Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin. Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen. Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Tuossa isossa kommentissa pitäisi lukea SUOMI!
Olen yllättynyt jos kumpikaan (suomi ja ruotsi) on kymppisakissa tänä vuonna.
Onks teillä eka rivi varattu istumiselle? Naposteltavaa.
Suomi saa huonosti sieltä moldovialaisilta ja muilta sen suuntasilta mailta pisteitä. Onko se oikein iso toimittaja mukana, 190 centtinen.
Hyvä ap.
Kyllähän Suomi voittaa. Ei siellä ollut ainuttakaan yhtä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista blindchanneleista on se joka suorittaa siviilipalvelustaan Tapanilan kirkossa?
Ihana Niko
Hyvää ja tosi jännittävää viisuiltaa!
Älkää unohtako meitä täältä ulkomailta, me olemme tärkeitä äänestäjiä.
Hyvää ja rattoisaa ja Suomi, Suomi.
siis terkut ap:lle
Suomi järkyttyy kun Suomen sijoitus jää 20 tienoille
Nyt finaalissa ei sitten trollailla. Keskitytään aiheeseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
ei saa vihaa tussee :( mukava poika...
Käy jo itseään vastaan tämä kaikki sen itsensä heitto ihmistä vastaan, jota on vasten tahtoaan pidetty kidnappattuna lapsisotilaina ja täällä hyvinvointivaltiossa ikänsä kasvaneet huonoitsetuntoiset purkavat huonoa itsetuntoaan ihmiseen, joka tarvinnee loppuikänsä apua jaksaakseen arjen. Antakaa hånen olla rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina luullu että toi Mikko Silvennoinen on aka Cristal snow. Eipäs ollukkaa🤪🤪
Mä luulin tosi pitkään että kommentaattori on Cristal Snow 😄 Ihan samantyylinen ääni ja puhetyyli kuin Mikolla.
Ihan jännäkakkaa pukkaa, mutta on pysyttävä ruudun ääressä! Tällainen jännitys kerrankin, kun Suomi on mukana finaalissa :DD
Sanoko toi selostaja millä noi suomennetut laulujen sanat saa pois?
suomi sai isommat aplodit kun italia :D
Ruotsin Tussesta tulee mieleen tuss u :D
Nyt alkaa!