Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diili 2021 official

Vierailija
22.02.2021 |

No niin nyt on ensimmäinen jakso nähty ja ensimmäinen pudotus tapahtunut. Mitä mieltä kilpailijoista, onko joukossa tulevia huippujohtajia? Entä mitä mieltä olette Jaajosta ja hänen apulaisistaan.

Kommentit (2464)

Vierailija
681/2464 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta hän on tehnyt menestyksekkään sinkun: https://www.youtube.com/watch?v=GC_mV1IpjWA 

Vierailija
682/2464 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiherrajjestas kirjoitti:

Kertokaapa minulle yksikin Teflon Brothers- brändätty tuote, johon itse uskoisitte ja jota voisitte myös kuvitella ostavanne. Jos oli tiimien ideat kehnoja niin oli kyllä tehtävänantokin aivan tolkkua vailla.

Olisin lähtenyt hauskan illanvieton teemaan kaveriporukan tai perheen kanssa. Jotain pihapeliä, naposteltavaa, mässyä, grillattavaa, juomaa. Koko paketti mitä tarvittaisiin esim. mökkiviikonloppuun. Kaiken ikäisille sopiva kun piti olla koko kansan ja koko perheen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/2464 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa en niin tykännyt, ja ajattelin et Sointu on kuahea tyrkky ja haahka. Mut nyt musta hän on jotenkin suloisen hassu ja äidillinen. Analysoi poikia jotenkin hauskalla, suoralla (onko Pohjanmaalta?) ja köökkipsykologisella tavalla. Mieltään saa muuttaa =) 

Vierailija
684/2464 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se Arielin pikkurillissä oleva sormus on?

Vierailija
685/2464 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko huomanneet että Soinnun yksilöhaastatteluja on joku 10x tässä jakson aikana? Ei kenenkään muun yksilöhaastatteluja näytetä todellakaan tossa mittakaavassa. Oon huomannut että usein voittajia/loppuskabassa olevia kuvataan paljon enemmän tässä ohjelman aikana. Eli saattaa olla että Sointu on kärkikahinoissa.

Kyllä. Soinnulla on lisäksi sanottavaa, ei ole mikään hiljainen hissukka.

Vierailija
686/2464 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa en niin tykännyt, ja ajattelin et Sointu on kuahea tyrkky ja haahka. Mut nyt musta hän on jotenkin suloisen hassu ja äidillinen. Analysoi poikia jotenkin hauskalla, suoralla (onko Pohjanmaalta?) ja köökkipsykologisella tavalla. Mieltään saa muuttaa =) 

Mulla toisin päin. Alussa pidin hänestä, mutta haukkuva ja pahimpia kilpailijoitaan reposteleva haukka on näyttänyt nyt kyntensä.

Vierailija
687/2464 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne ihmeeseen eilinen kommenttini on kadonnut päivän aikana. Kirjoitin siitä, miten epäreiluna pidin kilpailua, jonka lapset arvioivat. Jälkimmäinen peli, jota he pelasivat juuri ennen äänestämistä voitti, mutta kukaan ei tajunnut, että niin ne lasten aivot toimii. Tuomarit ja Tacticin työntekijät pitivät ensin pelattua peliä parempana, mutta äänestys ratkaisi

Lapset saa helposti manipuloitua. Puvut oli hyvä ja miten heittäytyy mukaan. Plus äänestys jälkimmäisen jälkeen. Toivottavasti olivat niin fiksuja, että kysyivät lapsilta erikseen. Lapsissa nimenomaan kaverin mielipide vaikuttaa. Jaajollahan on kotona lähes jalkapallojoukkue. Kyllä hänen pitäisi tietää miten nämä toimii.

Vierailija
688/2464 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla toisin päin. Alussa pidin hänestä, mutta haukkuva ja pahimpia kilpailijoitaan reposteleva haukka on näyttänyt nyt kyntensä.

Jatkuvasti haukkuu Markoa, vaikka ei ole edes samassa joukkueessa. Ei tolla tavalla voiteta.

Yhdessä Hjalliksen ryhmässä oli sama. Tämä nykyinen kiinteistövälittäjä sanoi minä en pidä henkilöstä x. Ja Hjallis sanoi ei näin puhuta ja heitti pois. Toimeen pitää tulla, vaikka haisisi henkikin.

