Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2021

Vierailija
21.02.2021 |

UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.

Kommentit (9878)

Vierailija
9001/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikitellyt ajatuksella, että olisi mahtavaa, jos jonain vuonna euroviisuissa olisi joku anonyymi teemavuosi. Siis sellainen, että maat ja osallistujat kappaleiden takana paljastettaisiin vasta finaalin jälkeen. Vähän Masked Singer -tyyliin. Olisi jännittävää nähdä, mitä maita siellä olisi top 10:ssä ja miten se vaikuttaisi, ettei olisikaan varmoja kaverimaita pisteitä antamassa. Kaikki olisi kiinni vain musiikista. 

Vierailija
9002/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista missä se you tube video jossa oli kaikkien euroviisuihin osallistuneiden syntymäajat. Videon kommenteissa ihmiset tosiaan laskivat kuinka monta minkäkin horoskooppimerkin edustajaa oli.

Itse huomasin jännän yhdistävän seikan Måneskinin ja Blind Channelin kohdalla. Joel Vaaka 5.10 ja Niko kauris 18.1.

Måneskinin laulaja Damiano ja kitaristi Thomas kauriita. Rumpali Ethan vaaka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9003/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinutkin vannoa että Ethan on vaaka.

Hän on niin perusvaaka kuin olla ja voi. Rauhallinen ja harkitseva. Selkeästi introvertti.

Vierailija
9004/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkö tarkoitatte syntymäaikavideolla?

Vierailija
9005/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on niin perusvaaka kuin olla ja voi. Rauhallinen ja harkitseva. Selkeästi introvertti.

Mä tunnistan vaa'at jotenkin muuten. Ei välttämättä ole kysymys siitä on introvertti tai ekstrovertti. Rauhallinen tai vilkas. Kun kuulin että Joel on vaaka niin ajattelin että tuntuipa jotenkin tutulta.

Olen siis itsekkin vaaka.

Vierailija
9006/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkö tarkoitatte syntymäaikavideolla?

Tämähän se.

Siinä tosin on vain laulajien syntymäajat. Jos on kyseessä bändi niin soittajien syntymäpäivät saa googlata.

Vierailija
9007/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kreikan biisi on kullä sitten HUONO. Ei melodiaa, tuskin mitään koukkua ja sanoituskin paikoin vaan "oo u oo". Että ranskan raati antoi tälle 12 voi johtua vain ettei haluttu antaa kelleen joka uhkaisi omaa voittoa.

youtubessa on nähtävissä miltä tämä näytti paikan päällä greenscreenin edessä. Live-yleisölle varmaan kiusallinen katseltava, vaikka sieltäkin pystyi isolta näytöltä katselemaan lähetettyä versiota.

Olihan tuo biisi aika geneerinen, tosi varman päälle luotu. Tuli vähän fiilis että tyttö oli kisoissa vuoden liian varhain. Kaunis kyllä ja poptähden säteily jo tässä vaiheessa. Tanssia ei osannut ja esiintymisen puutteita kätkettiin innovatiivisen muttei kaikilta osin onnistuneen lavashown taakse.

Vierailija
9008/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista missä se you tube video jossa oli kaikkien euroviisuihin osallistuneiden syntymäajat. Videon kommenteissa ihmiset tosiaan laskivat kuinka monta minkäkin horoskooppimerkin edustajaa oli.

Itse huomasin jännän yhdistävän seikan Måneskinin ja Blind Channelin kohdalla. Joel Vaaka 5.10 ja Niko kauris 18.1.

😮

Vierailija
9009/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnistan vaa'at jotenkin muuten. Ei välttämättä ole kysymys siitä on introvertti tai ekstrovertti. Rauhallinen tai vilkas. Kun kuulin että Joel on vaaka niin ajattelin että tuntuipa jotenkin tutulta.

Mun lapseni on vaaka. Ja tismalleen samanlainen kuin tuo Ethan. Oikein naurattaa katsoa. Joel on vilkkaampi tyyppi.

Vierailija
9010/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian kappaletta hehkutettu ympäri eurooppaa!

Vierailija
9011/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas että Joel on kuuma.

Vierailija
9012/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapseni on vaaka. Ja tismalleen samanlainen kuin tuo Ethan. Oikein naurattaa katsoa. Joel on vilkkaampi tyyppi.

Vaa'oilla on pyrkimys harmoniaan mutta voivat olla temperamentiltaan niin vilkkaita kuin hiljaisempia.

Vierailija
9013/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänäköinen mutta myös luontaisesti vetoava.

Vierailija
9014/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Huh. Olispa vielä nuori ja nätti niin...

Vierailija
9015/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettiikö joku oikeasti horoskooppeja? Ehkä jopa uskoo :O ?

Vierailija
9016/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi. Ethan, täältä tullaan. Odota.

T:vaaka

Vierailija
9017/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänäköinen mutta myös luontaisesti vetoava.

Asiaan liittyen, Ukrainan viisulaulaja Kateryna sanoi BC:n Joonaksesta (kitaristi) että "Tuo kiharapää on tuleva aviomieheni".

Vierailija
9018/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi. Ethan, täältä tullaan. Odota.

T:vaaka

Mulle sitten Joel.

T: vaaka nr 2

Vierailija
9019/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaa'oilla on pyrkimys harmoniaan mutta voivat olla temperamentiltaan niin vilkkaita kuin hiljaisempia.

Juu kyllä mutta Ethan on selkeä introvertti. Hänen reaktionsa voittoon oli hulvaton.

Vierailija
9020/9878 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin Blind Channeliin. En ihmettele että koko Eurooppakkin rakastui. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi