Diili 2021 official
No niin nyt on ensimmäinen jakso nähty ja ensimmäinen pudotus tapahtunut. Mitä mieltä kilpailijoista, onko joukossa tulevia huippujohtajia? Entä mitä mieltä olette Jaajosta ja hänen apulaisistaan.
Kommentit (2464)
Mistä voi katsoa viimeisimmät jaksot, siis ne joita ei näe Ruutu plussasta?
Vierailija kirjoitti:
Voi Helenan haukkujilla naama venähtää, kun katsovat loput jaksot 😁
Eeipä venähdä, jos Helena tulee takaisin, en katso diiliä enää.
Helenahan tuota kehitysjohtajan paikkaa nyt hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Helenan haukkujilla naama venähtää, kun katsovat loput jaksot 😁
Eeipä venähdä, jos Helena tulee takaisin, en katso diiliä enää.
👋🏻👋🏻
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan aikuinen ihminen voi pyöritellä silmiään (Sointu)? Se on äärimmäisen ärsyttävää ja epäkohteliasta. Ja Sointu väittää olevansa reilu ja puhuvansa suoraan. Kuitenkin nimenomaan pyörittelee silmiään esim. Jaajolle kun joku toinen puhuu, ei edes suoraan pyörittelyn kohteelle. Mikä lienee maneeri jonka oppinut yläasteen bitchinä, aikuinen ei tuollaista tee.
Samallatavalla käyttäytyy oudosti en nyt muista nimeä mutta tämä jonka hiuksista tulee mieleen kulunut katuharja.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä soinun ja helenan selkiin puukottaminen ja paskan puhuminen on väärin.. Fakta on kuitenkin, että helena iäkkämpäänä naisena tai välttämttä sointukaan ois noi menestynyt pelkällä kiltteydellä.
Helena ja sointu on varmasti aikanaan joutunut jyräämään ja olemaan tosi voimakkaita pärjätäkseen. En usko hetkeekään et vaikka helena olis pelkällä kilteydellä tohon tilanteeseen päässyt.
Itsekin ict alalla vielä 2021 huomaan vanhempien miesten vahvoja ennnakoluuloja koko ajan. Meidän työpaikassa on tosi vähän naisia ja kuullut huhua ettei osa vanhemmista esimiehistä edes haluu naisia töihin, koska ovat ”liian empaattisia”. Joudun jokapäivä antamaan sen 110% ja olemaan korostetun reipas, jos haluun saada itselleni yhdenkään asiakkaan.
Ton lisäks kuulen jatkuvaa tytöttelyä saan iskuyrityksiä ja jopa kaveripyyntöjä asiakkailta. Voin vain kuvitella millaista ollut 10v tai 30v sitten.
Jaa, niin me ollaan erilaisia. Olen myös ict-alalla työskentelevä nainen. Työpaikallani ainut nainen, myös asiakaskunta kohtalaisen miesvaltaista. Mulla ei ole ollut mitään kuvailemiasi ongelmia. Toki muutama asiakkaan iskuyritys, mutta ei minkäänlaista tytöttelyä tai väheksyntää kollegoiden tai asiakkaiden osalta.
Viime johtoryhmän kokous oli kuin ala-asteen opettajan puhuttelu lähinnä Soinnun käytöksen osalta,mielestäni aikuisen käytökseen ei kuulu silmien pyörittely ja pään vispaaminen kun kilpakumppaneita puhutellaan,kaikkein eniten kiinnitti huomiota soinnun nauraminen kun Jaajo tenttasi vastapuolen toimista.aivan kuin koulussa kiusaajat tekevät vähättelevä käytös muita kohtaan.Ei kai kukaan nykyaikana voi käyttäytyä noin luulen että hänen pitää vetää jotain roolia.
Vierailija kirjoitti:
Viime johtoryhmän kokous oli kuin ala-asteen opettajan puhuttelu lähinnä Soinnun käytöksen osalta,mielestäni aikuisen käytökseen ei kuulu silmien pyörittely ja pään vispaaminen kun kilpakumppaneita puhutellaan,kaikkein eniten kiinnitti huomiota soinnun nauraminen kun Jaajo tenttasi vastapuolen toimista.aivan kuin koulussa kiusaajat tekevät vähättelevä käytös muita kohtaan.Ei kai kukaan nykyaikana voi käyttäytyä noin luulen että hänen pitää vetää jotain roolia.
Eiköhän hän ole siinä oma itsensä. Olen itsekin törmännyt työelämässä näihin Sointuihin, jotka on omasta mielestään suorapuheisia ja reilua - todellisuudessa puhuvat paskaa selän takana ja saattavat palavereissa ilveillä kuin pikkulapset toisten puheille.
Kolmekuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jaajon tukka on epäsiisti.
Kaislatukka, joka yritetty stailata siistiksi kuvauksia varten. Mies on kohta lähempänä viittäkytä kun neljääkymppiä, joten oisko petrin tavoin aika vähä päivittää lookki ikäsensä tasolle.
Jaajo on 42-vuotias, että omalla matikalla hän on lähempänä neljääkymppiä kuin viittäkymppiä.
Miten Marko voi olla 37? Näyttää paljon nuoremmalta. Onkohan ikä merkattu oikein 🤔 Terveisin, M32
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan aikuinen ihminen voi pyöritellä silmiään (Sointu)? Se on äärimmäisen ärsyttävää ja epäkohteliasta. Ja Sointu väittää olevansa reilu ja puhuvansa suoraan. Kuitenkin nimenomaan pyörittelee silmiään esim. Jaajolle kun joku toinen puhuu, ei edes suoraan pyörittelyn kohteelle. Mikä lienee maneeri jonka oppinut yläasteen bitchinä, aikuinen ei tuollaista tee.
Tunnen useampiakin aikusia, jotka pyörittelevät jatkuvasti silmiään ollessaan eri mieltä ja halutessaan alleviivata omaa kuviteltua ylemmyyttään ja fiksuuttaan jollekulle, joka on erilainen tai ajattelee eri tavalla. Vaikutus on ainoastaan se, että heistä huomaa, miten ahdasmielisiä ja rajoittuneita heidän asenteensa ja ajattelunsa on.
Yksi näistä on 65 v, yksi 57 v ja yksi 40 v. Eli kyllä niitä on olemassa.
Helena ja Sointu ovat "työpaikkakiusaajia".
Tälläiset naiset myös ovat olevinaan miehiltä kiusattuja
Nolasivat itsensä kaikin puolin.
En työllistäisi kumpaakaan.
Sointu haukkuu jatkuvasti toisia, minä minä minä vaan joka ikisessä jaksossa.
Olevinaan mukamas suora ja rehellinen, päin vastoin. Jättää tehtävässä tahallaan asioita tekemättä jos huomaa että joku on vaikka epäonnistumassa omassa hommassaan. Mä todella toivon että Jaajo pistää sen ulos seuraavassa jaksossa!
Tuon kilpailun aikana kun seuraa Soinnun käytöstä ,niin millainen olis työkaverina ? Aika hyökkäävä naisen käytös.Moni kundeista ollut ihan rauhallisia kun muijaa mesoo.
Vierailija kirjoitti:
Tuon kilpailun aikana kun seuraa Soinnun käytöstä ,niin millainen olis työkaverina ? Aika hyökkäävä naisen käytös.Moni kundeista ollut ihan rauhallisia kun muijaa mesoo.
Eiköhän äijät vaihda ns. "katseet" keskenään kun sointu päsmäroi ja mesoaa
Martin tekee hulluna hommia ja Sointukin. Ariel soittanut yhden puhelun.
Minä en tajua koko ohjelman ideaa: Mitä kehumista on siinä, että joku/jotkut kilpailijat tuntevat henkilökohtaisesti rikkaita/julkkiksia? Eli se pärjää ja sitä kehutaan, jolla on suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella törkeää väkeä täällä ja varsinkin Helenaan ja Sointuun kohdistuvat kommentit... ja varsinkin tuollaiset jotka menee henkilön ulkomuotoon tai henkilökohtiasuuksiin.
Ei nyt väki ihan ymmärrä että kyse viihdeohjelmasta ja hahmoista näytetään vaan se puoli mitä on ohjelmaan halttu leikata.
Ei mulla muuta.
Moi Soinnun kaveri! Terveisiä Soinnulle, että käytökseen muita kohtaan voisi kiinnittää enemmän huomiota.
Huvittava kommetti, olen 45 ja risat naisjohtaja enkä tunne ketään julkkista ja asun 300 km Etelä-Suomesta.😂😂
Vierailija kirjoitti:
Minä en tajua koko ohjelman ideaa: Mitä kehumista on siinä, että joku/jotkut kilpailijat tuntevat henkilökohtaisesti rikkaita/julkkiksia? Eli se pärjää ja sitä kehutaan, jolla on suhteita.
Onhan suhteista hyötyä varmaan jatkossakin.
Kaislatukka, joka yritetty stailata siistiksi kuvauksia varten. Mies on kohta lähempänä viittäkytä kun neljääkymppiä, joten oisko petrin tavoin aika vähä päivittää lookki ikäsensä tasolle.