Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAAS kesä lihava, miten sitä kestää :( joka kesä

Vierailija
21.02.2021 |

lupaan, että ensi kesänä olen hoikka, mutta ei . Tätä samaa jo vuodesta 1997.
N 36

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahdu hetkessä, ei. Kun ei tapahtunut 24 vuodessa

Ap

Ei varmasti tapahdukaan tuolla alistuneella ja epäaktiivisella asenteella. Teksti oikein huokuu sitä, kuinka olet luovuttanut jo ajat sitten. Mitä oikein haet tällä aloituksella ja huokailulla? Sitä että saat päänsilityksiä ja vahvistusta siihen, ettei tarvitse edes yrittää ja että ei tuolle muka mitään edes voi?

Haen vertaistukea muilta ikuisesti lihavilta. Ap

Vierailija
22/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisesi laardiporsas tarvitsee masterin, joka pakottaa sinut laihtumaan. Saat aina palkinnon, kun kiloja karisee. Touhun voisi aloittaa pienellä kellariajanjaksolla, jossa olet vankina vesipaastolla sellaiset pari viikkoa ensi alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi laardiporsas tarvitsee masterin, joka pakottaa sinut laihtumaan. Saat aina palkinnon, kun kiloja karisee. Touhun voisi aloittaa pienellä kellariajanjaksolla, jossa olet vankina vesipaastolla sellaiset pari viikkoa ensi alkuun.

Porsas taisi mennä jääkaapille. Kyllä, jenkkien läskileirityyppiset ratkaisut olisivat toimivia. Jos ei hyvällä niin sitten pahalla.

Vierailija
24/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti tapahdukaan tuolla alistuneella ja epäaktiivisella asenteella. Teksti oikein huokuu sitä, kuinka olet luovuttanut jo ajat sitten. Mitä oikein haet tällä aloituksella ja huokailulla? Sitä että saat päänsilityksiä ja vahvistusta siihen, ettei tarvitse edes yrittää ja että ei tuolle muka mitään edes voi?

Haen vertaistukea muilta ikuisesti lihavilta. Ap

Ikuisesti lihavilta. Ok. Eiköhän tää oo selvä homma. Jokainen kommentoija 100% tuhlaa aikaansa tässä nyt.

Voi olla ihan keksittykin aloitus, mutta toisaalta just tällaisia loosereita oikeastikin on. Vaikka omaa kaveripiiriä katsoessa ei ikinä uskoisi.

Vierailija
25/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt asiaa jo pitkään ja päätin eilen, että siirrän addiktioni huumeisiin. Lihavana eläminen on tuskaa, koska ruoka-addiktio on mulla ollut jo lapsesta asti joten mulla se addiktio on liian syvä, että voisin saada sen pois. Yrityksiä on ollut monia ja kaikki maailman keto ja muut dieetit on tullut kokeiltua, lopputulos on aina kilot korkoineen takas. Nyt päätin, että tää saa loppua. Narkkareita väheksytään vähemmän kuin lihavia joten miksi en rupeaisi sellaiseksi?

N21

Ei kannata. Narkkarina se elämänlaatu vasta kuraa onkin.

Vierailija
26/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt aloittaa heti, niin ehtii vielä vaikka mitä!

Vierailija
27/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on runsaasti ylipainoa ja erittäin pahat peräpukamat. En omista pidee-suihkua joten takapuoli jää usein pyyhkimättä. Se on tosi noloa kun esim hissiin tulee muita ihmisiä, puhumattakaan niistä ihmisistä jotka on liukuportaissa takanani.

Vierailija
28/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä kesällä on? Eniten ärsyttää olla lihava talvella, kun on muutenkin niin kökkö liikkua kaikissa toppavaatteissa. Kesällä ei ole oikein kuumakaan, ja jos on ekaa kertaa lihava, niin vaatteet tulee halvemmaksi kuin isot talvivaatteet. Toisaalta jos painaa aina saman verran, vaatteet on jo hankittuna ja sama meno vaan jatkuu, niin kestät siinä missä ennenkin, ei se kesä asiaa muuta. Samaa lämpötilaa sisällä ja ulkona. 

Vierailija
29/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahdu hetkessä, ei. Kun ei tapahtunut 24 vuodessa

Ap

500-1000 grammaa per viikko realistinen vauhti. Miten olet muuttanut elämäntapojasi laihtuaksesi?

Itse muutaman kerran aiemmin mietin, että voisi olla paikallaan keventää. Asia jäi tähän miettimisenasteelle, ehkä 2-3 päivää en herkutellut, kun ei ollut oikein tarjollakaan mitään. Sitten oli kokouksen herkkuja tai muuten tarjolla ja keventäminen olikin siinä. En lähestynyt keventämistä aidosti ja suunnitelmallisesti. Viime kesäkuussa panostin asiaan tosissani ja yllättäen tulikin tuloksia. Hitaasti kuukausien aikana, joskus oli viikko ettei kehitystä tapahtunut, mutta se enemmän motivoi yrittämään kovemmin. Nyt 2-3 kuukautta paino vakiintunut hyvälle tasolle. 

Vierailija
30/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii laihtua kesäksi jos toimit oikein mutta et tietenkään toimi.

Vierailija
31/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdit vielä mainiosti, nyt on vasta helmikuu. 20 kg ainakin ehdit keventyä kun nyt aloitat.

Max 500g viikossa, niin 6kg.

Tai jos sen -20kesäksi, niin syöt sen jouluksi taksin +25 siitä kesän painosta.

Olisi toki kevyt kesä.

Sekin piristää.

Ota viiden kilon tavoite.

Vierailija
32/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää miksi antaa itsensä lihota. Eikö jossain 10 ylipainokilon kohdalla mitkään kellot soi?

Vierailija
33/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama tyyppi on tehnyt näitä aloituksia ennenkin. Sitten odottelee että häntä neuvotaan ja melkein ivallisesti toteaa että sori, ei onnistu, en laihdu, olen paska ihminen. En ymmärrä mitä tyydytystä siitä saa?

Itse en ole tehnyt aloituksia vaan aloitin sen laihduttamisen ja nyt 15kg kevyempänä hoikkana elämäni parhaaseen kesään. Ei edes korona harmita! 

Vierailija
34/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää miksi antaa itsensä lihota. Eikö jossain 10 ylipainokilon kohdalla mitkään kellot soi?

Ajattelin että mitä väliä, ei ollut työtä, ei ystäviä, ei harrastuksia. Kävin vain kaupassa. Nyt harmittaa. Ap

Vierailija
35/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä kesällä on? Eniten ärsyttää olla lihava talvella, kun on muutenkin niin kökkö liikkua kaikissa toppavaatteissa. Kesällä ei ole oikein kuumakaan, ja jos on ekaa kertaa lihava, niin vaatteet tulee halvemmaksi kuin isot talvivaatteet. Toisaalta jos painaa aina saman verran, vaatteet on jo hankittuna ja sama meno vaan jatkuu, niin kestät siinä missä ennenkin, ei se kesä asiaa muuta. Samaa lämpötilaa sisällä ja ulkona. 

Joudun joka kesä ostamaan isompia vaatteita.

Ap

Vierailija
36/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat ap katsomaan mitä syöt ja lisää liikuntaa. Älyluuriin saa kalori- ja askellaskurin, esim. Yasio ja FIT.

Itse latasin kalorinlaskenta- ja askellaskuriohjelmat 2019 toukokuussa ja samana kesällä otettiin koira ja kuntopyörä. Olen laihtunut 38 kiloa. Kyllä sen omassa voinnissakin huomaa, energiaa riittää ja pääsen mäet ylös vauhdilla ja puuskuttamatta. Koiran kanssa on alettu syksyllä juosta, jaksan nykyisin sellaiset 2 km putkeen.

Kyllä se on ittestä kiinni.

N51v

Vierailija
37/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo homma, painoharjoittelu ja kohtuukalorit runsaalla proteiinilla. Melkein kesäksi ehtii.

Vierailija
38/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä ei ole oikein kuumakaan?! Silloin kun olin vielä lihava, hikoilin kesällä, vaikka istuin vain paikallani.

Vierailija
39/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kesä? Ei nyt vielä sentään. ehdit pudottaa vaikka kuinka paljon kesäkuuhun mennessä. Ja jos olet asian kanssa kamppaillut vuodesta -97, niin onhan noita kesiä sitten tullut ja mennyt...

Vierailija
40/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta banaanien ahmiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi