Kutsuin pienikokoisen naisen syömään, itse olen iso, pitkä mies, katanko naiselle pienemmän, vai samankokoisen annoksen kuin itselleni?
Jos laitan samankokoisen, kuvitteleeko nainen että pidän häntä syöppönä? (syön paljon) Jos pienemmän, luuleeko hän että mielestäni naisen tulisi syödä vähemmän?
Kommentit (68)
ootko se 196/138/11 cm. Tarjoa enemmän naisellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita saman kokoiset, jos annostelet valmiiksi, itse voit ottaa lisää. Helpommin saat ratkaistua asian kun kumpikin ottaa itse sopivan annoksen.
Eikö se nainen saa ottaa lisää? Otsikosta kuvittelin, että tämä on joku sentyylinen provo kuin että paistan pihvit itselleni, seuralainen varmasti haluaa närppiä pikkuruista salaattiaan.
Ex-poikaystävä teki juuri näin :D Annettakoon nyt anteeksi kun hän oli 15-vuotias ja hänen molemmat siskonsa ja äitinsä olivat pikkuruisia kasvissyöjiä jotka söivät lähinnä salaatteja. Luuli että juuri kukaan tyttö tai nainen ei tykkää pihvistä.
Vierailija kirjoitti:
Nosta pelkkä kattila pöytään ja molemmille oma lusikka.
Kiinalaisessa ravintolassa voi olla semmoinen järjestely että ruoka-astiat laitetaan keskellä pöytää ja jokainen ottaa niistä oman annoksensa kuten riisiä ja maustettua liha-kasvisseosta. Onnistuu ilman syömäpuikkojakin.
Jos haluat koota annokset, varaa ruokaa vähintään tuplasti sen verran kuin itse söisit. Tee molemmille keskikokoinen annos ja santsaa lisää. Muista kysyä naiseltakin, maistuuko vielä. Jos ruokaa jää yli, voit sitten syödä tähteitä. Vain mies voi kysellä tällaista, että pitääkö vieraalle varata tarpeeksi ruokaa.
Mites ravintolassa, kantaako ne AP:lle automaattisesti ämpärillä ruokaa ja muille vähemmän?
Hanki käytöstavat, hölömö.
Mitäpä ap tarjoaisit lyhyelle ja hintelälle miehelle? Laskisitko silloinkin, että kakusta riittää puolikas sinun palasestasi tai siinä missä sinä juot kolme olutta, kaverisi pikku masuun mahtuu vain yksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa teet?
Kanaa ja riisiä, fetasalaatti, viiniä.
Ap
Kannattaa ennakkoon tehdä kartoitus, että mikä on neidon ruokalinja. Tai siis kysy onko mitään ruokarajoituksia, monilla on. Esim keliakiaa, happo-ongelmia (ei viiniä, oluita, napanderi ok), lihansyönti vai kasvisruoka.
Itse en syö esim kanaa, viini ei käy terveyssyistä. Ja ei, en ole tarkoituksella hankala, esim viiniä olisi varmasti ihanaa siemailla, mutta tulee päivien oireet pienestä määrästä.
Ota selvää, onko kahvi- vai teeihmisiä. Kahvi-ihminen ei selviä ilman kahvia. Eikä viihdy. Joten jos sinulta puuttuu kahvinkeitin, se on hyvä tietää etukäteen. :D
Annoksista. Annostelkaa ruuan ollessa valmista, vapaasti. Mutta jos haluat kattaa valmiiksi, laita samankokoiset ja mieluummin vähemmänpuoleiset annokset kummallekin, sano että laitoit tarkoituksella aluksi vähän, niin voi ottaa sitten lisää ja ehtii huomata, maistuuko miten.
Joitakin myös jännittää yhdessä syöminen etenkin alkukerroilla, niin ruuan mättäminen liikaa lautaselle voikin olla stressaavaa. Muista rento tunnelma, älä tuijota toisen haarukan nostamisia, jutelkaa ja naurakaa jne.
Mukavaa että ajattelet treffien onnistumisia! Yrittäminen on asiaa. Tsemps!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa teet?
Ap
Onko ne broilerin koipireisiä, rintapaloja vaiko pari kokonaista grillattuna kanaa?
Jos päädytte parisuhteeseen, niin siitä pienikokoisesta naisesta tulee takuulla isokokoinen kunhan suhde on tarpeeksi vakaalla pohjalla ja naisen agendan mukaiset jutut hankittu. Voit vallan hyvin siis alkaa paisuttamaan syöttöporsastasi jo nyt.
Kun menette ravintolaan syömään niin ei teille sielläkään tuoda erikokoisia annoksia. Se on vain yksi päivän aterioista.
Minusta treffeille tehdään nimenomaan vähän tavallista parempaa ruokaa, joka annostellaan kauniisti lautasille. Kattilasta tai vuoasta voi sitten ottaa myöhemmin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa teet?
Ap
Nuohan saa ihan siististi laitettua tarjoiluastioihin. Lämpimiä ruokia varten astioita voi esilämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ruuat kyllä pitää annostella valmiiksi.
Kuten?
Tiesittekös, ettei ihmisen genomissa ole sellaista kohtaa, joka määrittäisi naisten jäävän pituuskasvussa miehiä lyhyemmiksi?
Naisten lyhyempi keskipituus johtuu AINOASTAAN kulttuurit läpäisevästä tavasta rajoittaa tyttöjen saaman ravinnon määrää.
Tämä (tiedostamaton, sisäistetty) ajatus näkyy käytännössä rintaruokinnassakin. Tyttöjä imetetään lyhyemmin ja harvemmin ja vierotetaan nuorempina.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pienikokoinen nainen, mutta ihan aikuinen silti. Eli ei tarvitse annostella ruokaa valmiiksi niinkuin lapselle vaan osaan ottaa itse.
Joskus ihan tosissaan mietin, että miehet näkee pienikokoiset naiset lapsina. Ja olen siis itse pienikokoinen nainen ja havainnut aina musta pitävissä miehissä pedofiilisia piirteitä. Joskus toivoisin, etten olisi näin pieni.
Sellasen asian voi kysy, sitä kutsutaan keskusteluksi.
Vai oletko näitä ei puhu eikä pussaa, panee vaan miehiä?
Oletko hopeakettu? Halut pinnassa, taidot hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ap tarjoaisit lyhyelle ja hintelälle miehelle? Laskisitko silloinkin, että kakusta riittää puolikas sinun palasestasi tai siinä missä sinä juot kolme olutta, kaverisi pikku masuun mahtuu vain yksi?
Paras tapa jakaa kakku kahteen osaan on se että toinen tekee ensin jaon ja toinen saa sitten ensiksi valita kumman palan hän ottaa. Silloin sen kakun jakajan kannattaa olla mahdollisimman tasapuolinen tai hänelle voi päätyä se mahdollisesti pienempi pala.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekös, ettei ihmisen genomissa ole sellaista kohtaa, joka määrittäisi naisten jäävän pituuskasvussa miehiä lyhyemmiksi?
Naisten lyhyempi keskipituus johtuu AINOASTAAN kulttuurit läpäisevästä tavasta rajoittaa tyttöjen saaman ravinnon määrää.
Tämä (tiedostamaton, sisäistetty) ajatus näkyy käytännössä rintaruokinnassakin. Tyttöjä imetetään lyhyemmin ja harvemmin ja vierotetaan nuorempina.
Se on ihan pitkän kehityksen tulosta.
Naiset oli tuottamattomia kotona joille ruokaa ei aina riittänyt.
Metsästäjä miesten piti olla vahvoja ja rotevia koska heistä riippui koko heimon eloonjäänti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa teet?
Ap
Onko ne broilerin koipireisiä, rintapaloja vaiko pari kokonaista grillattuna kanaa?
Rintafileetä, sellaisia keskikokoisia.
Ap
Voi jessus!