Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAAS kesä lihava, miten sitä kestää :( joka kesä

Vierailija
21.02.2021 |

lupaan, että ensi kesänä olen hoikka, mutta ei . Tätä samaa jo vuodesta 1997.
N 36

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat ap katsomaan mitä syöt ja lisää liikuntaa. Älyluuriin saa kalori- ja askellaskurin, esim. Yasio ja FIT.

Itse latasin kalorinlaskenta- ja askellaskuriohjelmat 2019 toukokuussa ja samana kesällä otettiin koira ja kuntopyörä. Olen laihtunut 38 kiloa. Kyllä sen omassa voinnissakin huomaa, energiaa riittää ja pääsen mäet ylös vauhdilla ja puuskuttamatta. Koiran kanssa on alettu syksyllä juosta, jaksan nykyisin sellaiset 2 km putkeen.

Kyllä se on ittestä kiinni.

N51v

Niinpä, kun se on _minusta_ kiinni niin ei onnistu. Jos olisi jostain toisesta ihmisestå kiinni, jolla on luja tahto niin sitten olisin hoikka.

Ap

Vierailija
42/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt asiaa jo pitkään ja päätin eilen, että siirrän addiktioni huumeisiin. Lihavana eläminen on tuskaa, koska ruoka-addiktio on mulla ollut jo lapsesta asti joten mulla se addiktio on liian syvä, että voisin saada sen pois. Yrityksiä on ollut monia ja kaikki maailman keto ja muut dieetit on tullut kokeiltua, lopputulos on aina kilot korkoineen takas. Nyt päätin, että tää saa loppua. Narkkareita väheksytään vähemmän kuin lihavia joten miksi en rupeaisi sellaiseksi?

N21

Ei kannata. Narkkarina se elämänlaatu vasta kuraa onkin.

Mutta ihmiset arvostaa narkkaria enemmän, koska se on sentään hoikka.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt asiaa jo pitkään ja päätin eilen, että siirrän addiktioni huumeisiin. Lihavana eläminen on tuskaa, koska ruoka-addiktio on mulla ollut jo lapsesta asti joten mulla se addiktio on liian syvä, että voisin saada sen pois. Yrityksiä on ollut monia ja kaikki maailman keto ja muut dieetit on tullut kokeiltua, lopputulos on aina kilot korkoineen takas. Nyt päätin, että tää saa loppua. Narkkareita väheksytään vähemmän kuin lihavia joten miksi en rupeaisi sellaiseksi?

N21

Ei kannata. Narkkarina se elämänlaatu vasta kuraa onkin.

Mutta ihmiset arvostaa narkkaria enemmän, koska se on sentään hoikka.

Ap

Arvostaa jos on vierekkäin lihava ja hoikka. Mutta kun hoikka paljastuu nistiksi niin molemmat yhtä alhaisia.

Vierailija
44/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LäskiÄläLaardejasiLaihdutaYhtään.

Olet tervetullut L.Ä.L.L.Y ry:n jäseneksi.

Vierailija
45/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdit vielä mainiosti, nyt on vasta helmikuu. 20 kg ainakin ehdit keventyä kun nyt aloitat.

Huhtikuussa on jo t-paitakelit, aika tiukka tahti -10 kg/kk ellei ole jytyng bojoing boommm

Vierailija
46/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat hiilarit pois

Sokeri pois

Kasviksia ja proteiinia

Pienet annoskoot

Vierailija
47/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdit vielä mainiosti, nyt on vasta helmikuu. 20 kg ainakin ehdit keventyä kun nyt aloitat.

Huhtikuussa on jo t-paitakelit, aika tiukka tahti -10 kg/kk ellei ole jytyng bojoing boommm

Ei ole täällä Rovaniemellä.

Vierailija
48/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti id iootin määritelmää: se että tekee aina samalla tavalla mutta odottaa eri lopputulosta. Jonkin asian pitää siis muuttua, pitkäksi aikaa ellei lopullisesti, ja mielellään jo tänään.

Itseäni auttoi tuo aiemmin mainittu Yazio-sovellus. Toinen hyvä saamasi neuvo on, että jos muutat tapojasi nyt, voit olla kunnossa kesällä 2022. Jollet muuta, et ole silloinkaan.

