Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2021

Vierailija
21.02.2021 |

UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.

Kommentit (9878)

Vierailija
9021/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se Joelin salainen pahe ennen keikkoja on josta bändin jäsenet vihjaavat mutta eivät suostu kertomaan?

Vierailija
9022/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista missä se you tube video jossa oli kaikkien euroviisuihin osallistuneiden syntymäajat. Videon kommenteissa ihmiset tosiaan laskivat kuinka monta minkäkin horoskooppimerkin edustajaa oli.

Itse huomasin jännän yhdistävän seikan Måneskinin ja Blind Channelin kohdalla. Joel Vaaka 5.10 ja Niko kauris 18.1.

Måneskinin laulaja Damiano ja kitaristi Thomas kauriita. Rumpali Ethan vaaka.

Miettiikö joku oikeasti horoskooppeja? Ehkä jopa uskoo :O ?

Nii, toivottavasti tästä ei nyt aukea seuraava 20 sivun jankkaus. "Mä niin tiesin ett se yks Ukrainan taustalaulaja on oinas".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9023/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanikultti kasvaa kohta Blind Channel pop up kaupasta jonotetaan reaalikokoisia pahvistatehtyjä Joeleita seisomaan makuuhuoneen ovelle.

Vierailija
9024/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on suunnitellut vaatteet jotka Måneskinilla oli viisuissa?

Vierailija
9025/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli noin vuosi takaperin tinder-match ja keskustelu Joelin kanssa. Voitte vaan arvata, kaduttaako kaveria tänä päivänä, että heidän keskustelunsa hiipui ja lopulta päättyi kuin seinään 😂 No, todellisuudessa hän ottaa asian vitsillä ja tiedostaa, ettei heistä olisi tullut sopivaa pariskuntaa.

Ei tässä uskalla enää ignoorata noita tinder-miehiä, ties vaikka siellä joukossa lymyilee tuleva rokkistara.

Vierailija
9026/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista missä se you tube video jossa oli kaikkien euroviisuihin osallistuneiden syntymäajat. Videon kommenteissa ihmiset tosiaan laskivat kuinka monta minkäkin horoskooppimerkin edustajaa oli.

Itse huomasin jännän yhdistävän seikan Måneskinin ja Blind Channelin kohdalla. Joel Vaaka 5.10 ja Niko kauris 18.1.

Måneskinin laulaja Damiano ja kitaristi Thomas kauriita. Rumpali Ethan vaaka.

Miettiikö joku oikeasti horoskooppeja? Ehkä jopa uskoo :O ?

Nii, toivottavasti tästä ei nyt aukea seuraava 20 sivun jankkaus. "Mä niin tiesin ett se yks Ukrainan taustalaulaja on oinas".

Mua kiinnostaa vain Joelin horoskooppi. Ja kaikki muukin Joelissa.

Vierailija
9027/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas että Joel on kuuma.

Niin on. Huh. Olispa vielä nuori ja nätti niin...

Mä olen mutta mitä sillä? Luuletko että sekiinnostuu jos laitan insta viestin? XD

Vierailija
9028/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9029/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän se Joelin salainen pahe ennen keikkoja on josta bändin jäsenet vihjaavat mutta eivät suostu kertomaan?

Kirjoittaa vauva palstalle.

Vierailija
9030/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etro

Vierailija
9031/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsirtääkseni heillä on eri muotitalojen vaatteita. Upeita onkin. Nuo nahka-asut tuli mielestäni jostain joka nimi oli tyyliä ”Ezri” tms en muista mikä se oli.

Vierailija
9032/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etro

Just se!

Vierailija
9033/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinutkin vannoa että Ethan on vaaka.

Hän on niin perusvaaka kuin olla ja voi. Rauhallinen ja harkitseva. Selkeästi introvertti.

Mä tunnistan vaa'at jotenkin muuten. Ei välttämättä ole kysymys siitä on introvertti tai ekstrovertti. Rauhallinen tai vilkas. Kun kuulin että Joel on vaaka niin ajattelin että tuntuipa jotenkin tutulta.

Olen siis itsekkin vaaka.

Mun lapseni on vaaka. Ja tismalleen samanlainen kuin tuo Ethan. Oikein naurattaa katsoa. Joel on vilkkaampi tyyppi.

Oikein naurattaa kuinka hyvin sitä ihmisen luonteeseen pystyykin tutustumaan musavideoiden, parin tvssä nähdyn esiintymisen ja haastattelun perusteella!

Vierailija
9034/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverilla oli noin vuosi takaperin tinder-match ja keskustelu Joelin kanssa. Voitte vaan arvata, kaduttaako kaveria tänä päivänä, että heidän keskustelunsa hiipui ja lopulta päättyi kuin seinään 😂 No, todellisuudessa hän ottaa asian vitsillä ja tiedostaa, ettei heistä olisi tullut sopivaa pariskuntaa.

Ei tässä uskalla enää ignoorata noita tinder-miehiä, ties vaikka siellä joukossa lymyilee tuleva rokkistara.

Saako kysyä miltä sun kaveri näyttää? Blondi, brune, vartalonmalli? Haluan tietää, millainen naismaku Joelilla on

Vierailija
9035/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pituinen Joel on?

Vierailija
9036/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen Joel on?

Jollain ulkomaalasella sivulla väitetään 180 cm ja 76kg. Tota painoa on kyllä hankala uskoa koska mun mies on about samoissa mitoissa eikä ole todellakaan yhtä hoikan näköinen kuin Hokka

Vierailija
9037/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kauniin kuuloista löytyy youtuben ihmeellisestä maailmasta. Blind Channel ja Måneskin bändien biisien piano versiot.

Vierailija
9038/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen Joel on?

Jollain ulkomaalasella sivulla väitetään 180 cm ja 76kg. Tota painoa on kyllä hankala uskoa koska mun mies on about samoissa mitoissa eikä ole todellakaan yhtä hoikan näköinen kuin Hokka

Voi pitää paikkansa. Joelilla on hartiat ja luustoa.

Vierailija
9039/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen Joel on?

Joelin pitkät ja laihat jalat häämävät, hänellä on oikeasti aika leveät hartiat ja raskas rakenne muuten. Lisäksi vanhoissa kuvissa hän on ollut vähän "pyöreämpi" nykyiseen verrattuna

Kuinka pitkä Niko sitten on? 

Vierailija
9040/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus millaiseksi tämä keskustelu on muuttunut. No, viisut on ohi niin eipä mulla tänne enää mitään kirjoitettavaa olekaan. Arvatkaa muut minun horoskooppi tämän viestin perusteella. Moido!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi