Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Diili 2021 official

Vierailija
22.02.2021 |

No niin nyt on ensimmäinen jakso nähty ja ensimmäinen pudotus tapahtunut. Mitä mieltä kilpailijoista, onko joukossa tulevia huippujohtajia? Entä mitä mieltä olette Jaajosta ja hänen apulaisistaan.

Kommentit (2464)

Vierailija
1461/2464 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti haluaa kehitysjohtajaksi tuota silmien pyörittelijää ja ihme ilmeitä vääntävää

tyyppiä.

Kissankin nosti pöydälle,just joo siitä on koko ohjelman aikana kuultu,tais kissa kuolla välissä .En nyt oikein saa tolkkua onko tämä edes muutakuin käsikirjoitettu ohjelma alusta loppuun.

Jäi tunne kaikki pudonneet oli täysillä mukana mutta tämä kaksikko,eli Petri ja Sointu ovat tienneet mitä tuleman pitää.

Me maku Jaajostakin.

Vierailija
1462/2464 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vielä että mikä tuo Jaajon yritysimperiuumi on? Noiden firmojen yhteenlaskettu liikevaihto on kaukana miljoonasta ja potenttiaalista ei mitään tietoa. Työntekijöitäkin näyttää olen yhteensä noin kolme. Jaajo taitaa etsiä itselleen kunnon työmyyrää kehitysjohtajan tittelillä...

"Yritysimperiumi" on melko pieni.  Jaajon tulot ovat viime verotiedoissa vain noin 100 000 euroa.  "Yritykset" ovat osaomistuksia vaikka hevosissa ja muissa pikkuyrityksissä.   Osa yrityksistä tuottaa rankkaa tappiota.  Kukaan noista kilpailijoista ei haluaisi kuukausipalkkaa tuon kokoisessa "imperiumissa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2464 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Sointu sanoisi, jos ohmiset nostaisivat kissaa pöydälle hänestä jatkuvasti?

Vierailija
1464/2464 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vielä että mikä tuo Jaajon yritysimperiuumi on? Noiden firmojen yhteenlaskettu liikevaihto on kaukana miljoonasta ja potenttiaalista ei mitään tietoa. Työntekijöitäkin näyttää olen yhteensä noin kolme. Jaajo taitaa etsiä itselleen kunnon työmyyrää kehitysjohtajan tittelillä...

Ei sellaista imperiumia ole. Jokainen top 4 kilpailijoista saisi parempi palkkaista työtä muualta. Tämä on ihan näytelmää koko juttu.

Vierailija
1465/2464 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kehitysjohtajalla vastaavasti kymmenkunta puhelinta, yksi puhelin jokaista firmaa varten?

Vierailija
1466/2464 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vikaa jaksoa ei voi katsoa ruutu plussasta??

Tässä tehdään katsos pienen ja kämäisen Suomen tv -historiaa. Kun radion pyllyvitsien kertoja etsii imperiumiinsa johtajaa!

Vierailija
1467/2464 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämäs, sen ihan symppiksen kaverin asusteet.  Katsoin nyt tarkemmin kokonaisuutta, kengät, sukat ja viininpunainen rusetti.  Hänellä taisi olla koko ohjelman ajan samat vaatteet.  Jaajolla / miespuolisella neuvonantajalla ei ollut krakaa.  Rennompi pukeutumistyyli olisi sopinut sille viininpunainen pikkutakki/rusetti kaverillekin.  Olisi ollut ainakin kiva nähdä olisiko vaatetus auttanut siihen, ettei kaveri olisi ollut niin jäykkis, jopa pokeri. 

Vierailija
1468/2464 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin toivonut Inkan voittoa. Todella osaava ja fiksu tyyppi. Ei puhunut muista pahaa. Harmi vaan, että oli viimeisissä jaksoissa ja varsinkin tässä vikassa todella ylimielinen. Se kostautui.

Vierailija
1469/2464 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä onko Sointu vielä joulukuussa Jaakon leivissä ?? Eppäilen

Vierailija
1470/2464 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler Sointu voitti

Koko kisan? 😱

Vierailija
1471/2464 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten Inka täällä monen suosikki. Minusta häneltä nimenomaan puuttuu karisma ja on aika vaisu ja tylsä.

Kontaktit on kyllä hallussa kun on miehensä kautta tuttu julkkispiireissä.

Vierailija
1472/2464 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hämäs, sen ihan symppiksen kaverin asusteet.  Katsoin nyt tarkemmin kokonaisuutta, kengät, sukat ja viininpunainen rusetti.  Hänellä taisi olla koko ohjelman ajan samat vaatteet.  Jaajolla / miespuolisella neuvonantajalla ei ollut krakaa.  Rennompi pukeutumistyyli olisi sopinut sille viininpunainen pikkutakki/rusetti kaverillekin.  Olisi ollut ainakin kiva nähdä olisiko vaatetus auttanut siihen, ettei kaveri olisi ollut niin jäykkis, jopa pokeri. 

Se on hänen tyylinsä ja sopii hänelle. Olisi ollut typerää muuttaa omaa tyyliään mielistelläkseen Jaajoa ja neuvonantajia.  Työtä tehdään aivoilla, ei vaatteilla.

Vierailija
1473/2464 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten Inka täällä monen suosikki. Minusta häneltä nimenomaan puuttuu karisma ja on aika vaisu ja tylsä.

Samaa mieltä, Inka oli myös aika kireä välillä ja kisan voitto tuntui olevan hänelle elämää suurempi kysymys.

Vierailija
1474/2464 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hänen tyylinsä ja sopii hänelle. Olisi ollut typerää muuttaa omaa tyyliään mielistelläkseen Jaajoa ja neuvonantajia.  Työtä tehdään aivoilla, ei vaatteilla.

🤗 Tiedetään.  Kommentti on vain minun mielipiteeni katsojana.  Siihen vaikutti tietenkin inhoni rusetteja/krakoja kohtaan.  Ne ovat kuitenkin joissakin tilanteissa miehillä pakkovaruste.  Johan sen tajuaisi sokea einarikin, ettei Diili-ohjelman kaltaisessa kisailutyyppisessä vaatteiden vahdolla tuon pidemmälle olisi päässyt.  Sun nyt täytyy vaan yrittää kestää, että minä en vaan tykännyt.  Mieshän on komea ja symppis, joten eiköhän hänellekin työmahdollisuuksia ja uutta uraa pukkaa. 

Vierailija
1475/2464 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sointu on melkeinpä ainoa josta on ollu koko ajan juttuja... eiköhän se ole jotenkin piireissäkin. Varmaan käsikirjoitettu koko shitti alusta loppuun.

Vierailija
1476/2464 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sointu tuo koko ajan esiin miten hänen ulkonäkönsä sitä ja tätä. Haluaa selvästi, että ihmiset jotenkin keskittyis enemmän tähän ulkonäkö-aivot -teemaan, vaikka muita ei selvästi kiinnosta. Sitä paitsi, enemmän Soinnun KÄYTÖS, ELEET, alatyylinen PUHETYYLI vaikuttaa siihen, että välillä hänestä saa lapsellisen, kanamaisen kaakattajan, teinipissiksen kuvan. Ei ulkonäkö. Itseasiassa luulin häntä ulkonäön perusteella paljon vanhemmaksi.

Vierailija
1477/2464 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin toivonut Inkan voittoa. Todella osaava ja fiksu tyyppi. Ei puhunut muista pahaa. Harmi vaan, että oli viimeisissä jaksoissa ja varsinkin tässä vikassa todella ylimielinen. Se kostautui.

Nimeomaan ylimielinen, joten antipaattinen; eikä edes kaunis, vaikka toisin luulee

Vierailija
1478/2464 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, Inka oli myös aika kireä välillä ja kisan voitto tuntui olevan hänelle elämää suurempi kysymys.

Totta! Vaisu ja tylsä. Eikä edes ystävällinen.

Ei jatkoon!

Vierailija
1479/2464 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤗 Tiedetään.  Kommentti on vain minun mielipiteeni katsojana.  Siihen vaikutti tietenkin inhoni rusetteja/krakoja kohtaan.  Ne ovat kuitenkin joissakin tilanteissa miehillä pakkovaruste.  Johan sen tajuaisi sokea einarikin, ettei Diili-ohjelman kaltaisessa kisailutyyppisessä vaatteiden vahdolla tuon pidemmälle olisi päässyt.  Sun nyt täytyy vaan yrittää kestää, että minä en vaan tykännyt.  Mieshän on komea ja symppis, joten eiköhän hänellekin työmahdollisuuksia ja uutta uraa pukkaa. 

”Komea ja symppis” -> työmahdollisuudet ja uusi ura.

Pakko kysyä. Oletko sä itse edes työelämässä? Ymmärrätkö mitä tuollaiset toimihenkilöduunit vaatii? Ei siellä pärjätä olemalla symppis tai komea. Siellä pärjätään kovalla työllä.

Vierailija
1480/2464 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vähänkin tarkemmin ajattelet miten maailma makaa.  Pukeutumisella on erittäin suuri merkitys työnhaussa.  Joskus voi menettää mahdollisuutensa mikäli on ko. tehtävään ali tai ylipukeutunut.  Vaati kuitenkin melkoista rohkeutta mennä työhaastatteluun "pikkolopoikana."  Diiliin osallistujilla ei liene mitään pukukoodia, joten kaikki käy.  Mikäli oma tyyli on hallinnassa, sehän vain kruunaa kokonaisuuden.