Vierailija
49/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä laihtuu. Syö vähähiilihydraattisia kasviksia, kukkakaalia, fenkolia, parsakaalia, keitettynä 8-10 min. Siihen kunnon kastike, vaikka ruokakermasta 10-13 %, tai tomaattipohjainen. Siihen sitten vähä kalaa kanaa lihaa vähän lisukkeeksi.

Erilaisia salaatteja voi teidän itse. Hedelmää välipalaksi. Ja puuroa voi syödä aamulla. Pääasia ettei sulla ole nälkä ruokailijen välillä. Ja voileivät ja lisukkeet pois enimmäkseen.

Liikunta ei ole pahitteeksi, sellainen 30 min reipasta kävelyä päivittäin riittää.

Pitkäjänteisyyttä ja säännöllisyyttä tarvitaan. Mitään ei hetkessä tapahdu.

Mieluummin syö vaikka 2 kertaa päivässä kunnon aterian ja paastoaa lopun ajasta. Jos syö pikkuannoksia pitkin päivää, niin ympärivuorokautinen, kova näläntunne on taattu.

Vierailija
50/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti id iootin määritelmää: se että tekee aina samalla tavalla mutta odottaa eri lopputulosta. Jonkin asian pitää siis muuttua, pitkäksi aikaa ellei lopullisesti, ja mielellään jo tänään.

Itseäni auttoi tuo aiemmin mainittu Yazio-sovellus. Toinen hyvä saamasi neuvo on, että jos muutat tapojasi nyt, voit olla kunnossa kesällä 2022. Jollet muuta, et ole silloinkaan.

Eli mun pitää lopettaa syöminen lopullisesti?

Kokeilin tuota sovellusta, silti kalorit joka päivä 3000-5000.

Vierailija
51/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mun pitää lopettaa syöminen lopullisesti?

Kokeilin tuota sovellusta, silti kalorit joka päivä 3000-5000.

Et varmaan laihdu yaziolla jos syöt nelinkertaisesti sen mitä ohjelma neuvoo.

Vierailija
52/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se odottaa kehuja eikä laihdutusohjeita.

Vierailija
53/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin mennessä? Kesäkuun alkuun?

Ei varmasti ehdi, jos ei paastoa vaan. Varsinkin, jos ikää on niin laihdutus on todella vaikeaa.

Minäkin haluaisin olla neljän kuukauden päästä 20 tai vaikkapa 15 kg laihempi, mutta ei taida onnistua.

Laita tähän ohjelma, jolla se onnistuu niin lupaan toteuttaa sitä kirjaimellisesti.

m40

Vierailija
54/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ehdi, jos ei paastoa vaan. Varsinkin, jos ikää on niin laihdutus on todella vaikeaa.

Minäkin haluaisin olla neljän kuukauden päästä 20 tai vaikkapa 15 kg laihempi, mutta ei taida onnistua.

Laita tähän ohjelma, jolla se onnistuu niin lupaan toteuttaa sitä kirjaimellisesti.

m40

Olen jo iäkäs, 36v.

Ap

Vierailija
55/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m40

Tehokkain on lihastreeni sopivalla dieetillä koska se estää lihasten kulumista energiaksi.

Vierailija
56/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m40

Olen jo iäkäs, 36v.

Ap

Kehno tekosyy.

Vierailija
57/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m40

Tehokkain on lihastreeni sopivalla dieetillä koska se estää lihasten kulumista energiaksi.

Sali ei laihduta!

Vierailija
58/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m40

Olen jo iäkäs, 36v.

Ap

Kehno tekosyy.

Ei tuossa iässä kannata mitään hikiliikuntaa harrastaa, voi tulla sydäri

Vierailija
59/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin viikon nestepaasto. Sitten 1000 kaloria päivässä ja tunti kävelyä joka päivä. Mieluummin kaksi tuntia.

Vierailija
60/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaikeaa siinä on pienentää annoskokoja? Tai jos juo sokerilitkuja tai alkoholia, niin lopettaa niiden juomisen.

Ka nii onnii! Tässä lisää vinkkejä:

Jos on nark ki, lopettaa nark kailun.

Jos on köyhä, rupevaa rikkaaksi.

Jos on sairas, parantuu.

Helppoa kuin mikä!

🐥😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä