Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diili 2021 official

Vierailija
22.02.2021 |

No niin nyt on ensimmäinen jakso nähty ja ensimmäinen pudotus tapahtunut. Mitä mieltä kilpailijoista, onko joukossa tulevia huippujohtajia? Entä mitä mieltä olette Jaajosta ja hänen apulaisistaan.

Kommentit (2464)

Vierailija
641/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi oli väärässä ohjelmassa. 

Vierailija
642/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt tajuta että Helenasta on todettu jo ekoissa kuvauksissa, että tuota ei valita IKINÄ, mutta sitä pidetään valtavan viihdearvon takia mukana.  Voi olla jopa sovittu näyttelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa minulle yksikin Teflon Brothers- brändätty tuote, johon itse uskoisitte ja jota voisitte myös kuvitella ostavanne. Jos oli tiimien ideat kehnoja niin oli kyllä tehtävänantokin aivan tolkkua vailla.

Vierailija
644/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, mulla värähtää kun näen Arielin.

Vierailija
645/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiherrajjestas kirjoitti:

Kertokaapa minulle yksikin Teflon Brothers- brändätty tuote, johon itse uskoisitte ja jota voisitte myös kuvitella ostavanne. Jos oli tiimien ideat kehnoja niin oli kyllä tehtävänantokin aivan tolkkua vailla.

Taidan olla tosi tylsä sillä ainut tuote jonka voisin Teflon Brothers-brändiltä ostaa olisi teflonpannu.

Vierailija
646/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri on niin tyypillinen "luova ja erikoinen" tyyppi, joita löytyy joka osalta tuolla alalla. Sen lisäksi hankala luonne. My way or the highway. Ei toimi moinen.

Vierailija
647/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri on niin tyypillinen "luova ja erikoinen" tyyppi, joita löytyy joka osalta tuolla alalla. Sen lisäksi hankala luonne. My way or the highway. Ei toimi moinen.

joka oksalta*

Vierailija
648/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla tosi tylsä sillä ainut tuote jonka voisin Teflon Brothers-brändiltä ostaa olisi teflonpannu.

Mietin tuota eilen, että miksi eivät jatkaneet ideaa.

Tuparilahjana todella hyvä, ei mitään turhaa krääsää. Jos olisi huomioitu myös kierrätys, vetoaisi nuorisoonkin.

Jokaiselta jäseneltä joku cooli resepti jne.

Vierailija
649/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri dissaa Helenaa piirteistä, joita omaa itsekin. En ole nähnyt hänen ottavan muiden ehdotuksia juurikaan huomioon, vaan jyrää itsestään selvinä omansa. Tiimipelaaja, millä tavoin?

Miehet puhuvat naisten yli toisilleen, jos nyt eivät näön vuoksi vähän vilkaise sinne naisten suuntaan.

Kovasti ennen johtoryhmää paukutetaan siitä miten "katsotaan tulevaisuuteen ja siihen miten tiimi sitten jatkossa pelaisi hienosti yhteen, kun joku yhteensopimaton on saatu eliminoitua". Kehitysjohtajaksi valitaan yksi henkilö, ei koko tiimiä!

Kiva ja empaattinen tyyppi on tietysti ihana asia, mutta kilpailu on bisneksessä kovaa. Pärjäisikö äiti/isä Teresa? Normaalit käytöstavat luonnollisesti pitää hallita. Neuvonantaja Toni on mielestäni mahtava esikuva monellekin "johtajaluonteelle".

Ariel on myös yksi jota ei juuri noteerata. Istui korvat punaisina kuuntelemassa ja katsomassa kun Pete vei shown, vaikka hän oli projektinjohtaja.

No olihan ton Arielin panos todella minimaalinen, alussa jakoi jokaiselle tehtävät, sen jälkeen..?

Olis nyt edes presentaatioon osallistunu niin kuin Inka toisessa joukkueessa ryhmänjohtajana.

