Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut menestymään instagramissa ja saanut hirveästi uusia seuraajia

Vierailija
24.10.2023 |

Kirjoitan omaan tieteenalaani liittyviä asioita. 

Hämmentää kuitenkin eräs asia: muutamat ihmiset, joita olen pitänyt ystävinäni, eivät enää katso stoorejani. Ilmeisesti ovat piilottaneet päivitykseni, koska ovat edelleen seuraajiani.

Puhun alamme puolesta, joten luulisi, että olisivat iloisia. Mutta jostain syystä ignooraavat minua.

Mikä mahtaa olla mekanismin taustalla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista sisältöä stoorissasi on? (Suosittelen kyllä, että lakkaat kyttäämästä, ketkä stoorejasi katsovat ja keskityt ennemmin siihen, miten kommunikoit näiden ystäviesi kanssa kasvokkain.)

Vierailija
2/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" menestyä instagramissa"? Huutonaurua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyden luulisi kärsivän jos pitää kytätä että kuka nyt kyttää ja mitä ja milloin.

Vierailija
4/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he ignooraa vaan insta on päättänyt kavereidesi puolesta etteivät he pidä päivityksistäsi ja siten ei näytä niitä feedissä

Vierailija
5/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinoita pitää katsoa tietty sekuntimäärä ennen kuin se rekisteröi sen katsotuksi. Jos päivität jotain jonninjoutavia juttuja niin ne kyllä näkee nopeasti ennen kuin siirtyy seuraavaan

Vierailija
6/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vi t tu näkeekö stoorin tekijä kaikki jotka stoorin ovat katsoneet?

Vierailija
7/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ei ehkä kiinnosta sinun tieteenalasi. Ei se silti välttämättä tarkoita etteivät ole iloisia puolestasi.

Vierailija
8/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Näkee.

Vierailija
9/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne haluaa seurata jotain ihan muuta materiaalia kuin alaanne liittyvää vapaa-ajallaan.

Vierailija
10/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se voi olla takana, että insta on heille rentoutumista varten ja sinä käsittelet sieläl työasioita. 

Vierailija
11/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla yksinkertaisesti kateutta.

Vierailija
12/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Näkee.

Minua alkoi ahdistaa käyttää somea jo tämän älyttömän kyttäyksen takia kun mitään ei voi käytännössä salassa tehdä. Facessakin jos vaikka teki kirjoittaessa virheen ja muokkasi tekstiä niin se edellinen moka jäi sinne muistiin ja kuka tahansa sen pystyi sieltä katsoa. Todella älytöntä.

Vierailija
13/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eivät he ignooraa vaan insta on päättänyt kavereidesi puolesta etteivät he pidä päivityksistäsi ja siten ei näytä niitä feedissä

Facessa sama enkä juuri koskaan nähnyt kavereideni päivityksiä eikä feedissäni tapahtunut mitään. Hienot systeemit.

Vierailija
14/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen niin paljon puhelimella välillä (valitettavasti), että pitää valita mihin turhaan on aikaa.

Esim. jos olen jumitellut vauvalla niin ei ole aikaa kytätä ihmisten instastooreja, kun taas jos olen ollut poissa vauvalta oon enempi instassa ja katon stooreja. 

Noin muutoin en kyllä oikein käsitä miks niitä katsojia kytätä? Tai no ymmärrän, jos on vaikka joku ihastus josta on ihan sekaisin niin seurailee katsooko se (että kiinnostaako edes sen vertaa), mutta noin muutoin. 

Vierailija
15/15 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voi olla yksinkertaisesti kateutta.

Tämäkin, tiedän yhden tyypin joka on piilottanut ihmisten stooreja joista tulee paha mieli kun heillä on jotain mitä hänellä ei ja mikä on kipeä asia hänelle 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän