhtessa? 

Kuvittelin, että tuntemaan oppimisen myötä mies rauhoittuu. Mutta samat jutut tuntuvat kaivertavan jatkuvasti hänen mielesään. Ja erityisesti, kun alkoholia on mennyt pari lasillista enemmän.

Periaatteessa hyvin kiltti ja sympaattinen ihminen ilman jatkuvaa epäilyä tekemisistäni.

Äh.

Sä vaan huijaat itse itseäsi.

Jis haluat olla väkivallan alla, niin siinä olet.

Ei siinä nuo ihanat päivät Merkkaa, jos oikeasti väkivaltaa on. Hyvässä suhteessa ei ole väkivaltaa. Sinua hakataan ja sinä selittelet ja silittelyt sitä noilla ihanuuksilla siinä väliajoilla.

Lue ite omat kirjoituksesi tai lue toisten samanlaiset.

Mitä sanoisit sille?

Mitä sinä haluat?