Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Ukrainan laulaja on viehättävä näin hetero naisenkin mielestä. Ei turhaa paljastelua, vaan katse on täyttä tulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Loco loco kerää niin paljon katseluja ja sometykkäyksiä? Miten niin moni voi olla innostunut serbiankielisestä keskinkertaista tusinapopista? Vai onko ostettuja/manipuloituja katselukertoja/tykkäyksiä?
No, kiimaiset katselevat...
Mun oli pakko katsoa kaksi kertaa et näkisin paremmin ovatko oikeasti naisia vai ei.
Ei riitä BC:n punakat Tampax-keskarit.Siellä taustalla on se 1 maanisesti kitaraansa kattoon huitova blondattu permanentti-pertti,se vasta hupaisa onkin.Kuin suoraan 80-90-luvun tyttöjen"Vixenistä"!
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeks suomi oli finaalis? Teräsbetoni oli vissiin joskus?
2018
Loco Loco naiset stailattu liikaa... Liikaa meikkiä ja kimalletta..
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan laulaja on viehättävä näin hetero naisenkin mielestä. Ei turhaa paljastelua, vaan katse on täyttä tulta.
On minustakin kaunis. (:
Kukakohan jakaa Suomen pisteet videoyhteydellä? Onko Antti tuisku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko kukaan heittää lonkalta montako samanlaista vähäpukeista naista ketkutti lavalla tänä vuonna 😄 Siis niinku artistia. Mä oon unohtanut niistä jo suurimman osan mut jos joku muistais paremmin. Nimittäin niitä oli kyllä monta. Liikaa.
Ainakin Kypros, Azerbaijan, Moldova, Kreikka, Serbia, Maltakin. Semifinaaliin jäänyt Kroatia. Unohtuiko joku?
Albania!
Hopeanharmaa uimapuvun kokoa vastaava paljasteluasu, missä on hapsuja, on yleisin vaatetus näillä naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko kukaan heittää lonkalta montako samanlaista vähäpukeista naista ketkutti lavalla tänä vuonna 😄 Siis niinku artistia. Mä oon unohtanut niistä jo suurimman osan mut jos joku muistais paremmin. Nimittäin niitä oli kyllä monta. Liikaa.
Ainakin Kypros, Azerbaijan, Moldova, Kreikka, Serbia, Maltakin. Semifinaaliin jäänyt Kroatia. Unohtuiko joku?
Albania
Suomen jury antaa huomenna Ruotsille twelve points niinku aina. Rassukat ei vain uskalla tehdä muuta. Kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaaleatukkanne suomilaulaja vähän vaappui siellä sen toisen laulajan takana kun se toinen oli kyykyssä sen edessä. Se oli poseeraus heiltä selkeesti
Pelkäsin et kaatuu... Oli ollut ongelmia huimauksen kanssa sanoi jossain haastiksessa
Kannattaisi varmaan ottaa lomaa viisujen jälkeen jos on tuollaisia oireita ettei oo kohta jossain burniksessa. Voi olla yksi oire liiasta stressistä että alkaa huimata ja päässä heittää.
Serbian naikkoset oli ottaneet huulitäytteitä ankaralla kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Kukakohan jakaa Suomen pisteet videoyhteydellä? Onko Antti tuisku?
Katri Norrlin
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä BC:n punakat Tampax-keskarit.Siellä taustalla on se 1 maanisesti kitaraansa kattoon huitova blondattu permanentti-pertti,se vasta hupaisa onkin.Kuin suoraan 80-90-luvun tyttöjen"Vixenistä"!
Kasikytluku on muotia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Se kitaristi on koko esityksen parasta antia!
Mä oikeasti uskon, että BC tuo huomenna viisut Helsinkiin. Persoonallisuus kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Todellinen yllätys itselleni oli Serbian ja Albanian jatkoon meno. Ehkä eurooppalaiset ihmiset sitten kuulee (ja näkee) asiat niin eritavalla, mutta kappale ja show ei paljon enää huonommaksi voisi mennä kuin Loco Loco... Ja koko kolmen minuutin showkin oli vain nolo.
En ymmärrä äänestäjiä...
Albaniahan oli hieno! Tosin kolttu olisi voinut olla toisenlainen minunkin mielestäni. Mutta siis, osasi laulaa ja uskalsi olla lavalla yksin mitään tanssiketkuttajia. Biisissä oli samaa draamaa kuin iskelmissä joskus aikoinaan, ja sopivasti etnistä säväystä.
Serbia - pidin enemmän kuin vaikka ykkössemin muovisesta Kyproksesta. En silti niin paljon että olisin äänestänyt, mutta jos joku tanssibiisikin pitää olla mukana niin kyllä tuo minulle kelpaa.
Lordi esiintyy finaalissa. Hassu sattuma, että Suomella on juuri pitkästä aikaa rokkibiisi juuri samaan aikaan kun Lordikin esiintyy. Toki jotkut eivät Blind Channelia edes laskisi rokiksi. Mielenkiintoinen ilta tulossa huomenna!
Pelkäsin et kaatuu... Oli ollut ongelmia huimauksen kanssa sanoi jossain haastiksessa