Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Vierailija kirjoitti:
Jessus millaiseksi tämä keskustelu on muuttunut. No, viisut on ohi niin eipä mulla tänne enää mitään kirjoitettavaa olekaan. Arvatkaa muut minun horoskooppi tämän viestin perusteella. Moido!
Selkeä oinas.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkö tarkoitatte syntymäaikavideolla?
Tämäpä mielenkiintoista. Ihan tietämättä mitään en tykännyt oinaista (taaskaan). Eli joku perä on horoskoopeissa, vaikka kuka muuta väittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituinen Joel on?
Jollain ulkomaalasella sivulla väitetään 180 cm ja 76kg. Tota painoa on kyllä hankala uskoa koska mun mies on about samoissa mitoissa eikä ole todellakaan yhtä hoikan näköinen kuin Hokka
Joelin pitkät ja laihat jalat häämävät, hänellä on oikeasti aika leveät hartiat ja raskas rakenne muuten. Lisäksi vanhoissa kuvissa hän on ollut vähän "pyöreämpi" nykyiseen verrattuna
Kuinka pitkä Niko sitten on?
Olen jo saanut selvitettyä senkin, että J on pelannut lätkää nuorempana. Apua, teinifanituksen aika ei milloinkaan ole ohi.
Tämä kreikan esityksen lavan takainrn video on aika hauska:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se Joelin salainen pahe ennen keikkoja on josta bändin jäsenet vihjaavat mutta eivät suostu kertomaan?
Kirjoittaa vauva palstalle.
REPS! ;D Nyt nauratti oikeasti!
ja kaikki viestit jotain "ai että se Joel on kuuma" -tasoa ;D
Vierailija kirjoitti:
Oletteko katsoneet videon you tubesta jossa kerrotaan kaikkien viisuihin osallistuneiden syntymäpäivä ja syntymävuosi?
Joel on vaaka ja Niko on kauris. :)
Aleksi on skorpioni, jos kiinnostaa tietää
Jaaha, Damiano-hullut on siirtyneet taka-alalle ja Joel-hullut tilalle. 😁 Musta molemmat on omalla tavallaan upeita ilmestyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, Damiano-hullut on siirtyneet taka-alalle ja Joel-hullut tilalle. 😁 Musta molemmat on omalla tavallaan upeita ilmestyksiä.
Joelilla on pehmeät piirteet, se italian rokkari mikä nimi lie, ei viehätä ollenkaan
Ethan on minusta kaikkein upein.
Vierailija kirjoitti:
Pysy aiheessa. Nyt puhutaan Joelista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy aiheessa. Nyt puhutaan Joelista.
Joel näyttää pitkältä muuten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista missä se you tube video jossa oli kaikkien euroviisuihin osallistuneiden syntymäajat. Videon kommenteissa ihmiset tosiaan laskivat kuinka monta minkäkin horoskooppimerkin edustajaa oli.
Itse huomasin jännän yhdistävän seikan Måneskinin ja Blind Channelin kohdalla. Joel Vaaka 5.10 ja Niko kauris 18.1.
Måneskinin laulaja Damiano ja kitaristi Thomas kauriita. Rumpali Ethan vaaka.
Miettiikö joku oikeasti horoskooppeja? Ehkä jopa uskoo :O ?
Nii, toivottavasti tästä ei nyt aukea seuraava 20 sivun jankkaus. "Mä niin tiesin ett se yks Ukrainan taustalaulaja on oinas".
Tän on pakko olla kompa. Eihän siinä _ollut_ taustalaulajia?
Vai onko seuraava keskustelun aihe Go_A:n kosketinsoittajan epäilyttävä kumarrus soittimensa puoleen biisin suvantokohdassa ennen viimeistä säkeistöä... kenties nenuliinsa jotain siitä sniffaten???
Vähemmästäkin on tässä ketjussa huhut levinneet :(
Mun vaaka näytti just 91 kg. Se on kuulkaas paluu salaattilinjalle loppukuukausi ja lisää hyppimistä Shumin tahtiin.
Jotkut jäi kaipaamaan tässä ketjussa mitä Blind Channel:lle kuuluu ja mitkä fiilikset oli finaalissa.
No, tässä videota siitä:
Oikeasti, miten puutteessa porukka täällä on😅
Vierailija kirjoitti:
Ne hullutko? ;D
Ou nou part 3.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, miten puutteessa porukka täällä on😅
löytyy mies, mutta haaveilen joeliasta. Jättäisin jos saisin Joelin omakseni
Blind Channelilla on ollut fanityttöjä jo vuodesta 2016. Onko mitään jouruja aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Haluasin että Joel panee mua p*mppiin
Pomppiin?
Juu pompi vaan, se vahvistaa jalkalihaksia ja parantaa yleiskuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin Blind Channeliin. En ihmettele että koko Eurooppakkin rakastui.
Sinä rakastuit. Minä en rakastunut. Moni eurooppalainen rakastui. Koko Eurooppa ei rakastunut. Oikeesti, mitä liioittelevia, lemmensairaita teinihupakoita tämäkin ketju alkaa olla täynnä?
:D