Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diili 2021 official

Vierailija
22.02.2021 |

No niin nyt on ensimmäinen jakso nähty ja ensimmäinen pudotus tapahtunut. Mitä mieltä kilpailijoista, onko joukossa tulevia huippujohtajia? Entä mitä mieltä olette Jaajosta ja hänen apulaisistaan.

Kommentit (2464)

Vierailija
561/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

spoilatkaa joku!

Vierailija
562/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tippui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-94 kirjoitti:

Kallion Mika on kyllä onnenpoika. Inka on ikäsekseen erittäin jees

Häh? Ihan normi nelikymppinen.

Vierailija
564/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Inka voittaa

Toivottavasti ei. Ei loistanut johtajana. Yksilösuorittaja.

Vierailija
565/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tippui?

Kaksi tippui, Pasi ja Sebastian.

Vierailija
566/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka pääsi helpolla siihen nähden, että oli myös selkeä epäonnistuja tänään. Mutta neljä muutakin luuseria oli toki poppoossaan, eipä silti.

Vierailija
567/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri on näissä luovissa markkinointitehtävissä kieltämättä haka. Kaksi viimeisintä jaksoa veisivät hänen ylivoimaiseen voittoon, mutta miten sitten käy hivenen erilaisissa tehtävissä...?

Vierailija
568/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inka pääsi helpolla siihen nähden, että oli myös selkeä epäonnistuja tänään. Mutta neljä muutakin luuseria oli toki poppoossaan, eipä silti.

Tuossa tiimissä kukaan ei loistanut. Sointu puhuu niin paljon, että puhe peittää osaamattomuuden. Ellei sit hyödynnä verkostojaan.

Onko kilpailijoissa tällä kaudella tavallista heikompi taso?

Vierailija
569/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrillä helpon näköistä tuo tekeminen. Se on juurikin silloin helppoa kun tosiaan osaa!

Vierailija
570/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin epäonnistuminen mielestäni koettiin siinä julisteosiossa. Jannen ja Soinnun olisi kuulunut siis lähteä.

Vierailija
571/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se puudildo ja mauton kotigrillin kannabiskuosi olleet molemmat petrin ideoita? Kyllä vain hänelläkin tulee välistä ohilaukaisuja vaikka luulee olevansa aina oikeassa. Kredittiä annan siitä että on vahvan oloinen ja jämäkkä, pidän ihan ok johtajana, mutta ei todellakaan täydellinen.

Vierailija
572/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri on tasaisen varma. Sekä luottaa itseensä. Voittaja-ainesta.

Vierailija
573/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri on näissä luovissa markkinointitehtävissä kieltämättä haka. Kaksi viimeisintä jaksoa veisivät hänen ylivoimaiseen voittoon, mutta miten sitten käy hivenen erilaisissa tehtävissä...?

On hyvä markkinoinnissa, ja niin pitääkin jos on tehny sitä 20 vee. Mutta tyyppinä siinä on jotain ylimielistä ja vähemmän kivaa luonnetta, vaikka esittää rehtiä reilua kaveria. Tiimin johtaminen sujuu oikein hyvin, mutta epäilen että voi olla joskus vähän toisenlainen persoona kun kamerat sammuu.

Vierailija
574/2464 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-94 kirjoitti:

Kallion Mika on kyllä onnenpoika. Inka on ikäsekseen erittäin jees

Ovat olleet jo 6 vuotta yhdessä joten Mikakin on jo kerennyt kyllästyä. 

Ihan soiva peli ulkoisesti mut tommonen äärettömän kova kunnianhimo on mulle turnoff

Yllätyin kyllä tuosta hänen bitchmäisestä asenteesta, joka tässä jaksossa nousi esiin. Luulin että on kiltimpi ja mukautuvampi, mutta näköjään aika lailla veren maku suussa tappelee paikasta Jaajon auringon alla eikä pelkää käyttää likaisiakaan keinoja päästäkseen tavoitteeseensa. "Mä todella haluan tän työpaikan!"

Vierailija
575/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tiimissä kukaan ei loistanut. Sointu puhuu niin paljon, että puhe peittää osaamattomuuden. Ellei sit hyödynnä verkostojaan.

Onko kilpailijoissa tällä kaudella tavallista heikompi taso?

No kukapa oikeasti pätevä hakisi tuollaiseen höpöhöpö-tehtävään, vaikka hieno titteli onkin? Sinne pöytälaatikkoon on vähän ahdasta rakentaa työpistettä.

Vierailija
576/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että Jaajo jo tässä vaiheessa ajatteli noin vahvasti, kenen kanssa voisi työskennellä, ja antoi potkut sen perusteella. Teki hyvää ohjelmalle.

Vierailija
577/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mua ärsytti mansplainaajan oloiset eiliset tipahtaneet miehet. Ihan järkyttävää ylemmyydentuntoista "jos ei johtaja pysty luottamaan, jos et sä pysty luottamaan" - siis se äänensävy, mulle on niin usein tuollaiset vanhat Pasin kaltaiset käppyrät puhuneet noin kun olin alle nelikymppinen ja tuollainen Inkan tyylinen blondi muutenkin. Aaargh. Pisteet Inkalle siitä, että se sanoi vaan asiat miten ne on, eikä alkanut selittämään ja riitelemään mitään. Jos Pasi ja Sebastian olivat sitä mieltä, että tunnissa ei saa yhtä lausetta aikaan siksi, että tulee ihan stressi siitä jos johtaja kysyy että missä se viipyy, niin voi hellanlettas.

Jaajo oli kyllä ihan oikeassa Sebastianin suhteen, siitä sai sellaset poliitikkoselittäjä-vibat. 

Mua rasittaa tollanen holhoava setämiesmäinen sössönsöötyyli mikä niillä molemmilla tippujilla oli. Naisista Inka on ehdoton suosikkini ja miehistä se someosaajamies ja Ariel. Ariel on nuori ja kohtelias, minkä vuoksi Helena harhautuu luulemaan, että hän "ottaa" tilaa kun on niin "vahva" persoona. Olen ollut itse tuollaisessa seurassa, missä oma puheenvuoro on otettava huutamalla toisten päälle ja keskeyttämällä, jolloin olen ollut itsekin vaiteliaampi. Toki sitten kun on ollut ihan pakko sanoa asiansa, olen huutanut ja keskeyttänyt kuten muutkin (ne omasta mielestään voimakkaat taiteilijapersoonat tmp.).

Pasikin on kyllä hyvä ja persoonana mielenkiintoinen, kun on luova ideoija. Samoin Sointu on viihdemielessä kiinnostava, toivon ettei tipahda vielä ihan lähiaikoina ihan vaan yleisen pöhinän takia. Rikoskirjailija on ihme kylkiäinen, tuurilla päässyt pitkälle. Helenaa pidetään niin ikään viihdearvon vuoksi mukana. Jännä, että Markon luovuus ei Helenaa haittaa, mutta Pasin luovuus enemmänkin.

Olenko ainoa, jonka mielestä ne Jaajon neuvonantajat on hyviä? 

Vierailija
578/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Tarkoitin siis PETRIN luovuutta, en pasin :D 

Vierailija
579/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan juoda se eka kahvikuppi ennen kuin kirjoittelee tänne. Edelleenkin tarkoitin että PETRI on luova (ei Pasi, kuten sekoilin edellä). Jopa oli taas mulla sekavat analyysit :D 

Vierailija
580/2464 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kammottavia nuo teilaaj...a naiset, jotka suoraan sanoo, että listiv..t tuon ja tuon. Mutta sitähän se on oikeassa elämässäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi