Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin. Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen. Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Ranskan laulaja on just tollanen ideaali aistikas ranskalady <3
Yllätyin kun on vasta alle 30 vee. Näyttää paljon vanhemmalta. Kaunis kyllä on. Jotenki aistikas
Toi linnunpesä sen päässä tekee siitä vanhemman näköisen
Minä olen vanha ja minun ääneni monin verroin saa Suomen esitys Black Chanel. Tuo mieleen nuoruuden, niin kun on 75-vuotta jo täynnä.
Se on BLIND CHANNEL.,
Hyvä korjaus, mutta vauhti on nyt kova minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon ihan oikeasti Islannin voittavan. Islanti ei ole tainnut koskaan voittaa Euroviisuja, joten nyt olisi kyllä jo aika. Lisäksi laulaja bändeineen on älyttömän symppis ja biisi hauska. Tykkään tuollaisesta hyväntuulisesta musasta.
Kamalin koko viisuissa on mun mielestä Kreikka. En tajunnu tuota biisiä ollenkaan, aivan älyttömän huono.
Olisikin muuten erikoinen tilanne, jos Islanti voittais, kun eivät saa poistua sieltä huoneestaan. Aika lässähtäneet voittojuhlat.
Eihän tänä vuonna muutenkaan saa juhlia, koska delegaatioiden pitää päästä koronanegatiivisina kotiinsa.
Mun mielestä somibiisi on meluosista koottu rykelmä, jota ei voi pitää kokonaisena, ei edes biisinä. En pysty kuuntelemaan. Koskee melusaasta korvia.
Vierailija kirjoitti:
https://eurovisionworld.com/esc/eurovision-2021-poll
Miksi Suomi häntäpäässä?
Varmaan tällänen sijoitus illallakin.
Céline voisi esiintyä joka vuosi finaaleissa Månssien ja muiden tilalla!
Suomella kielto keskisormesta, diskataan, mutta kattokaa Saksan kävelevää kättä, sillähän se keskisormi on pystyssä. Ihan oikeesti se tanssija.
Tänä vuonna ei ole yhtään power house mahtavaa vokaalisuoritusta.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko vielä hetki keskustella siitä kuinka seksikäs Blind Channelin basisti on?
Keskustelkaa huomenna. Yrittäkää ymmärtää, ettei kaikkia tuo kiinnosta ketjussa kun pitäisi puhua Euroviisuista.
Viime hetken veikkaus Moldova voittaa! Se on kuulkaas Chișinău 2022!
Onko kaikki paikalla?
Kolme minuuttia alkuun.
Ja tervetuloa keskustelemaan ajankohtaisesti finaalia!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä somibiisi on meluosista koottu rykelmä, jota ei voi pitää kokonaisena, ei edes biisinä. En pysty kuuntelemaan. Koskee melusaasta korvia.
Mutta kaikki on nykyään niin voimakasta. Eikö sinun korviin satu korkeat äänet, joku siellä yritti kaikkein korkeinta ääntä.
NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·. NORJA .·:*¨¨*:·. NORWAY .·:*¨¨*:·.
Oikein hyvää viisuiltaa kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Viime hetken veikkaus Moldova voittaa! Se on kuulkaas Chișinău 2022!
Filip Kirkorov Show :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisukuplaan toivoisin itse ja muutenkin olisi kiva kuunnella useammin
Serbian voittokappaletta Molitva.Sitä saa, mitä tilaa! :D Tää on mahtava
Paras 😍
Arvaan että Suomen sijoitus 21-24, Ruotsi 9-10
Kohta nähdään miten käy!
Kuka noista blindchanneleista on se joka suorittaa siviilipalvelustaan Tapanilan kirkossa?
Tänä vuonna Suomen raadissa voi olla esimerkiksi Darude tai Sebastian Rejman.