Hän juurikin on yksi näistä Soinnun kovaan ääneen mainostamista vapaamatkustajista, äärimmäisen hiljainen ja näkymätön, työpanos usein yksi pienimmistä. Samoin kuin Soinnulla sillä erolla, että Sointu pitää kovaa meteliä muiden virheistä, jolloin oma tekemättömyys jää helposti piiloon.

Vierailija
650/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

diili-heidi on tehnyt myös musiikkia

Sori, mut en jaksanu kuunnella. Oliko hyvä?

Vierailija
651/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse asiassa mietin jakson alussa tehtävänannon ja Teflonien haastattelun kuullessani mitä itse tekisin. Olisin tehnyt rivosti kuvioidun leipomissarjan.

Vierailija
652/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri dissaa Helenaa piirteistä, joita omaa itsekin. En ole nähnyt hänen ottavan muiden ehdotuksia juurikaan huomioon, vaan jyrää itsestään selvinä omansa. Tiimipelaaja, millä tavoin?

Miehet puhuvat naisten yli toisilleen, jos nyt eivät näön vuoksi vähän vilkaise sinne naisten suuntaan.

Kovasti ennen johtoryhmää paukutetaan siitä miten "katsotaan tulevaisuuteen ja siihen miten tiimi sitten jatkossa pelaisi hienosti yhteen, kun joku yhteensopimaton on saatu eliminoitua". Kehitysjohtajaksi valitaan yksi henkilö, ei koko tiimiä!

Kiva ja empaattinen tyyppi on tietysti ihana asia, mutta kilpailu on bisneksessä kovaa. Pärjäisikö äiti/isä Teresa? Normaalit käytöstavat luonnollisesti pitää hallita. Neuvonantaja Toni on mielestäni mahtava esikuva monellekin "johtajaluonteelle".

Ariel on myös yksi jota ei juuri noteerata. Istui korvat punaisina kuuntelemassa ja katsomassa kun Pete vei shown, vaikka hän oli projektinjohtaja.

No olihan ton Arielin panos todella minimaalinen, alussa jakoi jokaiselle tehtävät, sen jälkeen..?

Olis nyt edes presentaatioon osallistunu niin kuin Inka toisessa joukkueessa ryhmänjohtajana.

Hän juurikin on yksi näistä Soinnun kovaan ääneen mainostamista vapaamatkustajista, äärimmäisen hiljainen ja näkymätön, työpanos usein yksi pienimmistä. Samoin kuin Soinnulla sillä erolla, että Sointu pitää kovaa meteliä muiden virheistä, jolloin oma tekemättömyys jää helposti piiloon.

Olikohan tätä edeltävä vai jokin vielä aikaisempi jakso, jossa neuvonantajakin kiinnitti huomiota siihen, että vaikka Ariel puhuisi niin kukaan ei ole kuuntelevinaan. Toki persoonakysymyskin, ei vaikuta osaavan ottaa tilaa samalla tavoin kuin esimerkiksi Helena tai Sointu. 

Vierailija
653/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla tosi tylsä sillä ainut tuote jonka voisin Teflon Brothers-brändiltä ostaa olisi teflonpannu.[/quote]

Olet oikeassa, minäkin voisin ostaa sen pannun. Mutta jos on bändi, joka on assosioinut nimensä paistinpannun pinnoitteesta, tarvitaanko huippuosaajia luomaan brändin pohjalta - paistinpannu?

Jotenkin Jaajo ja assistentitkin vakuuttaisivat vähän enemmän kun avaisivat itse sanaisen arkkunsa ja kertoisivat, millainen tuote ESIMERKIKSI olisi voinut tulla kyseeseen. Kritisointi nyt sattuu olemaan tuhannesti helpompaa kuin luovien kuningasajatusten synnyttäminen omasta takaa.

Vierailija
654/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tuota eilen, että miksi eivät jatkaneet ideaa.

Tuparilahjana todella hyvä, ei mitään turhaa krääsää. Jos olisi huomioitu myös kierrätys, vetoaisi nuorisoonkin.

Jokaiselta jäseneltä joku cooli resepti jne.

Laadukas ja jollain tavalla spessu paistinpannu voisi olla ok, myös jonkun suomalaisen vaatevalmistajan tuulipuku olisi ajatuksena hauska. Pyöräilykypärä, pesäpallomaila ja pallot (pesis variaatioineen voisi nousta uuteen kukoistukseen!), vähän överi mutta mukava Hugh Hefner -tyyppinen aamu-/kylpytakki ja kylpytossut, mauttoman tyylikäs design-saunamyssy, oishan noita.

Vierailija
655/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HerraMunjee kirjoitti:

Olet oikeassa, minäkin voisin ostaa sen pannun. Mutta jos on bändi, joka on assosioinut nimensä paistinpannun pinnoitteesta, tarvitaanko huippuosaajia luomaan brändin pohjalta - paistinpannu?

Jotenkin Jaajo ja assistentitkin vakuuttaisivat vähän enemmän kun avaisivat itse sanaisen arkkunsa ja kertoisivat, millainen tuote ESIMERKIKSI olisi voinut tulla kyseeseen. Kritisointi nyt sattuu olemaan tuhannesti helpompaa kuin luovien kuningasajatusten synnyttäminen omasta takaa.

Joka tapauksessa teflonpannu hyvällä grafiikalla ja tarinalla olisi ollut monin verroin parempi kuin tiimien räpellykset. Lisäksi olisi voinut hyödyntää teflonvaateteknologiaa. Esim teflon vaatekylläste. Maksaa vähän ja lapsetkin "värittäisivät" vaatteita innoissaan likaa ja kosteutta hylkiväksi.

Nyt läähdettiin merta edemmäs kalaan. Teflonista olisi irronnut vaikka mitä.

Vierailija
656/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinnun ja Helenan viihdearvo on sitä luokkaa, että taatusti pidetään vielä mukana. Vaikkei kukaan heitä työkavereikseen, saati esimiehikseen tietenkään oikeasti halua.

Vierailija
657/2464 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sointu tykkää näytellä tissejä. Kehitysjohtajamateriaalia?

Pääministeriainesta ;)

Vierailija
658/2464 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+ jaksossa hämmennyin Jaajon Helenaa ylistävistä sanoista. Onko oikeasti sokea?? Iten Helenan tapa antaa palautetta voi olka mitenkään positiivista.

Samaten soinnun uhmakkuus Petriä kohtaan? Mistä se viha kumpuaa? Toivottavasti pääsee samaan tiimiin ja näyttämään sen pomminsa minkä meinaa pudottaa :D

Vierailija
659/2464 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kumpikin joukkue epäonnistui. Ja ne tuotteet olivat karseet.

Totta. Barolo sentään onnistui edes vähän hätkäyttämään vaikkei suoritus nappiin mennytkään, mutta Koplan tuotteet olivat todella pliisut ja mitäänsanomattomat. Vitamiineja ja mitä siellä nyt olikaan, ei jäänyt edes mieleen. Todella mielikuvituksetonta.

Vierailija
660/2464 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Inka ja Marko ovat juuri tuollaisia edustavia ja kiiltokuvamaisia kiipijöitä"

Minusta Inka on kaikkea muuta kuin kiiltokuvamainen. Todella homssuinen ja epäsiisti. Minusta ulkonäkökin ratkaisee tässä pelissä ja juuri siksi Inka ei voi olla voittaja. Esim. Heidi on aina huoliteltu ja hyvännäköinen. Markossa on potentiaalia voittoon, myös ulkonäössä.

Inkan tavoitteena on siis päästä julkkikseksi:

https://www.is.fi/moottoripyoraily/art-2000007877818.html

Siihen nähden on kyllä aika erikoista, ettei ulkonäköön (hiukset, meikki, vaatteet) ole panostettu enempää. Esim. Sointu on aina viimeisen päälle laitettuna ja huoliteltuna ja tekee jo siksi heti ammattimaisemman vaikutelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi