Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paras turn ON miehessä

vaihteeks positiivisen kautta
21.02.2021 |

Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?

Kommentit (1028)

Vierailija
501/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tokihan elämänkumppanille on vaikka mitä piirteitä luetella, mutta siis se, mikä pistää seksuaalisuuden uusille kierroksille, on:

- makkarikatse

- hymy

- itsevarmuus jutuissa ja olemuksessa (tietää, mitä tekee)

- vahva ja turvallinen (fyysisesti siis leveät hartiat)

- matala ääni

- osaa sanoa kauniita asioita :)

Näillä minä lähden mukaan...

makkarikatse????

Makkari = makuuhuone eli makuuhuonekatse. Olette ihan nevö hööd.

Sellainen katse, että polvet pettää ja kaatuu heti ketoon. Syvälle silmiin, vähän tuima, himokas.

Eli ns. metsästäjän katse. Naisen ollessa saalis.

Tauno Palon katse Suomi-Filmeistä

Vierailija
502/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpittömyys ja semmoinen söpöys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä sanoisi tätä ääneen. 

selkä ja aatamin omena. Leveät hartiat ja ryhdikäs selkä on sellainen juttu joka kiinnittää huomioni. Aatamin omena pitää myös olla ihan selvästi nähtävissä. Omalla miehelläni se on kohtalaisen iso ja tietää että saan kiksejä sen koskettelusta. 

Alkoi naurattaa tämä :D Huomasin vasta toissapäivänä ettei miehelläni näy aataminomenaa! Enkä olisi huomannut vieläkään, ellei hän olisi itse sanonut sitä jonkun keskustelun yhteydessä :D Olemme olleet 7v yhdessä :D

Vierailija
504/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi positiivisen kautta kun kaikki vastaukset täällä on yhdistettynä tyyliä komea, lihaksikas, pitkä, rikas, empaattinen, ystävällinen....eli se sama laatikkoleukalentäjäkirurgi josta palstan miehet ovat jankanneet jo pitkään.

Olisi ehkä parempi ollut kysyä oman miehesi turn-on:it...tosin sitäkin mammat varmaan värittäisivät niin, että kaikkien siipoilla on halko housussa, pää lehvissä ja miltsi tilillä.

Höpöhöpö taas, eniten on puhuttu luonteesta, jonka sinä sivuutat kokonaan,

Ja kun puhutaan toivotuista asioista, niin mitä pitäisi olla? Toivotko itse rumaa, ilkeää, tyhmää jne?

Ellet, miksi naisten noista ominaisuuksista pitäisi innostua?

Nämä toistuvat lähes kaikissa vastauksissa:

- pitkä

- leveät hartiat

- vahvat kädet

- matala ääni

- itsevarmuus

- nokkela sosiaalisissa tilanteissa

- osaava pulmatilanteissa

Kaikkien mieleen on sama kivikautinen geenivoittaja-suojelija-resurssien hankkija joka on korkealla heimon sosiaalisessa hierarkiassa.

Nuo empaattisuudet ja muut ovat geneerisiä toivomuksia joita en edes laske mukaan.

Mun mies ei ainakaan ole mitään noista (ellei sitten 184cm ole pitkä?) Sen sijaan empaattinen hän on <3 ja se on yksi syistä miksi hänen kanssaan olen. Empaattisuus kun vähentää tehokkaasti itsekkyyttä ;) 

Vierailija
505/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi positiivisen kautta kun kaikki vastaukset täällä on yhdistettynä tyyliä komea, lihaksikas, pitkä, rikas, empaattinen, ystävällinen....eli se sama laatikkoleukalentäjäkirurgi josta palstan miehet ovat jankanneet jo pitkään.

Olisi ehkä parempi ollut kysyä oman miehesi turn-on:it...tosin sitäkin mammat varmaan värittäisivät niin, että kaikkien siipoilla on halko housussa, pää lehvissä ja miltsi tilillä.

Ja kun puhutaan toivotuista asioista, niin mitä pitäisi olla? Toivotko itse rumaa, ilkeää, tyhmää jne?

- pitkä

- leveät hartiat

- vahvat kädet

- matala ääni

- itsevarmuus

Kaikkien mieleen on sama kivikautinen geenivoittaja-suojelija-resurssien hankkija joka on korkealla heimon sosiaalisessa hierarkiassa.

Nuo empaattisuudet ja muut ovat geneerisiä toivomuksia joita en edes laske mukaan.

Jätät siis jälleen systemaattisesti huomiotta tai niputat geneerisiksi kaikki muut vastaukset, paitsi ne, jotka tukevat agendaasi. Kuinka yllättävää. Minäkään, joka pidän lyhyistä ja hoikista miehistä, ja joka viis veisaan mistään resursseista tai suojelusta (perhe-elämä jo vietetty, ei noita tarvittu, vaan tasaveroinen kumppani), en yhden samankaltaisen jankkauksen lopputulemana ole lainkaan olemassa, tai ainakaan nainen. 

Mutta voihan sitä toki noinkin aikansa viettää, ihan mikä tuntuu mielekkäältä.

Vierailija
506/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajamies on kuuma...Lihaksikkaat kädet, hän nostaa kahvihuoneessa naiskollegan seinälle ja OTTAA! Mieshoitaja on valmis aina uusiin sankaritekoihin muiden hyväksi. Pilke silmäkulmassa ja vieno vanhan tupakan tuoksu...Oon myyty

Vierailija
507/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pitkä

- leveät hartiat

- vahvat kädet

- matala ääni

- itsevarmuus

Minä vastasin tähän ketjuun enkä maininnut mitään tuosta listasta. Kuitenkin väität että samat kriteerit on kaikilla. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.

Vierailija
508/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso JORMA.

n18

Vierailija
509/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-180+ pitkä

-Leveät hartiat

-Parta ja kalju

-Rikas

-Menestynyt

Noilla pääsee jo toooosi pitkälle <3

Ilmiselvä trolli. Hyvä mies, koita vaan opetella lämmintä ja arvostavaa asennetta naisia kohtaan, niin johan käy sullakin flaksi paremmin. :)

Vierailija
510/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tokihan elämänkumppanille on vaikka mitä piirteitä luetella, mutta siis se, mikä pistää seksuaalisuuden uusille kierroksille, on:

- makkarikatse

- hymy

- matala ääni

makkarikatse????

Sellainen katse, että polvet pettää ja kaatuu heti ketoon. Syvälle silmiin, vähän tuima, himokas.

Uih ja iik, jos semmoinen komea metsästäjä katselis...

Vierailija
511/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- makkarikatse

- hymy

- matala ääni

makkarikatse????

Älä homppeli sotke naisia juttuihisi.

Vierailija
512/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyys. Inhimillisyys.

Vierailija
513/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasko!? Antakaa mun nauraa mitä hyvää on Trun of miehes!?

Minä aiemmin kirjoitin pitkän listan joka Ei ole Hyvä .

Ja unohtu näköjään.Vieläkin Yksi Huono!

Kysyn nyt! Mitä tälläinen mies ajaa takaa.

Väittää , Hyvä uskoiselle naiselle että Hän on Eronnut tai jopa Sinkku.

Ja tätä kestää Kuukausia Nainen Tuntee että on löytänyt Elämänsä miehen , ja On Saattanut Rakastuakin mieskin on Antanut Naisen niin ymmärtää että on tunteet molemilla samat.

Mutta sitten Nainen järkytyykin ettei Asia ollutkaan näin että Mies onkin ollut Petollinen.

Ja käyttänyt naista Vain hyväkseen .

Nainen on muuta kautta saanutkin selville että mies on Valehdellut Tälle Hyvä uskoiselle naiselle. Ja onkin mies Kihlois tai Naimisissa tai jos ei ole Siviilisäädyltään Näistä kumpikaan mutta kotona oottaakin tyttöystävä yksin tai jopa muksun kanssa isiä kotiin! Reissultaan.Niin mitä tällänen mies Oikein Hakee Jos on jo Kihlois Naimisis ken ties Isi.

No kertokaa nyt?

Vaan onko se oikein veto jossakin ukko porukassa vedetty että jos moinen mies tapaa hyvä uskoisen naisen että käyttää Aikansa hyväkseen ja nauravat että heh heh sä sitten leivoit itsellesi tälläsesn Rakastajan Ja riskillä riskillä vaan jatkaa jatkaa Eikä Emäntä tyttöystävä tiedä mitään .

Eli on Vaan tarkoitus Vahingoittaa naista liata Hänen Maineensa.

Vaikka Tämä Nainen on Autuaan Tietämätön!

Ja siis tehdä Viattomasta Hyvä Uskoisesta naisesta saman kaltainen naisesta joka on ollut tietoinen siitä että miehel on vaimo ja perhe tai jos ei oo lapsia ja lähtenyt miehen kanssa tietoisesti suhteeseen ja monasti onkin tullu vaimon tai tyttöystävän tietoon!

Niin mutta jos mies pelaa likaista peliä kuten Mainihin leipoo Hyvä Uskoisesta Naisesta Rakastajan joka on Uskonut miehen Vakuutteluja Tosiksi ja että tunteet ovat molempipuoliset Aitoja , että on molempi puoliset sitten mies Paljastuukin paatuneeksi hyväksi käyttäjäksi😤.

Niin ei tälläisestä miehestäkään voi sanoa Hyväksi vai mitä!?

Ja ei auta jos mies on Komee en sano onko tumma vai vaalea kyllä taitaa olla molempia.

Vierailija
514/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais noi ala peukuttajat olla juuri tälläsiä miehiä!?

No mikä saatana on niin mukavaa että pitää varattuna miehenä kuolata Hyvä Uskoisten Naisten perään NO Vastatkaa? Nyt ihmeessä!

Lyöttekö jossakin saatanan kellaris piilo kerhos vetoa siitä miten paljon naisia Hyvä Uskoisia käytätte hyväksenne ja osaatte pelata peliä ne Vielä niin taitavasti ettei Eukkonne tyttöystävänne tiiä tuon Taivaallista ja luulette ettette jää kiinni.

Vierailija
515/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hän kiikaroi jokaisen vastaantulevan naisen persettä minun ollessa paikalla

Vierailija
516/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka hyväksyy ratsastushousut. 

Vierailija
517/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiramainen mies. Tottelee ilman naksutintakin.

Vierailija
518/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen todella sosiaalinen, sanavalmis, ystävällinen, huomaavainen, hyväsydäminen, mukava ja komea mies, - mutta näiden vastapainoksi minulla on paljon asiantiloja, jotka on syytä työstää kuntoon, kuten vähävaraisuus.

Toivoisin joskus saavuttavani mielitiettyni, mutta tällöin toivon, että pystyisin pitämään hänestä niin huolta, että sitten kun noin 50 vuoden päästä minusta aika varmaan jättää, hän on silloin puolestaan henkisesti ja fyysisesti täydellisesti kykeneväinen tanssimaan ilosta haudallani.

Jos en pysty tätä mahdollistamaan - en välttämättä halua häntä koskaan oikeasti saavuttaa.

Vierailija
519/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies <3

Vierailija
520/1028 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei v#ttuile tai käy käsiksi koko ajan.