Vierailija
689/2464 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne ihmeeseen eilinen kommenttini on kadonnut päivän aikana. Kirjoitin siitä, miten epäreiluna pidin kilpailua, jonka lapset arvioivat. Jälkimmäinen peli, jota he pelasivat juuri ennen äänestämistä voitti, mutta kukaan ei tajunnut, että niin ne lasten aivot toimii. Tuomarit ja Tacticin työntekijät pitivät ensin pelattua peliä parempana, mutta äänestys ratkaisi

Minäkin ihmettelin että oliko tehtävänä keksiä uusi peli vai olla puistotäteinä? Kyllä kait se joukkue olisi saanut kaikki lasten äänet joka olisi keksinyt hakea säkillisen karkkia kaupasta lapsille. Käsittääkseni tehtävän tarkoitus oli luoda peli jota lapset osaavat itse pelata omin päin ja viihtyvät sen parissa eikä niin että joukko hauskoihin asuihin pukeutuneita aikuisia viihdyttää sillä aikaa puolta lapsikatraasta kun toinen puoli yrittää ymmärtää vaikeaselkoisen pelin sääntöjä. Eli tässä nyt vähän kritiikkiä Jaajolle tuosta pisteytyksestä. Olisivat edes pisteyttäneet tehtävän niin että lasten äänillä saa yhden pisteen, Jaajon äänellä yhden ja sitten sen peliyhtiön äänellä yhden pisteen. No näillä mentiin ja valitettavasti Sointu ja Helena jatkavat vielä pelissä mukana.

Vierailija
690/2464 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri on niin tyypillinen "luova ja erikoinen" tyyppi, joita löytyy joka osalta tuolla alalla. Sen lisäksi hankala luonne. My way or the highway. Ei toimi moinen.

Olet täysin oikeassa että Petri on todella luova ihminen. Hänellä on hyviä ideoita joka lähtöön. Sen sijaan sitä en allekirjoita että hän olisi hankala luonne vaan päin vastoin. Aina auttamassa muita ja kuuntelemassa muidenkin ehdotuksia. Sekoitat tuon hankalan luonteen nyt varmaan Helenaan ja Sointuun. Siinä on kaksi ihmistä joiden kanssa en todellakaan haluaisi olla missään tekemisisissä.

Vierailija
691/2464 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sointu tykkää näytellä tissejä. Kehitysjohtajamateriaalia?

Pääministeriainesta ;)

TODELLAKIN kummallakin on yhtä paljon annettavaa omalla osaamisalueellaan (mikähän se osaamisalue sitten näillä kummallakin on se ei ole vielä paljastunut) Kummankaan päässä ei liiku muuta kuin silmät.

Vierailija
692/2464 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Sointu on kyllä ihan täys paska koko akka. Omahyväinen itseensä täynnä oleva bitch joka ei tee itse virheitä tai eihän se tee kun ei tee mitään. Tuotantoryhmä on on huomannut miten mulkku se on, niin pitävät loppuun asti, jotta saadaan katsojille ärsytystä ja jännitys loppuun asti, että meinaako tuo oikeesti voittaa.

Täysin samaa mieltä. Omahyväinen minä minä minä tyyppi. Ei jatkoon...

Vierailija
693/2464 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa koko diili en voi käsittää että ihminen joka alaistaan hakee luottaa sokeasti toisen sanomisiin,ja niihin tietoihin mitä joku antaa.

Ja miksi joku projektin johtaja saa päättää pudotukseen joutuvat,esim viime tehtävässä siellä oli väärät ihmiset.Kavereitahan sinne ei laiteta.Esim naiset ei laita naisia vain siksi että ovat naisia.Vaikka osaaminen ja tekeminen olisi pyöreä nolla.

Sointu on kyllä aivan omaa luokkaansa täysin outo muija jatkuvasti äänessä tuleva lööppien kuningatar.Ilm ei tajua kuinka tuo jatkuva räkätys ja toisten kyttäämiseen vie uskottavuutta.

Pommia odotellessa.

Vierailija
694/2464 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka putoaa tämän illan jaksossa?

Vierailija
695/2464 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena

Vierailija
696/2464 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Soinnusta. Mikä teillä on häntä vastaan? 

Vierailija
697/2464 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruutuplus.. toivottavasti ariel putoaa. on jo viimeiset 3 jaksoa ollu ihan hukassa

Vierailija
698/2464 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ton Soinnun pudottaa, en kestä sen päsmäröintiä. Luulee olevansa parhain kaikista muista. Kokoajan tylyttää muita. Minä minä minä minä olen paras, minä tiedän, minä osaan.

Vierailija
699/2464 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään Heidi ja viikon päästä Helena.

Vierailija
700/2464 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö tää ollu parempi joukkue, joka nyt pudotuksessa? Olisiko ne lapset äänestäny tuota viimeisenä olevaa kun eivät enää muistaneet ekaa kunnolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän